1. leht 3-st

Hoiame kokku

Postitatud: P Veebr 01, 2009 5:23 pm
Postitas PlayForReal
Tervitus.

Mind pani siia registreeruma ja kirjutama STOP! saade Kanal 3-s. On hea näha et 4x4 on abiks kui satud oma võimeid üle hindama või kui lihtsalt maa kaob rataste alt. Eks seda ole ka endal ette tulnud, et sõprade ja vintside abi on vaja läinud, aga...
Tegelikult tulin lugema foorumit, kui STOP! saates oli juttu kuludest, mis päästeoperatsiooni käigus paratamatult tekivad. Kuna firmade nõustamine kütuse säästmisel on olnud mu töiseks tegevuseks juba 3 aastat, siis tahtsin näha kui paljud 4x4 kasutajad seda toodet juba kasutavad. Eeldasin, et suhteliselt januste autoomanikena peaks see teema juba olema siin hästi kajastatud.
Kui aga olin enamus foorume valdkondade viimase aasta postitusi läbi lugenud, siis ei leidnud ühtegi kommentaari ega viidet MPG tehnoloogiale.
Seega, soovitan kõigil teemaga tutvuda.
Tehnoloogia, ehk siis tegelikult toode on välja töötanud NASA ja seda algselt raketikütuse kiirendajana. Kuid alles viimase 3 aasta jooksul, kui kütuse hinnad ka USA-s hakkasid jõudsalt kasvama, hakati seda siseturu tarbeks pakkuma. Tänu olulisele kütuse säästule ja firma enda poolt juurutatud turustusele tarnitakse toodet praktiliselt kõikidesse maailma riikidesse. Põhjus on lihtne. Firma garanteerib 7 - 14% kütuse säästu kõikidel sisepõlemismootorit kasutavatel seadmetel. Oluliseks plussiks on ka 10 - 15% kasvav mootori võimsus, keskmiselt 5- 6 korda puhtamad heitgaasid ja mootori väiksem kulumine (kuna silindritesse ei teki enam süsiniku jääke). Praktikas jääb kütuse sääst 10 - 15% vahele ja see on 3- 5 korda rohkem säästu kui maksab toode ise.
Tean et tuleb palju küsimusi, kuid olen nõus kõigile vastama.
Aga enne vaata siit:
http://carstop.ffivideo.com/

Säästame oma rahakotti ja keskkonda.
Avo.

Postitatud: P Veebr 01, 2009 5:37 pm
Postitas einar
selline jutt oli bmw klubis nende kapslite kohta

http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?f=5&p=593632

Postitatud: P Veebr 01, 2009 5:40 pm
Postitas uputaja
Kuidas see tabletike mootorile võimu juurde annab ? Näiteks 63 KW mootor produtseerib 6,3-9,45 KW võimu rohkem ju . Ja see on üsna suur vahe.

Andres@tunneb huvi

Postitatud: P Veebr 01, 2009 5:54 pm
Postitas PlayForReal
uputaja kirjutas:Kuidas see tabletike mootorile võimu juurde annab ? Näiteks 63 KW mootor produtseerib 6,3-9,45 KW võimu rohkem ju . Ja see on üsna suur vahe.

Andres@tunneb huvi
Tere,

Mootori võimsuse kohta ei tehta eraldi teste, sest see on kallis ja ei ole eesmärk omaette. Aga võib vast öelda et 10+ % tõuseb võimsus/pöördemoment. Seda tõstas ka sel suvel TTÜ keemialabori poolt läbi viidud ulatuslik test. Kiirendusel on tunda ;) Eriti kiidavad seda rekkajuhid, kes märgivad et raske koormaga on just mägedes palju kergem liigelda.

Avo.

Postitatud: P Veebr 01, 2009 5:59 pm
Postitas Marlai
PlayForReal kirjutas:
uputaja kirjutas:Kuidas see tabletike mootorile võimu juurde annab ? Näiteks 63 KW mootor produtseerib 6,3-9,45 KW võimu rohkem ju . Ja see on üsna suur vahe.

Andres@tunneb huvi
Tere,

Mootori võimsuse kohta ei tehta eraldi teste, sest see on kallis ja ei ole eesmärk omaette. Aga võib vast öelda et 10+ % tõuseb võimsus/pöördemoment. Seda tõstas ka sel suvel TTÜ keemialabori poolt läbi viidud ulatuslik test. Kiirendusel on tunda ;) Eriti kiidavad seda rekkajuhid, kes märgivad et raske koormaga on just mägedes palju kergem liigelda.


Avo.


Pole mitte ühe rekkamehe käest kuulnud, et nad mingeid kapsleid kasutaks. Rääkimata nende kapslite kiitmisest.

Postitatud: P Veebr 01, 2009 6:01 pm
Postitas sambla-aadu
OK.

Tallinnas peaks olema düno olemas. See näitab täpselt ära arendatava võimsuse,pöördemomendi,mida lubatakse tõsta. Kui see asi reaalselt paberil ka nii hea välja näeb,kui sa kiidad,siis kindlasti leiaks turgu asjale.

No offence,kuid soolapuhujaid on liialt palju igasuguseid asju müümas.

Kui on hea asi, siis vabandan.

Postitatud: P Veebr 01, 2009 6:02 pm
Postitas taavik
u. aasta tagasi proovisin neid kapsleid. 2,4l bensiinimootoril ai andnud need küll mingit efekti.

Postitatud: P Veebr 01, 2009 6:11 pm
Postitas isakene
Oehh...

http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread ... 794&page=2
http://www.tarkinvestor.ee/foorum/viewtopic.php?t=1478
http://www.delfi.ee/archive/article.php ... 1209111483
http://www.skeptik.ee/index.php/2008/04 ... d-rikkust/

...ja nõnda edasi...

...ei ole küll suur skeptik, aga need imejubinad tunduvad enamasti vaid müüjate ja nende (nimetute) sõprade audodele positiivselt mõjuma....

Postitatud: P Veebr 01, 2009 6:21 pm
Postitas coollaager
se mõjub vaid siis kui ise usud, täpselt nagu igasugused imeravitsejate ja teiste soolapuhujate jutt :evil: olen ise proovind ja tulemus null. isegi kui on mingi ime pisike effekt asjal saaks sellerahaeest mis tabletidele kulutad kordades rohkem kütust osta kui on võimalik säästa :bang:

Postitatud: P Veebr 01, 2009 6:21 pm
Postitas PlayForReal
quote]



Pole mitte ühe rekkamehe käest kuulnud, et nad mingeid kapsleid kasutaks. Rääkimata nende kapslite kiitmisest.[/quote]

Tere,

Rekkameeste jaoks on graanulid või toode vedelal kujul, soodsam kui kapslid. Vedelikul ka muud eelised.
Kuigi mul endal on kliente üle paari tuhande, ei tähenda see veel seda et kõik kasutavad. Aga enamus kliente on mul välismaalt, kus kütuse hinnad on kõrgemad ja keskkonnasäästlikkus on juba jõudnud ka teadvusesse.
Suurimateks klientideks on reisi ka kaubalaevad, kellel kütuse sääst on aastas meie rahas mõõdetuna miljonites kroonides.
Aga siin on üks lihtne aga. Toode vajab tööle hakkamiseks sissetöötamise aega. Praktikas, põhikliendid ehk veokid ja bussid vajavad 5 - 15 paagitäit töötamist toode kütusesse lisatuna, et täis efekt välja tuleks. Selle aja jooksul hakkab tootest saadav katalüütiline efekt silindritest tahma jääke välja põletama ja see protsess võtab aega. Protsessi kiirendamiseks on saadaval ka spetsiaalne puhastusvahend.
Praegu on üle maailma ca 20 erinevat arvestatavat uurimislaborit kinnitanud tootja lubadused, nende hulgas näiteks Intertec, TÜV, Boch, TTÜ, kiu lugeda ette lähemal asuvad.
Kõige parem on aga vaadata firma kütuse arveid mis, on keskmiselt 10 - 15% madalamad kui enne toote kasutamist. Aga kui ei kasuta siis ei näe ;)

Avo.

Postitatud: P Veebr 01, 2009 6:27 pm
Postitas PlayForReal
uputaja kirjutas:Kuidas see tabletike mootorile võimu juurde annab ? Näiteks 63 KW mootor produtseerib 6,3-9,45 KW võimu rohkem ju . Ja see on üsna suur vahe.

Andres@tunneb huvi
Väike täpsustus: Pöördemoment kasvab 10+%, võimsus ca 5-6%, aga see sõltub mootori tüübist ja kütusest. Üks viimaseid teste mis sai tehtud suberbike mootoriga (võistlusmootorratas) andis ca 6% lisahobujõude. Selle mootori puhul häälestati ka põlemine ja süüde ringi.
Tänavasõidukite eeliseks on see, et midagi ei pea muutma.

Avo.

Postitatud: P Veebr 01, 2009 6:28 pm
Postitas Marlai
Rekkameestelt pole ka mingite granulite kohta kuulnud. Ainus vedelik mida lisatakse on adBlue e. järelpõlemiskatalüsaator, mis pole kütuse kokkuhoiu vaid keskkonnasõbralikuma heitgaasi tarbeks.

Postitatud: P Veebr 01, 2009 6:35 pm
Postitas uputaja
Kujutad sa ette palu maksab rekkal 5-15 paagitäit kütet?
Ma arvan , et metsas on suht p0#ui palju seda kütet kulub ja võimu saab palju lihtsamalt ja odavamalt juurde(keerad jälle pumpa peale ja tõstad turbo rõhku) , kui sõita maha 10 paaki kütet ja loota miskile imevirtsale . :lol:
Näiteks LC LJ 70nel tuleks maha sõita keskmiselt pea 900l diislit , et "imevirts" toimiks :roll: Ja selle koguse küttega käib enamvähem terve aasta metsas.


Andres@Fu/k the fuel economy

Postitatud: P Veebr 01, 2009 6:35 pm
Postitas sambla-aadu
Kodanik teemaalgataja hiilis mu vastusest kõrvale. Rääkida võib kõike. Tahan reaalseid tulemusi näha-usun,et ma pole ainus huviline. 5 paagitäit kütust sõidab enamus meist maha mitte väga pika aja jooksul. Et valaks paaki ja paneks asja dünos ka paberile,mis parameetreid auto mootor ennem ja peale lisandit välja annab. Kui töötab asi,siis on sul ka hea näitena kasutada,kui ei anna midagi juurde,siis oled vait ja rohkem ei paku seda kraami siin foorumis. Majanduslangus põhjustab niigi majanduslamatisi ilma,et peaks totakaid asju ostma,mille väidetav toime pole tõestatud.

Et vasta ka mu postile siis eks :twisted:

Postitatud: P Veebr 01, 2009 6:42 pm
Postitas uputaja
Väike täpsustus: Pöördemoment kasvab 10+%, võimsus ca 5-6%, aga see sõltub mootori tüübist ja kütusest. Üks viimaseid teste mis sai tehtud suberbike mootoriga (võistlusmootorratas) andis ca 6% lisahobujõude. Selle mootori puhul häälestati ka põlemine ja süüde ringi.
Tänavasõidukite eeliseks on see, et midagi ei pea muutma.

Avo.[/quote]

Hakkab midagi umbmäärast juba tulema. a´la see sõltub kas autol on sportnukkväntvõll ja jagaja õhutusnippel ja kolvi tasakaalustusmuhv

Mis see aine teeb kolvi käigu pikemaks ja hooratta raskemaks , et pöördemoment kasvab VÄ?


PS : Ma kallasin oma Nissan Sunnisse kah carbćleanerit , pärast tuli ikka lahti võtta ja miski kollane ollus sealt välja pesta.

Andres