1. leht 1-st
pajero silla käigu vahekasti õli
Postitatud: K Jaan 28, 2009 11:00 pm
Postitas Allar
kas pajerol on käigukasti, vahekasti ja keti osa eraldi õliga või on nad koos. lugu selles ,et esi kardaani mansett jooksis ja ja kui uue panin siis toppisin ainult keti osasse õli tagasi aga sealt käigukasti küljelt ei kontrollinud õli taset. nüüd tagantjärele kripeldab. ja mis õli sinna hea oleks? mina panin 75-w90 õli sinna või peaks midagi muud panema. sildadesse panin 80w-90GL-5 ette oli nähtud sae 80 aga õlipoe mees ütles et see sobib paremini. ja kui tihti peaks vahetama õlisid? segane jutt aga äkki keegi saab aru mida mõtlen.
pajero on siis 2,8 td 95a.
Postitatud: K Jaan 28, 2009 11:16 pm
Postitas Ptyyp
Vahekastil ja käigikastil eraldi õli! Mul sama masin ja nii sildades kui kastis üks ja sama õli. Korralik universaalne transmissioonõli!
Postitatud: K Jaan 28, 2009 11:21 pm
Postitas taavik
Vahekastis ja käigukastis peaks ikka eraldi õlid olema. Margi teada saamiseks on üks variant näiteks Silberist küsida või mõne õlitootja online kataloogist vaadata.
http://olyslager-lubricants.nl/nordicst ... language=1 näiteks
Postitatud: K Jaan 28, 2009 11:27 pm
Postitas Allar
saan õieti aru ,et see 3,7 L (oli vist) läheb siis ainult käigu kasti. vahekasti ja keti osa täidan sealt tagant ketikoja pealt on nii või

ja kui ükskõik kumma kardaani simmer jookseb siis tuleb õli välja ainult vahekastist ja käigukasti tase jääb paika.
Postitatud: K Jaan 28, 2009 11:39 pm
Postitas taavik
Nii see peaks olema tingimusel, et käimari ja vahekasti vaheline tihend peab.
Postitatud: K Jaan 28, 2009 11:43 pm
Postitas Uko
Käigukast ja vahekast on eraldi.Õli võib seal muidugi samast sordist olla.Ise kasutan tomaat kasti õli,tundub hea,juba mitu aastat.Kuiva käigukastiga ei sõida kilomeetritki,sulatab laagri ja võllid ära.
Postitatud: N Jaan 29, 2009 12:19 am
Postitas Allar
see 2,5L transfer box ongi siis vahekast ja keti osa. nagu aru saan
Postitatud: N Jaan 29, 2009 12:41 am
Postitas jr
allar kirjutas:see 2,5L transfer box ongi siis vahekast ja keti osa. nagu aru saan
Just.
Postitatud: L Juun 13, 2009 7:48 pm
Postitas Allar
jälle p..se majas, toppisin taga silda SAE 80-w90 õli ja sõitsin 50000 ja nüüd avastasin ,et seal peab hoopis LS või LSD õli olema ,sest see ju lukustatav sild

kas nüüd lühendasin silla eluiga ja keerasin pekki või ei tee se minu lollus midagi , sõidan maanteel suurem jagu.

Postitatud: L Juun 13, 2009 11:40 pm
Postitas taavik
Pane õige õli sisse ning peaks korras olema.
Postitatud: L Juun 13, 2009 11:56 pm
Postitas Allar
Sidorov kirjutas:Peaks olema niipidi et juhitav diferentsiaali lukk=GL-4 SAE75W-85W või
75W90. Piiratud libisemisega diferentsiaal=DIA QUEEN LSD või
CASTROL HYPOY LS. Ja õlikorgil peaks olema tähed "LSD"
minuomal on õhuga lülituv lukk, siis vist pole pablamiseks põhjust

Postitatud: K Juul 08, 2009 3:31 pm
Postitas djkiller
mis nende tähisteks on on.endal 99 aasta super selectiga see kõik mis tean:S
Postitatud: P Juul 26, 2009 8:58 pm
Postitas Allar
jaan mmc kirjutas:djkiller kirjutas:mis nende tähisteks on on.endal 99 aasta super selectiga see kõik mis tean:S
CASTROL 2,5 td 1991-2000a. Pajerole
E.sild - Syntrax Universal 1,4 l. LSD puhul - SAF-XJ
T.sild - SAF-XJ 2,5 l.
Kast - SMX-S 2,5 l.
V.Kast - SMX-S 2,3 l.
NB! KOGUSED EI PRUUGI OLLA VÄGA TÄPSED
kas siis tehas on pajerol esisillas LSD tiffreid ka kasutanud

Postitatud: E Juul 27, 2009 9:38 pm
Postitas Maasturid
allar kirjutas:jaan mmc kirjutas:djkiller kirjutas:mis nende tähisteks on on.endal 99 aasta super selectiga see kõik mis tean:S
CASTROL 2,5 td 1991-2000a. Pajerole
E.sild - Syntrax Universal 1,4 l. LSD puhul - SAF-XJ
T.sild - SAF-XJ 2,5 l.
Kast - SMX-S 2,5 l.
V.Kast - SMX-S 2,3 l.
NB! KOGUSED EI PRUUGI OLLA VÄGA TÄPSED
kas siis tehas on pajerol esisillas LSD tiffreid ka kasutanud

Pole kohanud(ega ka kuulnud,et oleks) ühtegi maasturit millel oleks esisillas tehasest paigaldatud LSD lukk.Näiteks ka minu D-40 Navarale pakub õli(BP) kataloog esisilda võimaliku variandina LSD õli aga taha mitte...!?
Usun,et õlitootjad on oma tabelites midagi segi ajanud.