1. leht 12-st
Postitatud: K Jaan 21, 2009 11:57 am
Postitas kala
Eelmine päev ja õhtu sai seal rada sõidetud,see auk oli ju nii kaugule näha et seal vesi kõik ümber on jne... või siis ei olnud we?
Esimene läbikukkumine oli seal see et atvl käis tagaots vees ära,aga hooga sõitis välja sealt,peale seda läks see auk päris suureks.
aga hea et välja pääsesid kõik,mu vanamees krt lõuna eestis kühveldas eelmise aasta lõpus läbi jää ja kahekesi olid sees,aga taga akent katki ei jõudnud lüüa,sest auto oli nina alla poole ja tänu kalamehele pääsesid kes kohale jooksis ja jääpuuriga klaasi katki lõi.
See auto on siiamaani seal põhjas,ning ilmselt jääbki sinna.
Postitatud: K Jaan 21, 2009 1:48 pm
Postitas LR90
kala kirjutas...
See auto on siiamaani seal põhjas,ning ilmselt jääbki sinna.
Siis on ju lõunamaa meestel võimalus ka päästeoperatsiooniks.
Postitatud: K Jaan 21, 2009 2:12 pm
Postitas Valge Hiir
kala kirjutas ....
No aga korraldame soojal ajal, kui jää on kadunud ja päike kõrgemat kaart teeb ühe toreda väljasõidu väljasikutamisega.
Mõne sukelduja ikka leiame kes köie autoni veab.
Kus oblastis see täpsemalt juhtus?
Postitatud: K Jaan 21, 2009 2:39 pm
Postitas väikevend
Ühineks heameelega ja võin aidata siis veealt kaasa (varustus olemas)
Postitatud: K Jaan 21, 2009 5:01 pm
Postitas mrt
krt jah.. hea, et seal põhjas mingit nõuka aegset ekskavaatorit ei olnud.
Postitatud: K Jaan 21, 2009 9:22 pm
Postitas kala
Valge Hiir kirjutas:kala kirjutas ....
No aga korraldame soojal ajal, kui jää on kadunud ja päike kõrgemat kaart teeb ühe toreda väljasõidu väljasikutamisega.
Mõne sukelduja ikka leiame kes köie autoni veab.
Kus oblastis see täpsemalt juhtus?
tglt täitsa hea plaan,pean vanamehele helista ja uurima kus järves see on ja pärast saaks mu maal sauna teha
Postitatud: K Jaan 21, 2009 10:06 pm
Postitas al
kala kirjutas:Valge Hiir kirjutas:kala kirjutas ....
No aga korraldame soojal ajal, kui jää on kadunud ja päike kõrgemat kaart teeb ühe toreda väljasõidu väljasikutamisega.
Mõne sukelduja ikka leiame kes köie autoni veab.
Kus oblastis see täpsemalt juhtus?
tglt täitsa hea plaan,pean vanamehele helista ja uurima kus järves see on ja pärast saaks mu maal sauna teha
sry et OT:
tegemist Keeri järvega ja kui õieti aru sain, siis kühveldasid sisse kohas, kus Elva jõgi järve suubub.
Samast kohast olen kanuuga jõelt tulles, suure tuulega kaldale üritanud jõuda ja uskuge, see kõva kallas on jõe suudmest KAUGEL (joonelt ca 4-500m), vahepealne osa kõik soine jõeluht ja roostik. Metsaalune suurelt jaolt eramaa. Järv ise peaks offroadi mõistes olema "kõva liivase ja kivise põhjaga madal lomp" (ehk 3-4 m vett mudase põhjaga)
Loodan, et see vaid tekitas sportlikku huvi.
Soojal ajal oleksin käsi vaatama tulema.
Postitatud: K Jaan 21, 2009 11:28 pm
Postitas Myrgel
Valge Hiir kirjutas:No aga korraldame soojal ajal, kui jää on kadunud ja päike kõrgemat kaart teeb ühe toreda väljasõidu väljasikutamisega.
al kirjutas:Soojal ajal oleksin käsi vaatama tulema.
Mis teema teil, lõunamaa meestel, selle soojaga on? Peame teile abi korras pealinnast kärutäie vilte ja puhvaikasi saatma? Auto kevadeks juba ammu kalade toiduks läinud
Urmas
Postitatud: N Jaan 22, 2009 12:28 am
Postitas aadu
al kirjutas:
sry et OT:
tegemist Keeri järvega ja kui õieti aru sain, siis kühveldasid sisse kohas, kus Elva jõgi järve suubub.
Samast kohast olen kanuuga jõelt tulles, suure tuulega kaldale üritanud jõuda ja uskuge, see kõva kallas on jõe suudmest KAUGEL (joonelt ca 4-500m), vahepealne osa kõik soine jõeluht ja roostik. Metsaalune suurelt jaolt eramaa. Järv ise peaks offroadi mõistes olema "kõva liivase ja kivise põhjaga madal lomp" (ehk 3-4 m vett mudase põhjaga)
Loodan, et see vaid tekitas sportlikku huvi.
Soojal ajal oleksin käsi vaatama tulema.
Järelikult tuleb auto justnimelt külmal ajal välja sikutada, kui maapind on külmunud, et see aktsioon ei jätaks endast mudaseid arme jõeluhale.

Postitatud: T Jaan 27, 2009 3:54 pm
Postitas anttix
Valge Hiir kirjutas:Mõne sukelduja ikka leiame kes köie autoni veab.
Sukeldujaid leiame

Olin õnnetuse õhtul kahjuks Egiptuses. Ercos helistas mulle küll, aga aidata ma millegi muu, kui mõnede telefoninumbritega, ei saanud

Põhimõtteliselt võib köisi vedada küll. Kui isand Väikevend ka tuleb (nagu ta siin teemas lahkelt lubas), siis on lausa buddy olemas ja turvalisus ka tagatud
Hullem lugu on aga sellega, et kas keegi TÄPSELT teab, KUS see auto seal põhjas on? Näiteks, kas auk, kust läbi vajuti, on alles? Täpselt tähendab muuseas suurusjärku 1-2m, kuna järvevesi on reeglina mudane ja seal nähtavus praktiliselt puudub (loe: alla 1m).
Kui ei, siis ei tule talvel kõne alla, kuna jää all otsinguid teha on äärmiselt tülikas ja ohtlik ettevõtmine. Peab ootama kuni jää ära sulab ja võib-olla läheb 10 sukeldumist enne kui vraki üles leiab, ning võib-olla ei leiagi. Külm vesi teeb ka otsimisele karuteene: kui soojal ajal võib vabalt 2h vees sulistada, siis alla 4C vees mina oma varustusega kauem kui 40min vee all olla ei taha. Lihtsalt külm hakkab, ole Sa nii kõva mees kui tahes
EDIT: Positiivse poole pealt peaks mainima seda, et kuna Tartu on lähedal, siis vähemalt õhuga ei tohiks probleeme tulla (saab valutult Tartus balloone täitmas käia).
PS! Kui see üritus tõepoolest teostamisele läheb, siis võiks eraldi teema teha. Suht OT jutt juba.
Postitatud: T Jaan 27, 2009 4:28 pm
Postitas seff
anttix kirjutas:Valge Hiir kirjutas:Mõne sukelduja ikka leiame kes köie autoni veab.
Sukeldujaid leiame

Olin õnnetuse õhtul kahjuks Egiptuses. Ercos helistas mulle küll, aga aidata ma millegi muu, kui mõnede telefoninumbritega, ei saanud

Põhimõtteliselt võib köisi vedada küll. Kui isand Väikevend ka tuleb (nagu ta siin teemas lahkelt lubas), siis on lausa buddy olemas ja turvalisus ka tagatud
Hullem lugu on aga sellega, et kas keegi TÄPSELT teab, KUS see auto seal põhjas on? Näiteks, kas auk, kust läbi vajuti, on alles? Täpselt tähendab muuseas suurusjärku 1-2m, kuna järvevesi on reeglina mudane ja seal nähtavus praktiliselt puudub (loe: alla 1m).
Kui ei, siis ei tule talvel kõne alla, kuna jää all otsinguid teha on äärmiselt tülikas ja ohtlik ettevõtmine. Peab ootama kuni jää ära sulab ja võib-olla läheb 10 sukeldumist enne kui vraki üles leiab, ning võib-olla ei leiagi. Külm vesi teeb ka otsimisele karuteene: kui soojal ajal võib vabalt 2h vees sulistada, siis alla 4C vees mina oma varustusega kauem kui 40min vee all olla ei taha. Lihtsalt külm hakkab, ole Sa nii kõva mees kui tahes
EDIT: Positiivse poole pealt peaks mainima seda, et kuna Tartu on lähedal, siis vähemalt õhuga ei tohiks probleeme tulla (saab valutult Tartus balloone täitmas käia).
PS! Kui see üritus tõepoolest teostamisele läheb, siis võiks eraldi teema teha. Suht OT jutt juba.
kui auk alles siis viimane aeg joostes käsigps ga tähistama minna
Postitatud: T Jaan 27, 2009 6:23 pm
Postitas Valge Hiir
anttix kirjutas:Hullem lugu on aga sellega, et kas keegi TÄPSELT teab, KUS see auto seal põhjas on? Näiteks, kas auk, kust läbi vajuti, on alles? Täpselt tähendab muuseas suurusjärku 1-2m, kuna järvevesi on reeglina mudane ja seal nähtavus praktiliselt puudub (loe: alla 1m).
Võin teoorias õpetada vee all otsimise tehnikat mida kasutatakse allveeorienteerumises
Kui kodanikud vabad võin mõned endised kolleegid, kes on tänaseks sukeldumisinstruktorid, ka täisvarustuses kaasa kutsuda.
anttix kirjutas:EDIT: Positiivse poole pealt peaks mainima seda, et kuna Tartu on lähedal, siis vähemalt õhuga ei tohiks probleeme tulla (saab valutult Tartus balloone täitmas käia).
Vale vastus!
Milleks õhu järgi Tartusse minna. Kompressori võtame kalda äärde kaasa ja MOT.
Postitatud: T Jaan 27, 2009 7:42 pm
Postitas anttix
Valge Hiir kirjutas:
Võin teoorias õpetada vee all otsimise tehnikat mida kasutatakse allveeorienteerumises
Kui kodanikud vabad võin mõned endised kolleegid, kes on tänaseks sukeldumisinstruktorid, ka täisvarustuses kaasa kutsuda.
Seda koolitust, et kuidas jää all näiteks jackstay otsingut läbi viia, vaataks ja kuulaks kohe hea meelega

Kardan ainult, et liinide sisse panemisel kulub mootorsae kett enne ära
Valge Hiir kirjutas:
Vale vastus!
Milleks õhu järgi Tartusse minna. Kompressori võtame kalda äärde kaasa ja MOT.
Tahad öelda, et Sul on portatiivne
sukeldumiskompressor?
Retsept kui see nii on. Suvaline kompressor ei kõlba mitte, sest töörõhk on 20x madalam (sukeldumisballoonis on rõhk 232bar) ja õhk on rämps ning hingamiseks ei kõlba (sisaldab liiga palju õliaure, CO-d jt. mürgiseid elemente).
Postitatud: T Jaan 27, 2009 8:28 pm
Postitas Valge Hiir
anttix kirjutas:Tahad öelda, et Sul on portatiivne sukeldumiskompressor?
Retsept kui see nii on. Suvaline kompressor ei kõlba mitte, sest töörõhk on 20x madalam (sukeldumisballoonis on rõhk 232bar) ja õhk on rämps ning hingamiseks ei kõlba (sisaldab liiga palju õliaure, CO-d jt. mürgiseid elemente).
Ei ole siin miskit uut.
2 x allveeorienteerumise EM'i Viljandis korraldatud.
Kompressor ka olemas.
Postitatud: T Jaan 27, 2009 9:05 pm
Postitas anttix
Valge Hiir kirjutas:
Ei ole siin miskit uut.
2 x allveeorienteerumise EM'i Viljandis korraldatud.
Kompressor ka olemas.
Väga hea, siis on operatsiooniks vajalik õhk Sinu poolt
