1. leht 2-st
jeep
Postitatud: P Jaan 25, 2009 1:47 pm
Postitas undu
käisin vaatamas chero 2,5 d ja sellel olid all 31 tolli rehvid ja omanik ütles et kui üle 70 km/h söidad siis läheb keema et tuleb panna lisa ventikas. Kas prob selles et radikas umbes vöi on mingi muu jama????
Postitatud: P Jaan 25, 2009 2:10 pm
Postitas vanapagan
Tavaliselt lõpeb see esialgu katlakaane vahetusega ja hiljem terve tõlla vahetusega.
Postitatud: P Jaan 25, 2009 2:50 pm
Postitas undu
Autoomaniku sõnul on asi selles et need rehvid on liiga rasked ja sellepärast läheb keema(ise arvan et see jama jutt)
Postitatud: P Jaan 25, 2009 3:40 pm
Postitas v6rrimees
undu kirjutas:Autoomaniku sõnul on asi selles et need rehvid on liiga rasked ja sellepärast läheb keema(ise arvan et see jama jutt)
Kasuta otsingut, oleme seda puskari keetmise pläma nämmutanud siin juba piisavalt.
Kokkuvõtteks: Diisel Jeep on mõeldud adra vedamiseks kartuli põllul

Postitatud: P Jaan 25, 2009 7:08 pm
Postitas undu
Postitatud: P Jaan 25, 2009 7:16 pm
Postitas yanekk
undu kirjutas:
Eelnev jutt tähendab seda,et kui saab,siis hoia sellise mootoriga jeebist eemale.Või soovita mõnele "heale"sõbrale,kellest lahti tahad saada.
Postitatud: P Jaan 25, 2009 8:32 pm
Postitas urmas
undu kirjutas:Autoomaniku sõnul on asi selles et need rehvid on liiga rasked ja sellepärast läheb keema(ise arvan et see jama jutt)
Omanik valetab.
Ega see katel jah keetmist kannata. Ilmselt kaan vigane.
Lisaks adra vedamisele saab diisliga ka ahju kütta

Postitatud: P Jaan 25, 2009 10:15 pm
Postitas svatski
undu kirjutas:Autoomaniku sõnul on asi selles et need rehvid on liiga rasked ja sellepärast läheb keema(ise arvan et see jama jutt)
õieti arvad

ma proovisin kunagi naftaga lõket põlema panna seegi oli juba paras po..no, ameerika autosse käib enamuses ikka bensiin

kuigi jah on ka erandeid Jeep sinna aga ei kuulu.

Postitatud: P Jaan 25, 2009 10:17 pm
Postitas MahviaDeTyrk
svatski kirjutas:ameerika autosse käib enamuses ikka bensiin

kuigi jah on ka erandeid Jeep sinna aga ei kuulu.

Oleneb

Postitatud: K Jaan 28, 2009 11:05 pm
Postitas malvekas
Kokkuvõtteks: Diisel Jeep on mõeldud adra vedamiseks kartuli põllul
Kas teile pole siis juba nooruses õeldud, et väiksemaid kiusata ei tohi.

Loomulik, et väikest diislit võrreldes suure bensukaga on diisel poisike. Kuid see ei tähenda veel, et ta siis kehva on. Pigem vastupidi. Vaadake ringi, kui palju on siinseski keskkonnas juttu 4.0 mootorite probleemidest ja kui vähe 2,5 td omadest. Diisel on tegelikult hea vastupidamisega, kui teda kasutatakse normaalsuse piires. Pole mina veel ühtegi mootorit kohanud, mille kohta võiks õelda, et pommikindel või igavene. Põhiline mis ette heidetakse, et ei kannata kuuma.Ükski mootor ei kannata kuuma, lihtsalt aega kulub veits kauem, enne kui kahjud tekivad.
Lööge või maha

, kuid minuarust oleks väikese diiselmootoriga isend igati asjalik auto, näiteks metsamehele, kalamehele, jahimehele, kasvõi muidumehele

. Sest olgem ausad, meie hulgas on inimesi,kes pole võtnud endale elu eesmärgiks soetada ja pidada autot selleks, et ainult katus muda seest välja paistab. Osad teenivad oma autoga elatist, teised käivad nädalavahetustel peredega maal ja metsateede peal kulgemas, leidub ka neid kelle jaoks Jeep ongi maakeeli öeldes vaheltharimise-rippriista-pikenduseks.
Eks igal masinal ole omad suuremad ja väiksemad vead ja tüüpvead, kuid plokikaane kõveraks kuumutamine ei ole tüüpviga!
PS. Modedele palve, kui võimalik tõsta kõik 2,5diisli teemad ühte kausta

Postitatud: K Jaan 28, 2009 11:36 pm
Postitas 3FjaN
malvekas kirjutas:Kokkuvõtteks: Diisel Jeep on mõeldud adra vedamiseks kartuli põllul
Kas teile pole siis juba nooruses õeldud, et väiksemaid kiusata ei tohi.

Loomulik, et väikest diislit võrreldes suure bensukaga on diisel poisike. Kuid see ei tähenda veel, et ta siis kehva on. Pigem vastupidi. Vaadake ringi, kui palju on siinseski keskkonnas juttu 4.0 mootorite probleemidest ja kui vähe 2,5 td omadest. Diisel on tegelikult hea vastupidamisega, kui teda kasutatakse normaalsuse piires. Pole mina veel ühtegi mootorit kohanud, mille kohta võiks õelda, et pommikindel või igavene. Põhiline mis ette heidetakse, et ei kannata kuuma.Ükski mootor ei kannata kuuma, lihtsalt aega kulub veits kauem, enne kui kahjud tekivad.
Lööge või maha

, kuid minuarust oleks väikese diiselmootoriga isend igati asjalik auto, näiteks metsamehele, kalamehele, jahimehele, kasvõi muidumehele

. Sest olgem ausad, meie hulgas on inimesi,kes pole võtnud endale elu eesmärgiks soetada ja pidada autot selleks, et ainult katus muda seest välja paistab. Osad teenivad oma autoga elatist, teised käivad nädalavahetustel peredega maal ja metsateede peal kulgemas, leidub ka neid kelle jaoks Jeep ongi maakeeli öeldes vaheltharimise-rippriista-pikenduseks.
Eks igal masinal ole omad suuremad ja väiksemad vead ja tüüpvead, kuid plokikaane kõveraks kuumutamine ei ole tüüpviga!
PS. Modedele palve, kui võimalik tõsta kõik 2,5diisli teemad ühte kausta

Õige naabrimees! Kuid diisel on halva hoolduse ja ebakvaliteetse kütte osas oluliselt tundlikum, kui bensiinimootor.Ja kasutatuna palju riskantsem osta.
Ka on Cherokee-Wrangleri
4,0 l r6 mootori koostel lõtkude tolerantsid hämmastavalt suured, mida diisli puhul ei saa lubada.
Mõlemad mootorid on ülekuumenemise suhtes tundlikud, kuid bensiinimootorit on võimalik hiljem oluliselt väiksemate kuludega elule äratada.Kõik kulub, mis liigub.
Jahimehel ja põllumehel ei ole ju ka nii kiire, kui siinse foorumi liikmetel

.
Igal juhul soovitan vältida ilma usaldusväärse kasutusajaloota diiselameeriklasi(va. Cummins) ja valida bensiinimootoriga isend.Saab parema dünaamika ja igapäevakasutuses on lõppkokkuvõttes odavam pidada.
Urmas
Postitatud: K Jaan 28, 2009 11:39 pm
Postitas yanekk
malvekas kirjutas:Vaadake ringi, kui palju on siinseski keskkonnas juttu 4.0 mootorite probleemidest ja kui vähe 2,5 td omadest.
See ilmselt selle pärast ,et diislit lihtsalt eriti paljud ei oma,ega tahagi omada.
Tean isiklikult umbes kümmet diisli omaniku,seda 2,5 topiti igale poole kuhu ta ei sobi.
Kümnest oli oma masinaga rahul ainult üks,hetkel pole ühelgi tuttaval 2,5 diislit ja tegelased on palju rahulikumad ning rõõmsamad.
Milleks osta õnnetus kaela lootuses,et ehk minul vedas ja saan normaalselt liigelda.
Postitatud: N Jaan 29, 2009 12:31 am
Postitas jr
Ausalt, jätame nüüd selle jutu et väike mootor on ka mootor. EI OLE, kui selleks on VM Motori 2.5TD mootor, mida Jeep kasutab. Sellest mootorist on ainult halvad unenäod, mis siiani kummitavad. Kui teised mootorid kardavad kuuma, siis see kardab sooja. See kaanekonstrui on lihtsalt okse, mis seal on tehtud. Ma olen ühe asjaga nõus. See mootor on uuest peast esimesed 100 000km hea mootor, isegi väga hea. Peale seda ei kõlba ta ka mitte paadiankruks ega garaaziuksi lahti hoidma tuulise ilmaga.
Postitatud: N Jaan 29, 2009 12:53 am
Postitas Landy
Te kas LR-idel vahepeal kasutatud VM-i 2,4L ja 2,5L diislid (1986-1992 a.) on ka sama disaniga? Neid peetakse ka alguseks headeks ja peale pikemat kasutust rahakotile mõrvarlikeks.
Tõsi, mootorite mudelid on erinevad:
RANGE ROVER VM Turbo Diesel engines - 2.4 & 2.5 HR 492 series
JEEP VM Turbo Diesel engines - JEEP CHEROKEE and GRAND CHEROKEE - VM 425 & 531series
Any good boils down to regular maintainance - Favorite problem is head
gasket blowing - This is in the main due to the head bolts requiring
retightening ever 40000 miles. Not many bother hence the head gaskets blow.
Postitatud: N Jaan 29, 2009 2:41 pm
Postitas malvekas
3FjaN kirjutas:Saab parema dünaamika ja igapäevakasutuses on lõppkokkuvõttes odavam pidada.
Dünaamika suhtes võiks nõustuda, kuid kokkuhoid on suhteline. Kui arvestada bensiini ja kütte hinda ja kulu sama läbisõidu peale, siis arvestades iseenda läbisõite tuleks diisli kohalt kokkuhoidu u.11K. Kui ülejäänud tehnika, mis autol küljes on sama vastupidamisega kui 4.0 autol ja mootorit peaks kasvõi üle aasta remontima jääks ikka plussi. Võrdluseks mitsu mootori lappimine läks 13K.
jr kirjutas:Ausalt, jätame nüüd selle jutu et väike mootor on ka mootor. EI OLE, kui selleks on VM Motori 2.5TD mootor, mida Jeep kasutab. Sellest mootorist on ainult halvad unenäod, mis siiani kummitavad. Kui teised mootorid kardavad kuuma, siis see kardab sooja. See kaanekonstrui on lihtsalt okse, mis seal on tehtud. Ma olen ühe asjaga nõus. See mootor on uuest peast esimesed 100 000km hea mootor, isegi väga hea. Peale seda ei kõlba ta ka mitte paadiankruks ega garaaziuksi lahti hoidma tuulise ilmaga.
Ei tasu ärrituda ja karjuda

. Mis asjad need siis auto aiste vahel on, kui on alla kuue silindri ja bensukad? Aurukatlad või?
Su jutust tuleb välja nagu oleks sellise mootori tööressurss ainult 100 000 km. Minu teada ei ole ühtegi auto mootorit projekteeritud nii väikese eluajaga. Mootorite ressursid algavad ikka veerand miljonist ja seda kehvadel mootoritelgi.
2,5 td soetamisel oleks igaljuhul vajalik teada saad võimalikult palju ajaloo kohta!!! Kui tekib väiksemgi kahtlus, tasub aeg maha võtta ja veel vaadata ja otsida!
