1. leht 3-st
immo eemaldamine
Postitatud: E Jaan 19, 2009 4:30 pm
Postitas Arx
Küsimus kas keegi on kokku puutunud Opel Frontera immo eemaldamisega, immo ei ole võtme sees, vaid lisa pulgana. Mure selles et immopulgaga võtmed kadusid ära ja alles vaid tagavaravõti ilma immota. Nüüd tahaks teada kui keeruline on immot vahelt ära võtta? Tundub et immo on ise paigaldatud, või võib olla et need on originaalis ka pulgaga?
Postitatud: E Jaan 19, 2009 5:03 pm
Postitas Ptyyp
Kus kandis masin asub?
Immo eemaldamiseks on vaja ikka mõningaid teadmisi autoelektrist! Kui ise pole asjaga kokku puutunud, siis soovitan lasta see töö ära teha kellegil teadjamal! Kui masin Tartu kandis, võiks ise selle töö ära teha kui aga mujal, siis kahjuks aidata ei saa!
Postitatud: E Jaan 19, 2009 5:30 pm
Postitas Arx
Auto Tallinnas, aga oskaksid äkki mingeid näpunäiteid anda?
Postitatud: E Jaan 19, 2009 6:36 pm
Postitas fagott
Lihtne.Helistad 1888 ja räägid mure ära.Tuleb inimene kohale ja killib immo ära.Kulub tal umbes 15 min.Ei ole kallis.Kunagi kasutasin teenust,kui immo arvas,et bensupumbale ei ole elektrit vaja anda.
Postitatud: E Jaan 19, 2009 6:41 pm
Postitas kopakutt
http://www.spider.ee/
Asub Linnahalli taga. Mees teeb head tööd.
Postitatud: E Jaan 19, 2009 6:47 pm
Postitas Ptyyp
Arx kirjutas:Auto Tallinnas, aga oskaksid äkki mingeid näpunäiteid anda?
Raske niivisi näpunäiteid jagada. Pead kindlaks tegema millisesse ahelasse on immo katkestus paigaldatud. Kas kütusepumbale, starterile või hoopiski millegile muule. Kui immo peal kas starterit saab anda ja kas armatuuris tuled lähevad põlema? Kui lähevad ja starter toimib, siis arvatavasti kütusepumbale katkestus tehtud ( kui tegu bens. autoga ). Järgmisena tuleb armatuuri alt lahti kakkuda ja vaadata kuidas immo juhtmed jooksevad. Teha kindlaks millised juhtmed on katkestuse omad. Ühendad need omavahel kokku ja ongi immo vahelt ära.
Postitatud: T Jaan 20, 2009 2:45 pm
Postitas Arx
Ptyyp kirjutas:Arx kirjutas:Auto Tallinnas, aga oskaksid äkki mingeid näpunäiteid anda?
Raske niivisi näpunäiteid jagada. Pead kindlaks tegema millisesse ahelasse on immo katkestus paigaldatud. Kas kütusepumbale, starterile või hoopiski millegile muule. Kui immo peal kas starterit saab anda ja kas armatuuris tuled lähevad põlema? Kui lähevad ja starter toimib, siis arvatavasti kütusepumbale katkestus tehtud ( kui tegu bens. autoga ). Järgmisena tuleb armatuuri alt lahti kakkuda ja vaadata kuidas immo juhtmed jooksevad. Teha kindlaks millised juhtmed on katkestuse omad. Ühendad need omavahel kokku ja ongi immo vahelt ära.
võtsin asja lahti. neli juhet tuleb sealt välja kuhu vaja immopulk vastu panna. siis need neli juhet hargnevad kaks läheb ühte pistikusse ja kaks teise ja edasi lähevad (kuhu ma eriti midagi ei näinud) kuhugi koos süütelukust tulevate juhtmetega
Postitatud: T Jaan 20, 2009 3:58 pm
Postitas Arx
milline see asjandus välja võib näha.
Postitatud: T Jaan 20, 2009 4:58 pm
Postitas Ptyyp
Arx kirjutas:quote]
võtsin asja lahti. neli juhet tuleb sealt välja kuhu vaja immopulk vastu panna. siis need neli juhet hargnevad kaks läheb ühte pistikusse ja kaks teise ja edasi lähevad (kuhu ma eriti midagi ei näinud) kuhugi koos süütelukust tulevate juhtmetega
Võtsid veits vale asja lahti. Immol on oma juhtplokk ( tavaliselt neljakandiline must karp ), selleni pead jõudma. Sina võtsid anduri lahti ( see kuhu pult vastu panna), see kõigest immo jutimiseks. Anduri juhtmed viivadki juhtplokini.
Postitatud: T Jaan 20, 2009 6:36 pm
Postitas TiitR
Arx kirjutas:Auto Tallinnas, aga oskaksid äkki mingeid näpunäiteid anda?
Uskuge või mitte, aga mul on ka ükskord taoline juhus olnud. Audi A4 ja lisasigna pani täiega segast. Alarm huilgas kui pöörane ja samuti oli rakendunud ka lisaimmo. Halb oli see, et tegu oli laup. õhtuga ja asukohaga Ida-Virumaa ja no sellisel ajal sellisest kohast polnud lihtsalt kedagi asist venda leida

ja siis saigi telefoni teel ühe Tartu tuttavaga (Serwendis paigaldab musa ja alarme) asi vahelt helvetti saadetud

.
Postitatud: T Jaan 20, 2009 6:54 pm
Postitas Arx
Ptyyp kirjutas:Arx kirjutas:quote]
võtsin asja lahti. neli juhet tuleb sealt välja kuhu vaja immopulk vastu panna. siis need neli juhet hargnevad kaks läheb ühte pistikusse ja kaks teise ja edasi lähevad (kuhu ma eriti midagi ei näinud) kuhugi koos süütelukust tulevate juhtmetega
Võtsid veits vale asja lahti. Immol on oma juhtplokk ( tavaliselt neljakandiline must karp ), selleni pead jõudma. Sina võtsid anduri lahti ( see kuhu pult vastu panna), see kõigest immo jutimiseks. Anduri juhtmed viivadki juhtplokini.
ma hakkasin sellest asjast armatuuri sisse minema kuhu see pult vastu pannakse, aga jama see et edasi läheb koos teiste juhtmetega mis on kokku isoleeritud üheks ja vahepeal toimub sellel kokku isoleeritud juhtmestikul hargnemine, ühed lähevad kõrvalistuja poole ja teised aju juurde kus on veel hunnik releesid. ma pean vist selle isoleeri maha kiskuma et näha kummale poole need juhtmed edasi lähevad
Postitatud: T Jaan 20, 2009 7:44 pm
Postitas Ptyyp
Arx kirjutas:
ma hakkasin sellest asjast armatuuri sisse minema kuhu see pult vastu pannakse, aga jama see et edasi läheb koos teiste juhtmetega mis on kokku isoleeritud üheks ja vahepeal toimub sellel kokku isoleeritud juhtmestikul hargnemine, ühed lähevad kõrvalistuja poole ja teised aju juurde kus on veel hunnik releesid. ma pean vist selle isoleeri maha kiskuma et näha kummale poole need juhtmed edasi lähevad
Kas tegid üldse kindlaks millisesse katkestus ahelasse immo on paigaldatud? Vaata armatuuri all tähelepanelikult ringi, seal peab olema immo juhtplokk. Kui tegu pole orig. immoga, siis peaks see plokk suht kergesti ära tuntav olema. Kas see isoleer on tehasepoolt paigaldatud või mitte? Vaata kas seal aju juures pole mingit lisa plokki? Püüa või mingid pildid teha armatuuri alt!
Postitatud: T Jaan 20, 2009 7:53 pm
Postitas Arx
Ptyyp kirjutas:Arx kirjutas:
ma hakkasin sellest asjast armatuuri sisse minema kuhu see pult vastu pannakse, aga jama see et edasi läheb koos teiste juhtmetega mis on kokku isoleeritud üheks ja vahepeal toimub sellel kokku isoleeritud juhtmestikul hargnemine, ühed lähevad kõrvalistuja poole ja teised aju juurde kus on veel hunnik releesid. ma pean vist selle isoleeri maha kiskuma et näha kummale poole need juhtmed edasi lähevad
Kas tegid üldse kindlaks millisesse katkestus ahelasse immo on paigaldatud? Vaata armatuuri all tähelepanelikult ringi, seal peab olema immo juhtplokk. Kui tegu pole orig. immoga, siis peaks see plokk suht kergesti ära tuntav olema. Kas see isoleer on tehasepoolt paigaldatud või mitte? Vaata kas seal aju juures pole mingit lisa plokki? Püüa või mingid pildid teha armatuuri alt!
ma siin netis vaatasin millised need välja näevad aga seal kus need releed ja aju on ma küll midagi taolist ei märganud, aga lähen proovin siis mõned pildid teha. se isoleer näeb välja nagu ise oleks pandud.
Postitatud: T Jaan 20, 2009 8:08 pm
Postitas Ptyyp
Tee ka see kindlaks kuhu ahelasse on immo paigaldatud ( kütusepump, starter või miskit muud ).
Postitatud: T Jaan 20, 2009 9:00 pm
Postitas Arx
Ptyyp kirjutas:Tee ka see kindlaks kuhu ahelasse on immo paigaldatud ( kütusepump, starter või miskit muud ).
starteri tõmbab ringi. aga opelitel see eliktrisusteemirikke tuli on, see hakkab vilkuma.