1. leht 2-st
Land Roveri TD5
Postitatud: P Jaan 18, 2009 7:03 pm
Postitas svatski
nii mure siis järgmine: auto sõitis lompi (vesi korraks üle kapoti) suri korraks välja ja läks kohe käima tagasi, mootoris vett pole. Peale seda läheb käima aga üle 2000 pöörde mootor ei lähe, sureb 2000 rpm-i juures välja ja siis tuleb umbes 2-3 minutit oodata et uuesti käima läheks. Nüüd aga asja huvitav pool, kui auto külmub ära st. pikalt külma kraadid siis käib ilusti kuni üles soojenemiseni. peale 2-4 kraadist külma käib nii 4-5 minutit ilusti, peale -15 kraadi sai isegi üks 10km-i sõita enne ku jamama hakkas. Ah jaa auto paagis ei olnud ka 100% line diisel küte, mis sai eemaldatud torud ja paak puhastatud ja täidetud uue küttega.
Kas sellel mootoril on süütenurk seotud temperatuuriga?
Kas tegemist võib olla auto juht ploki ehk ECU veaga?
Kas võib olla tingitud pihustitest?
Äkki oskab keegi midagist tarka arvata.
Postitatud: P Jaan 18, 2009 8:01 pm
Postitas Landy
Arvan, et kõige mõtekam on otse nende spetsialistide poole pöörduda:
http://www.landrover.ee/foorum/viewtopic.php?t=578
Postitatud: P Jaan 18, 2009 8:45 pm
Postitas svatski
selleks peaksin ju sinna kasutaja tegema aga ühe küsimuse pärast pole ju mõtet
Äkki sa Landy vahendad mind ja hoiad kursis seal toimuvaga.
Postitatud: P Jaan 18, 2009 11:07 pm
Postitas Landy
Sorry, see alamteema jah vaid reganud kasutajaile. Samas, kuis sul juba LR olemas, siis küllka küsimusi juurde tuleb

Seeg võib julgelt ära regada.
Kopeeerin "LR Peasa" kohta olulise siia. Seal kolm sõbraliku ja omavahel koostööd tegevat LR-idele spetsialiseerunud firmat.
---------------------------
Tallinnas, Paldiski mnt. 225 leiate järgmised firmad:
1. PU Ärirühma OÜ
Kontaktisik: Peeter Utkin
e-post:
utkin@online.ee
http://www.allmakes.ee/
GSM: 5070436 (ladu)
Tel/fax: 6464199
Peeter Utkini firma on Allmakes toodete ainuesindaja Eestis:
Allmakes Ltd on Land Roveri, Range Roveri, Discovery, Defenderi ja Freelanderi originaalsete ning kvaliteetsete varuosade suurim sõltumatu eksportija ja hulgimüüja.
------------------------
2. RSC OÜ
Kontaktisik: Andrus Vaima
e-post:
info@mgrover.ee
http://www.mgrover.ee/
GSM: 50 41 753
Fax: 6203420
RSC OÜ on Roveri, Land Roveri ja MG marki autode remondi ja varuosade müügi ettevõte. Kui Sul on Rover, MG või Land Rover marki sõiduk ja vajad probleemidele lahendust? Aitame meelsasti. Diagnostikaks kasutame pildil olevat spetsiaalaparatuuri. Oleme asutatud 1992.a. ja seega omame pikaajalist autoremondi ja hoolduse kogemust.
------------
3. MotivService OÜ
Kontaktisik: Veiko Varik
e-post:
veiko@luige-team.ee
GSM: 5232468
Sündinud on Luige Service Team (ametliku nimega MotivService OÜ). Loodud sai see maasturiomanike abistamiseks nende autode korrashoiul. Land Roveritega oleme tegeletud juba üle 12 aasta, seega enamus lekkeid ja probleeme on tuttavad. Kohapeal olemas suur valik varuosasid.
Aitame ka inimesi nende sõidudukite metsasuutlikumaks tegemisel, tehes sel alal tihetat koostööd JR Motorsiga. Nende tootevalikust leame kõiksuguseid metsas vajaminevaid abivahendeid ka kõie nõudlikumale kliendile.
Postitatud: E Jaan 19, 2009 7:19 am
Postitas Valge Hiir
svatski kirjutas:
selleks peaksin ju sinna kasutaja tegema aga ühe küsimuse pärast pole ju mõtet
Äkki sa Landy vahendad mind ja hoiad kursis seal toimuvaga.
Mihkel, ära piparda. Isegi Urvol on LR foorumis kasutajakonto olemas.
Ega's sa siis kehvem mees ole. Ja küll sul neid LR küsimusi veel tulema hakkab.
Postitatud: E Jaan 19, 2009 8:14 am
Postitas Movistar
svatski kirjutas:
selleks peaksin ju sinna kasutaja tegema aga ühe küsimuse pärast pole ju mõtet
Äkki sa Landy vahendad mind ja hoiad kursis seal toimuvaga.
Ma küll kasutaja pole ,kuid lingile klikates on kõik näha.
Vesi
Postitatud: E Jaan 19, 2009 11:53 pm
Postitas Kalamees
Karta on et vesi süsteemis. Seal see küte ju jookseb paak pump filter cooler tagsi filtrisse siis kütuse rõhu klappi mootori plokis ja sealt osa pihustitesse ja jääk paaki tagasi. Disco 2 peaks nii vist olema. Sõida masin kuumaks ja kui hakkab jupsima lase filtrist vesi välja.
Re: Vesi
Postitatud: T Jaan 20, 2009 8:29 am
Postitas svatski
Kalamees kirjutas:Karta on et vesi süsteemis. Seal see küte ju jookseb paak pump filter cooler tagsi filtrisse siis kütuse rõhu klappi mootori plokis ja sealt osa pihustitesse ja jääk paaki tagasi. Disco 2 peaks nii vist olema. Sõida masin kuumaks ja kui hakkab jupsima lase filtrist vesi välja.
läks kohe käima tagasi, mootoris vett pole. Peale seda läheb käima aga üle 2000 pöörde mootor ei lähe, sureb 2000 rpm-i juures välja ja siis tuleb umbes 2-3 minutit oodata et uuesti käima läheks. Nüüd aga asja huvitav pool, kui auto külmub ära st. pikalt külma kraadid siis käib ilusti kuni üles soojenemiseni. peale 2-4 kraadist külma käib nii 4-5 minutit ilusti, peale -15 kraadi sai isegi üks 10km-i sõita enne ku jamama hakkas. Ah jaa auto paagis ei olnud ka 100% line diisel küte, mis sai eemaldatud torud ja paak puhastatud ja täidetud uue küttega.
Äkki teeks nii et arvavad need kes lugeda ka oskavad ja sellest aru saavad mis sinna kirjutatud on.

Esiteks kuidas saab lasta filtrist vett välja kui kogu torustik on puhastatud ja uus korralik küte sees?? kuidas saab mootori kuumaks lasta kui ta ei käi nii kaua???
Hommikuselt halvas tujus Mihkel
Postitatud: T Jaan 20, 2009 8:44 am
Postitas fagott
Kirjelduse järgi ei saa kütet kätte.Kõik puhastatud ja uus küte,nii palju oskan lugeda küll.Aga äkki süsteemis ikka kuskil miski jämefilter,millele siis vesi kile peale tõmbab.Seda muide silmaga ei näegi.Aitab selle vastu kütuselisand,mis seob vee kütusega.
Küte
Postitatud: T Jaan 20, 2009 11:02 am
Postitas Kalamees
Vaevalt sa kogu kütte kätte said. Kütuserõhu klapp su ju maha ei võtnud. See asub mootori paremal küljel nn plokki süvistatud. Ja pihustiteni liigub küte plokisees olevate kanalite kaudu.
Kütte lisand võib aidata aga selleks peab masina sooja garaasi panema, sest nad lahustavad vett mitte jääd.
Mine või helista LR pesasse Veikole.
Postitatud: P Jaan 25, 2009 6:34 pm
Postitas svatski
ei olnud vett küttes

Land Rover on lihtsalt iseloomuga auto ja tahtis puhata peale viimast sõitu. nüüd sõidab jälle. Elektroonika oli hoopis omale vee sisse imenud ja töötas nii kaua kui jää veeks sulas.
Postitatud: P Jaan 25, 2009 6:39 pm
Postitas MahviaDeTyrk
svatski kirjutas:ei olnud vett küttes

Land Rover on lihtsalt iseloomuga auto ja tahtis puhata peale viimast sõitu. nüüd sõidab jälle. Elektroonika oli hoopis omale vee sisse imenud ja töötas nii kaua kui jää veeks sulas.
Täpsemalt siis kuhu ? - ja vesi lühistas mida ?
Postitatud: P Jaan 25, 2009 8:45 pm
Postitas Landy
Kas istme alla oli aju karpi (kondents)vesi tekkinud?
Postitatud: P Jaan 25, 2009 10:17 pm
Postitas svatski
Landy kirjutas:Kas istme alla oli aju karpi (kondents)vesi tekkinud?
kuna lahti sai võetud kõik siis ei teagi kus kala teglikult ujus aga karta on et ikka mootori ruumis, salongis vett polnud (vist releede all)
Postitatud: P Jaan 25, 2009 10:56 pm
Postitas Ojala
Asi siis nii sai võetud maha releeplokk ja aju ning ka muidugi väntvõlli asendi andur ja ka andur mis asub sisse laskegolektori peal, kuivasid ööpäev ja tagasi pannes sai lastud üle Super 5-ga. Asi toimis.
Mis ikka öelda, elekter on ubadele.