1. leht 1-st

Hiluxi lehtvedrud väsinud- Abi paluks?!

Postitatud: R Jaan 16, 2009 12:13 am
Postitas krunnn
Tere
Mure selline, et Hiluxi 2000a. 2,4td taga lehtvedrud sirged ja väsinud.
Puruks ei ole. Oü Lehtvedru teenuseid ei taha. Kas keegi on ise mingeid lisalehti paigaldanud ja mis masina omad sinna läheksid jne. Kas on mingeid soodsaid alternatiive? 1.5a tagasi tellis sõber 6000.- eegu eest tõstesarja vedrud Austraaliast, aga väidetavalt hetkel hinnad pea kahekordistunud krt?

Postitatud: R Jaan 16, 2009 8:37 am
Postitas Antu
Tere

Kui on huvi siis mul jäävad varsti (tõenäoliselt järgmine nädal) üle 2002 aasta 2,5dt tagavedrud koos 20mm puksidega silla ja vedrupaki vahele. Praegu veel autol all.

Andres

5168175

Postitatud: R Jaan 16, 2009 10:46 am
Postitas krunnn
Tere

Ja mis põhjusel ja mis asemele tuleb?

Postitatud: R Jaan 16, 2009 1:54 pm
Postitas Antu
krunnn kirjutas:Tere

Ja mis põhjusel ja mis asemele tuleb?
Et 33" ka koormaga alla mahuks ja asemele tuleb Old Man Emu +50mm/+250kg

Postitatud: P Jaan 18, 2009 12:48 pm
Postitas totu
Kui näputöö vastumeelne ei ole kannatab GAZ 53 lehtedest teha. Pealehed tuleb loomulikult originaalid jätta. Mälu järgi oli vaja mõlemalt poolt 2,5 mm maha käiata ja õigesse pikkusse lõigata. Suhteliselt nüri tegevus, see-eest 53 lehed on hästi sitked ja murduvad haruharva. Samuti ei vaju nad ära, arvestades aega mis nad juba on koormuse all veetnud.

Postitatud: P Jaan 18, 2009 9:33 pm
Postitas traatjalg
Pealehe jätad originaali ja lisalehed paned Volga omad,kammitsate kohast vaja ainult 5mm maha lihvida.Kui soovi on siis kaks pakki Volga lehtesid (uusi)kusagil vedelevad.Endal juba mitmele autole Hiluxile nii tehtud. Kaido.

Postitatud: E Veebr 09, 2009 5:41 pm
Postitas krunnn
Tere

Vedrud pinnitud ja all ka. Esialgu läks Hiluxi ühe poole pealehtede alla 1 tk gaz 52 tagumise pealehe all olev leht. Ühelt poolt tuli maha lõigata, aga teiselt poolt jäi nati puudu, oleks võinud teiselt poolt 50 mm pikem olla. Ei tea kas 53 tagumine leht on mõlemale poole pikem kui 52 oma, ulataks rohkem Hiluxi pealehti lõpuni toetama, kui . Kui pakk kruviga keskelt koos siis gaz leht külgedelt mõlemalt poolt kammitsate juurest parajaks relakaga ca 2-2,5 mm mõlemalt poolt. Ühe klambril saab uue poldiga piirduda, muud needitud klambrid külgedelt relakaga katki ja pärast kinni keevitada - vajadus 10 - 20mm vahemik täiskeevitada vms.
Tööd kahele mehele 1 pikk päev - ca 8 tundi ja tehtud.
Esimene pinnimine ja annaks nõu tesitele ja kes tahab täiendada andake tuld.
Pinnisime 100kg sepaalasi ümara poole pääl. Pinnida tuleb vedru kaare väljas poolt, )::: siit poolt. Pinnisin algul üksinda algul 1kg vasaraga (haamer - mingi vahe neil oli aga ei tule meelde?), aga see jäi lahjaks siis 2 - 2,5kg midagi. Ideaalis võiks olla õige pinnimise vasar, teravam ots risti vastupidi levinud vasarale.
Pinnisin siis tihedate löökidega laiuses servast serva, aga nu kui täpselt see nüüd õnnestus ei tea. Löögi efektiivsuse jne. tegin katse-eksitus meetodil, visuaalse ja ka kuidas vedru ka vastu alasit oli kõla abil.
Vasara jämeda poole serva faasi kohaga kolkisin, kuidagi mugavam oli ja andis pikema löögipinna risti vedrule. Vedrud pinnisin vähemalt 2 korda üle mõne ka 4.
52 lehed 4x, aga seda tuleb juba silmaga vaadata. Alustada tasuks originaal peavedrust ja kui sellele rahuldav tulemus antud, siis järmised selle järgi. Kahekesi on eelis kiirus ja mugavus, üks taob ja teine annab ette ja klapid igal juhul pähe - muidu pilt on pärats aga häält ei ole.
Uued tagavedrude puksid ostke ka valmis. Kahjuks ei pannud ise uusi plastseibe vahele, aga kes tegema hakkab, siis ostke kasvõi mõned venemasinate omad ja pange vahele. Võib ka teha lasta, aga kuna enal aeg tagus takka siis ja polnud Viljandist poest võtta - jäi ära.
Tulemus - kikkis nigu kuriloom, vedru töötab väga hästi ja ei ole jäik, tõstet koos 50 mm pikendatud kiigedega ca 100mm. Aga selle kohta sõnas minu hää rauakoi ja tädimees - Hetke kõva ei püsi kaua.

Postitatud: E Veebr 16, 2009 12:20 pm
Postitas Andrus Michelis
Her Krunn.
Miks te OÜ Lehtvedru teenuseid kasutada ei tahtnud? Omal sama töö ees ja koguks mõtteid.

Postitatud: E Veebr 16, 2009 5:09 pm
Postitas krunnn
Tere

Kuna Lehtvedru OÜ tahtis 4000 eeku, siis on minu jaoks see suur raha ja oli olemas soe garaaz, jms mugavused ja gaz52 lehed. Aga uuri neid 53 lehti ja tsentreerimisaugust pikkust mõlemale poole, selleks et korralikult pealehti toetada. 20mm lehti mahub originaal kammitsate vahele.
Ja kui soov vaadata kuidas asi reaalselt välja näeb siis Päälinnas Laki 32 asub nädala sees enamasti ja vahest ka kohal austraaliast tellitud tõstesarjaga hilux.

Postitatud: T Veebr 24, 2009 9:39 pm
Postitas PARUN
kasutaja traatjalg käest hankisin need volga lehed ja orgunnisin külge, peaks ütlema et väga ok sai, tagaots päris kõrge, aga nüüd vaja esimest otsa järgi aidata, tsentreerimis augud ka sobisid ilusti, vedrutab hästi ja esimesi koormaid ka vedanud,muidugi amorte tegin 5 cm pikemaks, kasutades selleks vanu mosse amorte, muidu mosse amordid sobivad 1:1 hiluxi omadega, aga kui niikõrgeks pole vaja teha, siis saab ka mõne lisalehe ärajätta praegu orig. pealeht ja 5 volgalehte

Postitatud: P Apr 19, 2009 10:23 am
Postitas krunnn
Tere, natuke saagat

Vasakpolne nn. uutest gaz 52 lehtedest läks puruks tagant poolt tsenreerimis kohta kahest kohast korraga. Kusjuures mingit vajumist isegi mõõdulindiga ei ole. Eriti raskusi ei vea ja kui vedasin, kontrollisin alati nn. uute vedrude olukorda. Võimalik, et üle pinnimise tagajärg, kuna see vedru oli rohkem kaardes kui teised ja jõuga surusime pakki. Kõrvalistuja süü ei saa ka olla, ta minust 30 kg kergem. Lähiajal asendus plaanis ja ikka 52 lehega.

Postitatud: P Apr 19, 2009 8:39 pm
Postitas al
Mälestused veoautode (ja ka haagiste) lehtvedrudest. Kui tegu "samkompunn" vedrupakiga, ehk läbisegi uued ja kasutatud vedrulehed, siis on tulemus alati sama: erinevad lehed lähevad õige kiiresti pooleks. Tavaliselt läksid veokatel pealehed, mida siis uutega asendati. Peale mida läksid uue kõrvalt vanad lehed, või uus pealeht ise. Peale kalleid koolitusi ostsin ainult uusi vedrupakke ja mured otsas.
NB. Lehtvedru tehtud pealehed kestsid esimese koormani, peale mida olid pinnimise jälgedest mõrad sees.

Postitatud: P Apr 19, 2009 9:57 pm
Postitas PARUN
hmmm...
olen ise juba oma kompunniga nüüdseks tükk aega sõitnud ja vahepeal ka 1000kg raskusi vedanud, võibolla ka rohkem, pole kaalupeale roninud, muidugi vajub üksjagu läbi sellise raskuse all, aga katki ei ole midagi läinud ja loodan et ei lähe ka. Muidu volga leht toetab täies pikkuses pealehte.
Mis aga minuarvates põhiline, et on kikkis ja säilib pehmus, kast niigi kerge, olen näinud kui on pandud vazi esivedrud silla ja raamivahele lisaks, :shock:
see samahästi kui otse sild raamikülge keevitada, pole neid vedrusi üldse seljuhul vaja, või veab see kodanik 1500kg raskust igapäevaselt ja ei taha et auto tagaots lääpas oleks,
asi oleks arusaadavam kui oleks sinna orgunninud mingid väikse auto tagavedrud
võin ka oma aretusest pildi teha, muidugi ennem pean pori maha rookima

Postitatud: K Apr 22, 2009 11:34 am
Postitas Taavi2101
Aga milleks pinnida vedru väljapoolt ümar alasi peal?

Kunagi pinnisin mossel tagumised karbi peal ja sai ka asja.

Kumbalt poolt oleks siis õigem pinnida? Endal uuesti sama töö ees Patrolil