1. leht 2-st
WARN vints ainult klõpsub
Postitatud: E Jaan 12, 2009 12:56 pm
Postitas andres G
Kes oskaks öelda mis viga? vints lõpetas töö minule arusaamatul põhjusel. Ainult solenoidid klõpsuvad mõlemat pidi. Testriga vaadates tuleb mootori kõigi kolmele otsale 12 V ( kas ei peaks tulema ainult 2-le korraga?) Mõned kuud tagasi võtsin vintsi lahti kuna sellel ei olnud nagu jõudu enam. puhastasin, määrisin vahetasin otsa laagri, puhastasin klemme. Eile vintsisin 10 meetrit ja sain auto mülkast välja. Tahtsin trossi lõpu poolile tagasi kerida kuid ainult klõpsub. Uuesti eest ära ja lahti võtmine igavene vaev. Kas saab viga olla ka solenoidide karbis või juhtpuldi pistikus ?
Postitatud: E Jaan 12, 2009 1:06 pm
Postitas TR Pjätt
Probleeme võib olla rohkem. Mootor kinni, massi kinnitus kehv, harjad jne. Ei usu, et solenoidides kui klõpsuvad aga sisse või välja tross ei tule.
Postitatud: E Jaan 12, 2009 1:08 pm
Postitas jr
Kas klõpsuvad ikka kõik vajalikud solenoidid? Kahte solenoidi läheb vaja ühtepidi ja kahte teistpidi käitamiseks. Piisab kui üks kahest on kutu.
Selliseid solenoide on mul kohe pakkuda laost:
Warn solenoid
EDIT: Võib ka olla, et mootori ankur on harjaplaadile selga sõitnud ja nüüd mähised lühises. Või jäid miskil imepärasel kombel harjad kinni.
Re: WARN vints ainult klõpsub
Postitatud: E Jaan 12, 2009 1:30 pm
Postitas weix2
andres G kirjutas:Kes oskaks öelda mis viga? vints lõpetas töö minule arusaamatul põhjusel. Ainult solenoidid klõpsuvad mõlemat pidi. Testriga vaadates tuleb mootori kõigi kolmele otsale 12 V ( kas ei peaks tulema ainult 2-le korraga?) Mõned kuud tagasi võtsin vintsi lahti kuna sellel ei olnud nagu jõudu enam. puhastasin, määrisin vahetasin otsa laagri, puhastasin klemme. Eile vintsisin 10 meetrit ja sain auto mülkast välja. Tahtsin trossi lõpu poolile tagasi kerida kuid ainult klõpsub. Uuesti eest ära ja lahti võtmine igavene vaev. Kas saab viga olla ka solenoidide karbis või juhtpuldi pistikus ?
Meil KLaperjahil sama situatsioon oli, ja saime asja joonde kui vedasime lisamassi sõna otseses mõttes otse mooturisse . kuna vesi ja sopp suutsid originaalmassi minema ajada, et mass oli aga mitte piisav (Tegemist samuti Warn vintsiga) nüüd pole plõximist esinenud

proovi mass korda saada, ma arvan, ja kui viga polegi massis siis ega se paha ei tee

Postitatud: E Jaan 12, 2009 1:52 pm
Postitas andres G
Ilmselt solenoidid ei saa olla kuna siis ju peaksühtepidi kerima. Proovisin otse aku klemmilt miinust tuua ei aidanud, juhe mul kõige parem ei olnud . Ilmselt ei teeks halba veel korralikuma juhmega proovida. Küsiks veel korra kas saab kõigil kolmel mootori klemmil olla pluss peal? Või on tõesti harjaplaat kuidagi lühises. Vintsides kuhjus tross reduktori poolsesse otsa. Või kuidas see ankur saab harjaplaadile selga sõita?
Postitatud: E Jaan 12, 2009 3:14 pm
Postitas fagott
Aga kruti need juhtmed vintsi küljest lahti ja vaata,kas siis ka kõigil kolmel vool taga.Kui nii,siis ikkagi solenoidid tuksis.Soovitaks nagunii kahe normaalse vastu välja vahetada.Neid selliseid vanaema omi mul kasutatuid garaazis peaks olema,võin ilma rahata anda(kõik nendest ei tööta,aga paar tükki kindlasti).
Postitatud: E Jaan 12, 2009 4:05 pm
Postitas totu
Kui kolmel otsal toide (12V) korraga peal, puudub ilmselt vintsimootori mass.
Postitatud: E Jaan 12, 2009 4:22 pm
Postitas weix2
Kui meil plõxis oli sama kõik 3 klemmi olid pingeall. (kui töötas pole proovinud kas voolu on 2 või 3 otsas) Võta juhe ja üks ots aku miinusklemmile ja teine ots vintsi mootori kaane vahele kasutasime ajutiselt mudast välja saamiseks tavalist kahe soonega kaablid, mis omavahel sildasin (keera kaas lahti ja nihuta kaan tahapoole, pista juhtmeots vahele ja kaas kinni tagasi) ja proovi siis, me proovisime ka niisama keresse panna, aga peale selle et nuppu vajutades ma ise hüppasin, kuna olin ju munadeni mudas samal ajal

ei toimunud midagi. ma hetkel masinast eemal ex ma viskan pildi kui masinajuurde jõuan, et kuidas me selle massiteema hiljem töökojas lahendasime.
Postitatud: E Jaan 12, 2009 6:09 pm
Postitas andres G
Ei ole viitsinud veel lammutama hakata kuna vints on nii stange sees, et ei saa ligi + klemmidele ega otsakaanele muidu kui peab kõik maha keerama. Ilmselt on jah tegu puuduliku miinusega. WEIX2 varianti lugedes tekkis mõte, et ilmselt ei jõua miinus just harjadeni, mootori keres on see olemas. Kaane vahele juhtme keeramisega saame anda miinuse otse harjadele. Pakuks. et puudulik ühendus võib minu meelest olla harjaplaadi ja mootori kere vahel
Postitatud: E Jaan 12, 2009 6:26 pm
Postitas weix2
andres G kirjutas:Ei ole viitsinud veel lammutama hakata kuna vints on nii stange sees, et ei saa ligi + klemmidele ega otsakaanele muidu kui peab kõik maha keerama. Ilmselt on jah tegu puuduliku miinusega. WEIX2 varianti lugedes tekkis mõte, et ilmselt ei jõua miinus just harjadeni, mootori keres on see olemas. Kaane vahele juhtme keeramisega saame anda miinuse otse harjadele. Pakuks. et puudulik ühendus võib minu meelest olla harjaplaadi ja mootori kere vahel
täpselt, me puurisime pilu kaane sisse ja panime lisamassi otse harjale, pärast hermeetiliselt kinni ja tibens tobens.
Postitatud: T Jaan 13, 2009 9:46 am
Postitas rato
kui ma tahan vintsi testida ilma solenoidideta siis kuidas ma peaks juhtmeid ühendama? saan nii aru et all otsas on mass, mis akule püsivalt kinnitatakse. peal 3 otsa.. kuidas oleks vaja otse akult panna faas sinna klemmidele et testida ära ja mitte maha põletada midagi?
Postitatud: K Jaan 14, 2009 9:43 am
Postitas MM
Aku + ühendada mootori klemmile F1 , omavahel sillata F2 ja A .
Mass ühendada selleks ettenähtud kohta.
+kaabli akule ühendamisel lendab lahedalt palju sädemied

.
Postitatud: K Jaan 14, 2009 10:30 am
Postitas Stupiduser
andres G kirjutas:Ei ole viitsinud veel lammutama hakata kuna vints on nii stange sees, et ei saa ligi + klemmidele ega otsakaanele muidu kui peab kõik maha keerama.
Järelikult peadki kõik maha keerama.
Harjuta.
Vintsi vastu oleks viisakas kui Sa ta peale igat tõsisemat sõitu maha keerad.
PS vintsile on kombeks kõige hullemas mülkas ära surra, seega mõtle ka sellele kui tore seda kõike m...ni mudas maha keerata on.
Postitatud: K Jaan 14, 2009 10:47 am
Postitas weix2
Stupiduser kirjutas:
PS vintsile on kombeks kõige hullemas mülkas ära surra, seega mõtle ka sellele kui tore seda kõike m...ni mudas maha keerata on.
Ma tean millest sa räägid

Postitatud: K Jaan 14, 2009 11:18 am
Postitas Ax
MM jutt õige. Kui F1 +12V peale lasta jookseb vool läbi mähiste väljub F2 käib läbi solenoidide ja tormab A vintsi tagasi. Harjadele võetakse mass läbi tillukese kruvi mootori korpuse sees. Võta kaan maha ja kontrolli harjad üle! Meil ComeUp (suht värske) olid harjad juba nats vildakalt sees. Sai teisi natuke töödeldud.
Aga siiski võta tester kätte - mõõda vintsi korpuse ja aku - klemmi vahel kasvõi pinget. peaks näitama nulli. Pane vints käima. Kui näitab pinget a'la 12V siis pole massi korpusega.