1. leht 2-st
Milline vints valida?
Postitatud: L Jaan 10, 2009 11:46 am
Postitas Tercel
Kas Mile Marker SE12000C, 12V Comeup DV-9000 12V või Comeup DV-9000i.
Mis on nende head ja vead?Kuidas vastupeavad jne. Mis vahet on Comeup dv 9000 ja dv 9000 i-l?
Ette tänades Reimo.
Postitatud: L Jaan 10, 2009 12:12 pm
Postitas jr
Siia lisaks ka Mile Marker SEC9.5, millel mootor sama nagu SEC12000, aga ülekanne kiirem.
Re: Milline vints valida?
Postitatud: L Jaan 10, 2009 12:32 pm
Postitas Maasturid
Tercel kirjutas: Mis vahet on Comeup dv 9000 ja dv 9000 i-l?
Come Up DV9000

Come Up DV9000i

9000i mudelil paiknevad releed trummli peal olevas metallist karbis,muidu on identsed.
Postitatud: L Jaan 10, 2009 12:34 pm
Postitas FlammablE
come up dv9000i on teistsuguse releekarbiga kui dv9000. i-variandil on releekarp vintsi peal. Vaata siis ka come up ds9.5(i), millel on specide järgi veidi võimsam mootor. Samuti võib pilgu peale visata t-maxi vintsidele, mis on suht vastupidavad, kuigi come up-ist aeglasemad veidi.
Vintsi valik tuleks teha selle järgi, et mida ja kui sügavalt on vaja välja tõmmata. Kui kerge auto, siis 9000 on mõistlikum, sest vajaduse korral saab alati läbi ploki tõmmata.
Postitatud: L Jaan 10, 2009 5:33 pm
Postitas svatski
a mina soovitaks Superwinchi ehk siis seda mille järgi ComeUP-i osavad Taiwani näpukesed teevad.
Re: Milline vints valida?
Postitatud: L Jaan 10, 2009 7:41 pm
Postitas jr
Tercel kirjutas:Kas Mile Marker SE12000C, 12V Comeup DV-9000 12V või Comeup DV-9000i.
Mis on nende head ja vead?Kuidas vastupeavad jne. Mis vahet on Comeup dv 9000 ja dv 9000 i-l?
Ette tänades Reimo.
Praeguseks on SEC12000 Chevy peal kuhugi 30-40 tõmbe vahele teinud ja häda ei midagi. Sees metallist puksid ja korralik määrimine alguses on ilmselt aidanud.
Postitatud: L Jaan 10, 2009 9:55 pm
Postitas uputaja
Ise soovitaks ikka Come Up 9000 . Kiire , ennast tõestanud mark võistlejate seas , töökindel , kiire , jne.
Andres
Postitatud: L Jaan 10, 2009 9:56 pm
Postitas Landy
Valik sõötub sellet mis hinnga sulle mingit mudelit pakutakse ning eelkõige mis masin peale see läheb. Ka oleneb selest kus ja milleks kasutama hakkad.
Postitatud: L Jaan 10, 2009 10:54 pm
Postitas Tercel
Masinaks on niva uazi raamil ja äkki kunagi tulevikus tahaks võistelda kah.Hetkel lihtsalt metsaauto.
Postitatud: P Jaan 11, 2009 11:51 am
Postitas tai
Tõenäoliselt ei ole sa esimene ega viimane, kes selle küsimuse esitab. Seda teemat on siin käsitletud suhteliselt palju. Natuke otsingut ja saad mägedena heietusi vintside teemal. Isiklikult soovitan paigaldada hüdraulilise vintsi kohe ära, sest kui masin võistlema hakkab siis ta lõpuks peab selle vintsi saama kui aga lihtsalt safari auto siis on suht ükskõik mis kleps selle vintsi reduktoril/mootoril peal on sest töötavad kõik ühtemoodi trossi sisse kerides ja autot tõmmates.
Postitatud: P Jaan 11, 2009 1:58 pm
Postitas seff
tai kirjutas:Tõenäoliselt ei ole sa esimene ega viimane, kes selle küsimuse esitab. Seda teemat on siin käsitletud suhteliselt palju. Natuke otsingut ja saad mägedena heietusi vintside teemal. Isiklikult soovitan paigaldada hüdraulilise vintsi kohe ära, sest kui masin võistlema hakkab siis ta lõpuks peab selle vintsi saama kui aga lihtsalt safari auto siis on suht ükskõik mis kleps selle vintsi reduktoril/mootoril peal on sest töötavad kõik ühtemoodi trossi sisse kerides ja autot tõmmates.
Jah puksiiri peal on hydro ennast t6estanud uskumatult hea vastupidavuse ja hooldevabadusega, kyll aga v6istlusautol.... kui mootor enam ei käi ,v6i pill kogemata kylili on vajund vms ,ja mootor seisma vaja jätta , siis on sellest hydraulilisest ju vähe abi..

kui aga masin 2 vintsiga , millest 1 elektriline, siis hydrole hinne 5
Postitatud: P Jaan 11, 2009 8:36 pm
Postitas Landy
seff kirjutas:
Jah puksiiri peal on hydro ennast t6estanud uskumatult hea vastupidavuse ja hooldevabadusega, kyll aga v6istlusautol.... kui mootor enam ei käi ,v6i pill kogemata kylili on vajund vms ,ja mootor seisma vaja jätta , siis on sellest hydraulilisest ju vähe abi..

kui aga masin 2 vintsiga , millest 1 elektriline, siis hydrole hinne 5
Keegi ei keela sul ju varuks elektrilist hüdraulika pumpa panemast.
Teema algatajale - kui hüdrovints esialgu üle jõu käib, siis Comeup või SuperWinch, selle või hiljem kasvõi taha panna. Mõlemad nagu ühest suust kukkunud ning offroaderite hulgas kõrgelt hinnatud.
Postitatud: P Jaan 11, 2009 8:56 pm
Postitas jr
Superwinch toodangut saame ka muidu pakkuda Come Up, Warn ja Mile Marker kõrvale. Ütle ainult mida soovid.
Postitatud: P Jaan 11, 2009 9:47 pm
Postitas Tercel
Selge siis.Kui comeup siis kumb variant parem ja mõistlikum oleks?Kas 9000 või 9000i?
Jr,mis hinnaga superwinchi pakkuda saaksid?
Postitatud: P Jaan 11, 2009 10:04 pm
Postitas jr
Ilma i'ta on ehk mõtekam. Saab solenoidid mootoriruumi asetada loodusjõudude eest vähe varju. Samuti on paigaldamisel ilma solenoidideta vintsi ehk vähe lihtsam ära mahutada.
http://www.superwinch.com/EP9_0_9_000_lbs.html
Hind oleks 12400.-
Come-Up vintsidele on hetkel selle foorumi liikmetele -20% letihinnast.
http://www.jrmotors.ee/shop/index.php?cPath=1_55