1. leht 1-st
Tõeline linna Jeep
Postitatud: P Mär 06, 2005 12:45 am
Postitas Landy
Postitatud: P Mär 06, 2005 12:05 pm
Postitas rommi
Landy, ma ei saa aru mis selles nii imelikku on? Kõiksugu autosid on RWD... ka. osad linnadziipide lahjemad versioonid. Projektautoks on 2WD isegi parem näiteks... kere ja raam on tõenäoliselt vähem väntsutada saanud.
Postitatud: P Mär 06, 2005 12:33 pm
Postitas margus4x4ee
Ameeriklaste puhul täiesti tavaline. Paljud neist ikka maastikule satuvad...
Postitatud: T Apr 19, 2005 10:19 am
Postitas leek
2,5-l r4 TBI mootoril pole häda midagi-kannatab väga hästi maastikul ronida aga vints võiks küll olla!
nimelt oman sama mootoriga cherokeed aastaarv muidugi on mul 86.masinal kiire nelikvedu ja aeglusti e.miinuseks on sidurita vahekast!järgmised mootorid,mis sinna paigaldati 2.8 4.0 5.0 ja mingi renoo diisel!
2,5 on kõige ökonoomsem nendest bensamootoritest!
Postitatud: T Apr 19, 2005 11:15 am
Postitas jr
See pole mitte Renoo diisel, vaid jah kogemata ka renoo kasutas sama diislit, mida Itaalia firma VM Motori Chrysleri tarbeks tegi. Õnneks ka Ford, kellele tehakse palju B osi ja tänu sellele ka suht odav remoda asja.
Samuti leiame nii Alfa Romeo kui ka Toyota LC70 pealt sama mootorit...küll aga väikeste erinevustega eelkõige plokikaanes.
Postitatud: T Apr 19, 2005 11:20 am
Postitas jr
Kuna jutt juba ka tehniliseks läheb, siis tõstame selle jutu siia.