1. leht 2-st

plokisoojendus jeebile!

Postitatud: P Jaan 04, 2009 10:37 am
Postitas leek
kas keegi on midagi sarnast oma masinale pannud?
alternatiiv oleks voolikute vaheline element.

Re: plokisoojendus jeebile!

Postitatud: P Jaan 04, 2009 10:49 am
Postitas v6rrimees
leek kirjutas:kas keegi on midagi sarnast oma masinale pannud?
alternatiiv oleks voolikute vaheline element.
Ühel toorikul oli külmumis korgist sisse surutud küttekeha.
Usun, et alusta lammutustest. Ford peaks olema märksõna.
Kunagi kui kurikuulsa valge mootorit lappisin avastasin, et fordi külmumis korgid olid sobiva mõõduga.

Millise fordi oma, ei mäleta. Mõõdu järgi sai Volta Autost ostetud.


Terv Erko.

Re: plokisoojendus jeebile!

Postitatud: P Jaan 04, 2009 11:34 am
Postitas 410
leek kirjutas:kas keegi on midagi sarnast oma masinale pannud?
alternatiiv oleks voolikute vaheline element.
Autoosade poes on täitsa olemas plokisojendused,oma mitsule ostsin mingi 1000eeku eest

Postitatud: P Jaan 04, 2009 11:50 am
Postitas leek
elmendiga pole probleeme aga just paialdusega st kollektor tuleks maha võtta ja siis saaks elemendi paigaldada!
lihtsam on vist paigaldada üldsoojenduse element voolikute vahele!
ringi peab tekitama ennem termostaati!

Postitatud: P Jaan 04, 2009 1:51 pm
Postitas TiitR
Kui asja lammarist otsima minna (ise soovitaksin siiski uut kaupa, Defa ntx. ca. 1200.-), siis tasuks vaadata just Soomest siia tassitud masinaid (ka kaubikuid). Enda Pajero on toodud samuti Soomest ja seal on juba külge aretatud nii elektriline mootori lisasoojendi, kui ka salongi soojendi...kasutanud pole kumbagi(ei tea kas funksivadki) :oops:

Postitatud: P Jaan 04, 2009 2:00 pm
Postitas tarmo
TiitR kirjutas:Kui asja lammarist otsima minna (ise soovitaksin siiski uut kaupa, Defa ntx. ca. 1200.-), siis tasuks vaadata just Soomest siia tassitud masinaid (ka kaubikuid). Enda Pajero on toodud samuti Soomest ja seal on juba külge aretatud nii elektriline mootori lisasoojendi, kui ka salongi soojendi...kasutanud pole kumbagi(ei tea kas funksivadki) :oops:
Miks siis mitte kasutada, kui nii kui nii peal on? Mootorile märksa leebem käivitus ja endal ka vähem tööd (ei pea aknaid kraapima).

Postitatud: P Jaan 04, 2009 2:11 pm
Postitas TiitR
tarmo kirjutas:
TiitR kirjutas:Kui asja lammarist otsima minna (ise soovitaksin siiski uut kaupa, Defa ntx. ca. 1200.-), siis tasuks vaadata just Soomest siia tassitud masinaid (ka kaubikuid). Enda Pajero on toodud samuti Soomest ja seal on juba külge aretatud nii elektriline mootori lisasoojendi, kui ka salongi soojendi...kasutanud pole kumbagi(ei tea kas funksivadki) :oops:
Miks siis mitte kasutada, kui nii kui nii peal on? Mootorile märksa leebem käivitus ja endal ka vähem tööd (ei pea aknaid kraapima).
Tean tean, kuid auto on kasutuses ainult näd. vahetustel (jahis) ja korteri elanikuna puudub ka hea juhtmestamis võimalus selleks + puuduvad ka juhtmed (kui kasutaks, siis ilmselt oleks muretsetud ka juhtmed) :oops: ...niikaua kui hommikul kell 6.00 üles tõusta ja masin käivitada ja lõpuks auosse jõuda, et metsa sõita, on auto soe ja jäävaba 8) ...aga see on õige, et eks ta mootorit hoia tõesti. Meil tagaluuk veoautod kõik juhtme all öösiti.

Postitatud: P Jaan 04, 2009 2:32 pm
Postitas leek
mind just huvitab paigalduse pool!
lammarist jah pole mõtet elemente osta!
R6 motole on hea paigaldada elementi aga mul R4 seal asi keerulisem!
defa ja webasto asjadega kauplen ise!

Postitatud: P Jaan 04, 2009 4:14 pm
Postitas einar
kui keegi soovib siis mul üle voolikutevaheline lisasoendus(220v)

juhtmed leiaks kaa

Re: plokisoojendus jeebile!

Postitatud: E Aug 03, 2009 6:04 pm
Postitas Vimana
v6rrimees kirjutas: Millise fordi oma, ei mäleta. Mõõdu järgi sai Volta Autost ostetud.
Terv Erko.
Teema küll vist "aegunud", aga üldteoreetiliselt, kui diisel siis ehk Scorpio? Hetkel 2 Scorpat seismas 2.5TD mootoriga, mis pmst käib ka Cherokee peal. Kui mälu ei peta, siis ühel neist oli vist ka soojendus olemas (välisel vaatlusel paremas korras mootor, kuid sealt on 2 plokikaant müüdud, nii et käima ei lähe mingi nipiga...)
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=18848

Postitatud: R Veebr 18, 2011 3:36 pm
Postitas kadjakas2000
Mnjah, näikse, et kliima märgatavale soojenemisele meite kandis ei maksa lootma jääda.:) Aeg rääkida taas plokisoojendusest. Nafta-automaailma just sisenenuna olen üsna tume antud teemal, siit küssid: milline osta, ploki sisse topitav või lõdviku vahele installitav? Teise variandi puhul saab vist kasutada miskeid universaalseid vudinaid ja paigaldamine on valutum? Kust osta? Mida silmas pidada? Erilised nipid paigaldamisel jne? Harige palun juhmakat! Tänud ette!
EDIT: Eriti rõõmustav oleks, kui mõni 2,7-se Mersu diisli omanik, kel rada juba käidud on, nö puust ja punaselt kirjeldaks protsessi.
EDIT veelkord: Iseharimise käigus on selgeks saanud, et lihtsa nö plug ja play jaoks on tarvis:
http://www.autostuudio.ee/tooted.html?p ... gory_id=42
http://www.autostuudio.ee/tooted.html?p ... gory_id=40

Ja tehtud ta ongi?

Postitatud: R Veebr 18, 2011 5:52 pm
Postitas gunnar
kadjakas2000 kirjutas:Mnjah, näikse, et kliima märgatavale soojenemisele meite kandis ei maksa lootma jääda.:) Aeg rääkida taas plokisoojendusest. Nafta-automaailma just sisenenuna olen üsna tume antud teemal, siit küssid: milline osta, ploki sisse topitav või lõdviku vahele installitav? Teise variandi puhul saab vist kasutada miskeid universaalseid vudinaid ja paigaldamine on valutum? Kust osta? Mida silmas pidada? Erilised nipid paigaldamisel jne? Harige palun juhmakat! Tänud ette!
EDIT: Eriti rõõmustav oleks, kui mõni 2,7-se Mersu diisli omanik, kel rada juba käidud on, nö puust ja punaselt kirjeldaks protsessi.
EDIT veelkord: Iseharimise käigus on selgeks saanud, et lihtsa nö plug ja play jaoks on tarvis:
http://www.autostuudio.ee/tooted.html?p ... gory_id=42
http://www.autostuudio.ee/tooted.html?p ... gory_id=40

Ja tehtud ta ongi?
2.7CRD masinal tuleb ploki sisse paigaldamiseks starter eemaldada. Selle taga on siis punn. Uus jahutusvedelik ka muidugi pärast vajalik. Defa element koos 3m juhtmega koos paigaldusega maksis dets algul 2800.-, seda siis tartus Axi racingus.

Postitatud: R Veebr 25, 2011 10:51 am
Postitas kadjakas2000
kadjakas2000 kirjutas:Mnjah, näikse, et kliima märgatavale soojenemisele meite kandis ei maksa lootma jääda.:) Aeg rääkida taas plokisoojendusest. Nafta-automaailma just sisenenuna olen üsna tume antud teemal, siit küssid: milline osta, ploki sisse topitav või lõdviku vahele installitav? Teise variandi puhul saab vist kasutada miskeid universaalseid vudinaid ja paigaldamine on valutum? Kust osta? Mida silmas pidada? Erilised nipid paigaldamisel jne? Harige palun juhmakat! Tänud ette!
EDIT: Eriti rõõmustav oleks, kui mõni 2,7-se Mersu diisli omanik, kel rada juba käidud on, nö puust ja punaselt kirjeldaks protsessi.
EDIT veelkord: Iseharimise käigus on selgeks saanud, et lihtsa nö plug ja play jaoks on tarvis:
http://www.autostuudio.ee/tooted.html?p ... gory_id=42
http://www.autostuudio.ee/tooted.html?p ... gory_id=40

Ja tehtud ta ongi?
Tehtud. Seesama Defa jubin külge läkski. Kiidan, mõnus. Ja tänud kasutaja Leek`ile!
Neile, kes sema asja tulevikus ette võtavad, saagu kirjeldatud tegemised:
1. Aku juhe maha. (vältimaks ilutulestikku starteri mahakrudimisel:)
2. Radika alt lõdvik lahti ja mahl välja.
3. Starteri juhtmed maha ja starter küljest. (vajalikud padrunid 13 ja 15)
4. Punn plokist välja. (21 padrun) Punn on imeõhukesest plekist aga rõvedalt kinni. Hea oleks padruni ots tasaseks lõigata ja padrun kõvasti punni otsa koputada enne keeramist.
5. Spiraal tekkinud avasse krudida. Mina jätsin ära komplektis oleva alumiinium-seibi, kuna ka ilma selleta jäi veesärgi sisemise seina ja spiraali vahel oli piisavalt ruumi. Seibi kasutades oleks keeret väga napilt jäänud. Sama teed minnes tuleks enne ära mõõta ava sügavus ja spiraali otsa pikkus. Keerme vahele möglasin igaks petteks pisut hermetsi kah.
6. Enne juhtme spiraali otsa ühendamist tuleks juhtmele vedida vajalikud kinnitus-jullad, kes mida kasutada soovib. Kui on soov pistik stangesse uuristada, tuleks juhe puuritud avast väljast sissepoole toppida, siis vajalikud jubinad juhtme peale ajada ja siis juhtmeots spiraali külge ühendada. Miks ma sellest nii pikalt jahun? A sellepärast, et seda juhet pärast spiraali küljest irrutada, eriti külgekruditud starteriga, on vägivald kuubis:). Ahjaa, veel üks asi, mis küll ka manualis kirjas, aga kordamine on tarkused, emad jmv- spiraali väljaulatuv ots on mõistlik keerata auto nina poole. Ja kui juhe on spiraaliga laulatatud, siis:
7. Starter tagasi, juhtmed külge.
8. Veab kablaotsa stange juurde, kinnitab kenasti, ei unusta massijuhet poramast keresse või krudimast mõne lähedalasuva poldi alla...
9. Valab mahlad tagasi sisse.
10. Aku juhe peale tagasi.
11. Õhutab kenasti veevärgi ära ja valab mahla peale.
12. Õhtul lajatab juhtme külge autole ja hommikul läheb lollakalt naeratava näoga sõitma.

Postitatud: R Veebr 25, 2011 11:53 am
Postitas Pomo
mis sa tast terve öö kedad? Pane timer vahele :P

Postitatud: R Veebr 25, 2011 2:46 pm
Postitas kadjakas2000
Kas see taimer käib öösel juhet seina pistmas? :P