1. leht 1-st

"VIISAKALE" JIMNYLE VINTS?

Postitatud: P Jaan 04, 2009 1:54 am
Postitas jimny
Tahaks küsida, kas on kellelgi kogemust vintsi paigaldamisega tavaliikluses osalevale Jimnyle. Pean silmas sellist varianti, kus ei tahaks hakata väga esistanget lammutama ega vahetama. Sõidan temaga ka igapäevaselt ja ei taha teda päris metsamasinaks ka teha, samas aga mööduvad nädalavahetused enamasti loodust pildistades rannas ja metsas ja pole harv juhus ka kusagile liivakõrbe või lumesupi sisse uppuda või lihtsalt metsavahelise klaasi pealt kraavi libiseda.
Suurtel ameeriklastel on see asi lahendatud nii, et vints on stange taha peidetud ja ainult konks väljas. Aga Jimny on selleks vist liiga väike, Või siiski? Ehk on olemas mõni väiksem vints? See auto ei kaalu ju praktiliselt midagi.

Postitatud: P Jaan 04, 2009 10:26 am
Postitas Landy

Postitatud: P Jaan 04, 2009 9:29 pm
Postitas boob
Landy kirjutas:Kahjuks jääb uputamisel roolikarp ette.
Suzukesel on seetõttu vints natukese kõrvalistuja poole sätitud. Siiamaani ei saa nagu öelda, et tõmbaks kehvemini kui täpselt keskel olles. Siledama ja libeda maa puhul on siiski näha, et tõmbab ühte külge veidi ette.

Aga Suzuke pole ka enam "viisakas" Jimny...

Postitatud: E Jaan 05, 2009 12:13 am
Postitas virgo
Heinaküünis paigaldatud äsja suht viisakale kukimukile vints. Orig stangest eriti midagi peale rullikute paistma ei jäänud. Piltide järgi oletan et kasutaja vigur4x4 autoga oli tegemist. Seega now-how olemas. Homsest e. esmaspäevast taas tööpäevad algamas ja kõnetraadil vastab Sinu küsimustele V6rrimees aka Erko numbril 5110092.

Virgo

Postitatud: E Jaan 05, 2009 1:54 am
Postitas ehitusmasin
Jimny-le istub hästi külge selline asi http://www.comeupwinch.com/en/pdt-dc-dv-6000s.php ,orig. stange taha. :)
saab Jimnyga väga hästi hakkama :lol: .

Postitatud: E Jaan 05, 2009 7:41 am
Postitas jimny
Kas selle Heinaküüni-variandi pilte on kuskil saadaval ka? Huvitav oleks pilk peale visata.

Postitatud: E Jaan 05, 2009 9:10 am
Postitas Heinza
Kiidan ehitusmasina jutu heaks. Olen enda Suzukesel vintsialust umbes 3 korda ringi ehitanud , vastavalt siis vajaduste kasvuga, aga Come-Up 6000 lühike mahub täpselt ja ilusti stange sisse ja rullide asemele ATV juhtpilu. Selline komp. kaob 100% stange alla ja rulle ka ei jää. Keskelt võrest mis stanges on, asi kaugemale ei tule. Lühikese Come-Up i saab ka täiesti keskele panna , temale roolikarp ette ei jää. Jõudu ehitamisel!

Postitatud: E Jaan 05, 2009 4:11 pm
Postitas HrHunt
Paari pilti ei raatsi visata sellest 99% peidetud variandist? Minu konn elab lageda taeva all ja senimaani ei tahtnudki vintsi panna 2 põhjusel: kaal ja see et pätt näeb kilomeetri pealt ära et sealt saab, siuke väike peidetud junn võib need probled ehk isegi lahendada....

Postitatud: E Jaan 05, 2009 6:00 pm
Postitas prt
dv 6000 võtab 6000 lb tõmbel 300A 12V juures. 2000 lb juures, mis on umbes 900 kg, 150 A 12 V juures. Küsimus teemasse - kuidas genekas sellesse suhtub (või geneka harjad) ? Solenoidide karp tuleb vist vintsi peitmisel vintsist eemale ja juhtmed tuleb pikemaks teha ?

Postitatud: E Jaan 05, 2009 10:44 pm
Postitas Heinza
Kahjuks pole mul sellest enam ühtegi pilti järele jäänud. See oli kui auto veel viisakas oli.Nüüd on väga viisakas. Aga võin näpuga näidata kui me trehvaks. Solenoidid muidugi tuleb panna kapoti alla. Juhtmete tegemine pole selle asja juures ju mingi suur töö. No ja ega geneka toitest vintsile nagu nii ei jagu. Jimny originaal aku tuleb kindlasti välja vahetada, sest selle 35- 45A akuga kaua ei toimeta. Mina algupäraselt vahetasin ta kohe 55 geli vastu mis mahub ilusti kapoti alla ainult releed tuleb liigutada mootori poole ja aku alus laiemaks. Originaal genekas kannatas kuni selleni kui hakkasin võistlema ja SIIS lõpuks ta suri. Genekas kannatab rahuliku käitlemist küll ja veel. Aga ega sa seda vintsi nüüd nii ka päris ära peita ei saa , et keegi kohe aru ei saa. Konksu ja trossi-nööri sa ei peida ju kuhugile need jäävad ikka välja. Või kerid iga kord nööri maha ? :roll:

Postitatud: E Jaan 05, 2009 11:15 pm
Postitas HrHunt
Einoh see asi on rohkem nii, et kui on mingi ülbe maastur kust vintsid ja värgid välja turritavad - juba puhtalt kadedusest aetakse küüned taha, aga kui on väike nõutu suky-junn kust alles lähedalt uurides mingi trossi ots paistab on ikke märksa väiksem tõenäosus et asi küljest ära lohistatakse :)
Mis see "väga viisakas" tähendab?
Muidu ma käin Vigalal lutsu jms elukaid püüdmas vahest, võiks vaadata küll.

Postitatud: T Jaan 06, 2009 12:18 pm
Postitas Landy
Krt vints tuleb nii auto külge kinnitada, et ainult sina ja meeskonnakaaslased teavad mis nipiga see eraldub, või kasutad ebstandartseid poldipäid.
Minu LR-i küljest on seda 2 korda proovitud ära viia, seni tulemusteta ;-) Lihtsalt valed poldid keertakse alati lahti.

Postitatud: T Jaan 06, 2009 2:39 pm
Postitas HrHunt
Seda naguinii, lihtsalt parem kui kruvima ei tuldagi :D Vata ma ei viitsi enam vastuvoolu ujuda. Kunagi mul ntx oli edev tuunitud ja erepunast värvi massin. Sellele tsirkusele mis seal ümber toimus 24h oleks võinud pileteid müüa. Nüüd on oluliselt kiirem masin kuid rahumeelset-soliidset värvi, nö. sleeper ja lava seisab tühi. Väga mõnus on.

Postitatud: T Jaan 06, 2009 2:43 pm
Postitas vigur4x4
Minu Jimnyle sai hiljuti Heinaküünis vints pandud. Ise olen tööga ja sellega kuidas vints eest paistab üsna rahul. Trossitrummel on nähtaval ja hirmu et kõrvad murran ei ole. Kui vints on täielikult stange taga peidus siis rapsides võib kõrvad murda. Endal kogemus olemas. Muidugi istub sinna stange taha peitu paremini see väiksem vints kui suur, aga mulle meeldib ikka näha kuhu ja kuidas tross jookseb Kui huvi asja lähemalt vaadelda siis olete welcome.

Postitatud: T Jaan 06, 2009 4:07 pm
Postitas Stupiduser
Offroadservice paigutas vanasti väga kenasti vintse Jimny stangesse.

PS mitte Landy toodud piltidel kujutatule