1. leht 2-st
Postitatud: E Dets 29, 2008 9:04 pm
Postitas HrHunt
Kui nõnna hullult väikese Jimny konnaga äestada äkki tasuks kohe pooled jupid maha ärida kuni nad veel terved ja tõsine masin konstrueerida, leidsin huvitava jupiallika:
http://www.offroad-armory.com/suzukisuspension.html
lisaks muidugi ka
http://www.dgtuning.com/
aga seal kola palju kallim.
Ise esimese aasta ehk võtan rahulikult, siis vaatan kas tõstan ja kui äkiliselt.
Postitatud: T Dets 30, 2008 10:51 am
Postitas rommi
Võtsin aluseks kõige kirvema Jimny tõstekomplekti £1145 ehk siis maakeeli koos tellimisega ca 23K, pluss allapaneku tööraha kui oma garaazhi käepärast pole, (oletame, et 2K eest teeb keegi ära)
- 4" tõstevedrud
- Rough Contry amordid
- 4 tugevat radiaalvarrast, õige sillanurga jaoks
- pikemad pidurivoolikud.
- esimene ja tagumine reguleeritav panhard varras.
kokku ca 25000.- ma ütleks et,
väga hea diil 
ja arvestades üldist tõstesarjade hinnataset.
Liitsin enda "samkombunn 4" tõstesarja kulud kokku ja sain tulemuseks:
- 4x uus vedru 2500.- (mersu)
- 4x uus pikem amort 3000.- (hilux)
- silla nurga keeramine (rällakas + keevitus, ca 4h tööd) materjal 0.-
- pidurivooliku kinnituste allapoole toomine 0.-
- paralleelvarraste reguleeritavaks tegemine (keevitus, relakas, keermestaja, jupp keermelatti ja 2xmutter) noh, jämedalt 500.-
kõik kokku 6000.-
Postituse mõte oli see, et kui viitsida ja tahta ise veidi asjaga tegeleda, siis sellise tõstesarja pealt hoiad kokku juba korraliku keevitusaparaadi raha. Juhitavuse ja sillakäigu koha pealt seal nüüd mingit erilist vahet küll ei ole.
Postitatud: T Dets 30, 2008 8:03 pm
Postitas HrHunt
Aga oskad öelda mitu töötundi sinna läks? Ega maa-ilma asjad on väga suhtelised, kui see keevitamine ja möllamine hobina vaat et sama suurt rahuldust ei paku kui sõitmine, siis tasub alati natuke arvutada kas ma mitte tööl sama ajaga rohkem raha ei teeniks, ku ise tehes kokku hoiaks.
Postitatud: N Jaan 01, 2009 12:05 pm
Postitas rommi
no kui rahulikult võtta, siis ma pakun, et:
- vedrud-amordid ca päev.
- panhard varraste reguleeritvaks tegemine teine päev.
- sillanurgad kolmas päev
Seega ca 20-25 töist tunnikest kulub ikka ära... ning eks kindlasti on tasuvamaid ameteid. Selles suhtes nõus, et eks see nokitsemisrõõm maksab ka midagi

Postitatud: E Jaan 12, 2009 3:43 pm
Postitas vigur4x4
Kas Rommi on enda Jimnyle juba tõste teinud mis sai lubatud Mustjõel?
Postitatud: N Jaan 15, 2009 6:25 pm
Postitas rommi
vigur4x4 kirjutas:Kas Rommi on enda Jimnyle juba tõste teinud mis sai lubatud Mustjõel?
ei veel... garaazhi ehitamine täies hoos ja enne vaja üks cabrio valmis saada. Siis järgmisena jimny kallale
Suzuki juppide maailm ja igasugu muud kola:
samurai:
http://www.hillbilly-engineering.de/html/samurai.html
jimny:
http://www.hillbilly-engineering.de/html/jimny1.html
Hinnatase polegi nii ulme ja euroopa liit ka veel!

Postitatud: N Jaan 15, 2009 8:53 pm
Postitas d22
www.geocities.com/trialjimny/
Olen olnud itaalastega ühenduses,kaup 2-3 päevaga fedex-ga Eestis,aeglase ülekande hind jimny kasti näiteks ca. 700 eur,uus ülekanne high range 1,63:1,low 2,65:1, originaal Hi: 1.32, Low: 2.145. Võrdluseks kõige aeglasem samurai (sj410) peaks olema hi: 1,58, low: 2,51,need siis vahekastide ülekanded.
Postitatud: N Jaan 15, 2009 9:58 pm
Postitas jr
Khm, hetkel ootan otse Calminilt juba teist kuud ülekandeid Suzukile vahekasti ja tootja ei suuda neid välja saata, sest pole tootmisliini veel käima lükanud. Kui neid seal kus iganes laos pole, siis selles 2-3 päevas ma küll kahtlen.
Postitatud: N Jaan 15, 2009 11:05 pm
Postitas Landy
d22 kirjutas:www.geocities.com/trialjimny/
Olen olnud itaalastega ühenduses,kaup 2-3 päevaga fedex-ga Eestis,aeglase ülekande hind jimny kasti näiteks ca. 700 eur,uus ülekanne high range 1,63:1,low 2,65:1, originaal Hi: 1.32, Low: 2.145. Võrdluseks kõige aeglasem samurai (sj410) peaks olema hi: 1,58, low: 2,51,need siis vahekastide ülekanded.
Võid neilt küsida, ega neil Itaalia Offroad Föderattisooni ( Federazione Italiana Fuoristrada ) liikmetele mingit alet pole. Meil seal väike sõbralik käpp sees.
Jimny aeglusti aeglasemaks
Postitatud: T Veebr 10, 2009 8:01 pm
Postitas JANNO L200
http://www.geocities.com/trialjimny/jimny.html
Firma toodab Jimny aeglustisse tehase originaalist aeglasemat ülekannet. Loodan, et link on kellegile kasulik. Ise tundsin väga puudust aeglasemast aeglusti ülekandest kui veel Kollase Aiatraktoriga sai ringi sõidetud.
Postitatud: T Veebr 10, 2009 10:01 pm
Postitas d22
Postitatud: T Veebr 10, 2009 10:24 pm
Postitas JANNO L200
Ei kasutanud teema algatamisel otsingut, kuid loodan et kellelgi ikkagi abiks tuleb antud lingi kordamine.
Tekkis endal küsimus. Kas automaatkastiga Jimny vahekast on samade ülekannetega mis manuaalkastiga Jimny vahekast?
Postitatud: K Veebr 11, 2009 10:53 pm
Postitas d22
Postitatud: N Veebr 12, 2009 11:03 am
Postitas JANNO L200
http://www.globalsuzuki.com/automobile/ ... index.html
See sait kirjeldab automaadi ja manualkastiga Jimny'de vahekastide ülekandearve erinevalt. Kui see on tõde, siis on võimalik ju automaadiga Jimny vahekasti paigaldamisest manuaaliga Jimny'le loota ülekandearvude paranemist metsasõidu tarbeks.
Tõe väljaselgitamiseks oleks hea kui mõni automaatkastiga Jimny omanik võtaks vaevaks väljaselgitada oma vahekasti ülekandearv. Saidil oleva tabeli järgi siis manuaalkastiga autol on see ca 2:1 ja automaadiga autol 2,6:1.
Postitatud: N Veebr 12, 2009 10:57 pm
Postitas d22
väga huvitav, et andmed erinevad.mul automaatkastiga isend ka olemas,hetkel küll ei liigu, aga uurin järgi.