1. leht 2-st
Käigukastis probleem
Postitatud: L Dets 27, 2008 11:19 am
Postitas Eruun
Sõites maanteel avastasin et mootor röögib rohkem kui enne siis vaatasin pöördeid need olid 2200 - 2600 kiirus 80km/h
varem viimase käiguga sõites olid 1700 või siis max.2200 kiirus 100 km/h
Ja arvan et on kadunud viimane käik. Milles võiks viga olla, kust alustada?
91-94a mudel
Re: Käigukastis probleem
Postitatud: L Dets 27, 2008 11:37 am
Postitas jr
Eruun kirjutas:Sõites maanteel avastasin et mootor röögib rohkem kui enne siis vaatasin pöördeid need olid 2200 - 2600 kiirus 80km/h
varem viimase käiguga sõites olid 1700 või siis max.2200 kiirus 100 km/h
Ja arvan et on kadunud viimane käik. Milles võiks viga olla, kust alustada?
91-94a mudel
Mitu korda käike vahetatakse? Kas 4? Kui nii, siis on midagi OverdDrivega lahti. Ehk siis nii öelda "5 käik" on puudu. Kontrolli kaitsmeid algatuseks, siis kasti õlitaset. Kui need kõik OK siis tasub mõelda kasti põhja altvõtmisele ja mängimise mõttes vahetada filter ja õlid. Samal ajal saab juba ligi solenoididele, mõõdaks need kõik üle. Tõenäoline võib olla, et OD solenoid on õhtal või hullemal juhul hakkab turbiin otsi andma.
Postitatud: L Dets 27, 2008 11:41 am
Postitas Eruun
4 korda jah
ok vaatan need asjad üle siis karjun edasi
tnx
___________
Jäi mainimatta et sai väga rasket käru veetud, kuskil 1.2 - 1.4 tonni
tegin sellega äkki liiga
Postitatud: R Jaan 02, 2009 11:37 am
Postitas wilson
mul siis sama asi ,nimelt ei vaheta käiku enam ära minnes üle 3ndalt 4nda peale.kuskohas peaks asuma kontroll varda auk 94 exploreril? ma sain enda varda koos toruga kaasa pagasnikus. veel huvitaks palju läheb õli aut. kasti?
Postitatud: R Jaan 02, 2009 11:45 am
Postitas Eruun
Käigukast - 9.5 liitrit
Mootor - 5 liitrit
Tosool - 8 liitrit
ja kontroll varda auk on kapoti all keskel üsna mootori taga
Postitatud: R Jaan 02, 2009 12:09 pm
Postitas Eruun
Postitatud: R Jaan 02, 2009 5:15 pm
Postitas wilson
õli näitas varda järgi olevat tunduvalt rohkem kui peaks
ja mida liigutab see teine tross mis käigukasti küljeski kus käiguvahetus trosski.igastahes seda küljes polnud.Pühapäevaks siis plaanis alt ära võtta see õlivann ja uurida vähe sisemust.veel mismoodi peaks sealt õli veel välja saama

Postitatud: R Jaan 02, 2009 5:34 pm
Postitas yanekk
wilson kirjutas:õli näitas varda järgi olevat tunduvalt rohkem kui peaks
ja mida liigutab see teine tross mis käigukasti küljeski kus käiguvahetus trosski.igastahes seda küljes polnud.Pühapäevaks siis plaanis alt ära võtta see õlivann ja uurida vähe sisemust.veel mismoodi peaks sealt õli veel välja saama

Mis oli õli temp,teine tross peaks olema kickdown(vist kirjutati nii),heale ameeriklasele kohaselt saad õli kätte koos vanniga.
Kogu jutt Jeebu kohapealt vaadates,ju ka Fordil nii on.
Postitatud: R Jaan 02, 2009 6:20 pm
Postitas Eruun
"wilson"]õli näitas varda järgi olevat tunduvalt rohkem kui peaks
Asoo ma mõtlesin et ainult minul on nii et varras näitab rohkem õli "kõvasti rohkem"
Ja ma vaatasin siis kui mootor oli soe võib öelda et kuum
Postitatud: R Jaan 02, 2009 6:25 pm
Postitas suzi
Eruun kirjutas:"wilson"]õli näitas varda järgi olevat tunduvalt rohkem kui peaks
Asoo ma mõtlesin et ainult minul on nii et varras näitab rohkem õli "kõvasti rohkem"
Ja ma vaatasin siis kui mootor oli soe võib öelda et kuum
kontrolli ikka õli töötava mootoriga.
Mootor töötab, lappad kõik käigud läbi ning siis vaata varrast.
Postitatud: R Jaan 02, 2009 6:27 pm
Postitas zum
Tomaadil tuleb õli vaadata käiguvalitsa "N" asendis, olles enne kõik teised asendid läbi käinud. Ja töötava mootoriga.
Et kui te seda veel ei teadnud...
zum
Edit: Crap, Suzi jõudis ette...

Postitatud: R Jaan 02, 2009 6:29 pm
Postitas Eruun
tnx
seda ei teadnud tõesti
Postitatud: R Jaan 02, 2009 7:57 pm
Postitas jr
Ja Fordil töösooja mootoriga... lisaks veel juurde.
Postitatud: P Jaan 04, 2009 5:34 pm
Postitas wilson
nonii sai siis vana õli välja lastud siinsete soovituste kohaselt.välja sain sealt mina MAX 5L

kas mitte rohkem ei peaks olema?
filter oli kah selline rauapuru täis. küsimus veel kas muudab see midagi kui pole küljes Kick Downi trossi? mõtlen just käikude vahetamise poole pealt.
Postitatud: P Jaan 04, 2009 7:00 pm
Postitas jr
wilson kirjutas:nonii sai siis vana õli välja lastud siinsete soovituste kohaselt.välja sain sealt mina MAX 5L

kas mitte rohkem ei peaks olema?
filter oli kah selline rauapuru täis. küsimus veel kas muudab see midagi kui pole küljes Kick Downi trossi? mõtlen just käikude vahetamise poole pealt.
Jah, 5L on normaalne panni kogus ilma konverterit niristamata.
Kui kickdowni trossi küljes pole, siis on kast põhimõttelt persses esimese sõiduga või vähemalt saab ta viga, mis varem või hiljem lööb esile. See mitte ainult ei ole kickdowni tross, vaid õlisurve regulaator samuti.