Kuna omast lollusest pidin seda 2 korda tegema, siis kõige lihtsam on alustada käigu kangi juurest. Käigukangi ümbris koos käe toega eemalda esimesena.
pilt
Siis kruvi maha keskkonsoolilt kõik mis võimalik. Emmalda kindalegas - luuk lahti ja natu alt servast painutada - küll aru saad kui käe külge paned.
Nüüd kellad ja muu pudi padi maha, mis rooli ümber on. Endal ei võtnud ja kriimustasin veidi ära, kuid oleks pidanud eemaldama ka A-piilarid.
Nüüd kaku maha klaasi juurest see kate ja ühenda lahti kõlarid. Katte alt tuleb nähtavale 4 mutrit. Lase need ka valla. Minu mälu järgi kui kõik nähtavad kruvid oled selleks seisuks välja kruvinud - saad kätte armaturi katva naha/katte. See osa oli lihtne. Võid premeerida ennast juba teise rahustava õllega
Edasi pead vabastama kõik juhtmed oma kinnitustest. Kaasa arvatud kõrvalistuja Airbag. NB! Akul massijuhe enne maha kui midagi sealt torkima lähed.
Kui juhtmed on kõik vabastatud ja kruvid lahti kruvitud, mis plastmass armaturi kinni hoiavad, siis jääb seda kupatust kinni hoidma veel 2 klambrit - annavad järgi. Need ei lähe kati, nii et võid oma biitsepsit ja reielihaseid pingutada veidi rohkem. Peale naksatuse kuulmist jääb üks väike trikk.

Nimelt see juhtmepunt, mis jookseb üle armaturi sinna tulemüüri juurde. Seda hoiab kinni üks plastmasskate kruviga - lõhkusin delikaatselt ära ja ei kurda

.
Järgmine porno, mis takistab plastmassist armatuuri eemaldamist on kindaleka alt jooksvad juhtmed. Neid hoiab armatuuri küljes kinni üks metallist kate, mis on kinnitatud umbes 10 kruviga. Ei ole midagi - heidad aga sellili kõrvalistuja jalavanni ja hakkad lühikese kruvikeerajaga kruvima. Peale seda saad õnnelikult armatuuri kätte. Selleks ajaks on sul kulunud 2,5 tundi.
Nüüd kapoti alla ja 13 võtmega saad kätte ühe polti, mis hoiab ahju tulemüüri vastas. Siis lased lahti konditisoneeri torud ja annad järgi ka sooja voolikuid - mootori küljes üks klamber ja seal sees istuvad need kaks voolikt kinni.
Istud nagu õige mees autosse (väga avar

) ja tõmbad kogu soojaahju enda poole. Eemaldub umbes 10 cm tulemüürist ja alles nüüd pääsed oma vajaliku mootori juurde.
Piiraja, mis mul kati oli on klapi läbiv valge plastmass pulk. Seal on üks naks küljes, mis mootori liikudes läheb vastu ühele poole piirajat või teisele poole. Läksin lihtsama vastupanu teed - jätsin Silberauto külastamata

- puurisin õige koha peale 2mm augu ja panin metallist difti

.
Elektroonikat ei jaga - aga minu arusaamist mööda on need ajamid tavalised sammmootorid, mis peale süüte sisse keeramist, kruvivad ennast algpunkti, milleks on vastu piirajat minek. Siis naad saavad aru et on õigel kohal ja oskavad ennast edasi opereerida, vastavalt nõudliku reisija soovile, kui nuppe kruvima hakkab.
Nüüdseks on sul kulunud 4 tundi, 4 pack ja näpud oled ka ära plaasterdanud IRW.
Kontrolli nüüd oma mootrit ja tuvasta viga. Vajadusel pead ahju pooleks võtma. Käsitsi kontrolli ka, kui mootor on ära võetud - kas lklapp liigub ja kas on aru saada, kuna ta kinni või lahti on. Mõlemale poole peab tulema mingil hetkel takistus, enam keerata ei saa.
Enne kui kokku hakkad oma kola laduma, siis ühenda ära kõrvalistuja jalge juurest see suur juhtmepunt kontakti, pane õigetele jutmetele (valedele ei saa minna) külge kliima kontroller, akule massi juhe peale ja süüde sisse. Kruvi nuppe ja vaata kas kõik töötab nii nagu vaja.
NB! kui mootor on kutu, siis ära heida meelt. Võta kinda laeka juurest juhi kontroller-mootor ja pane see kõrvalistuja omaks. Lao kupatus kokku ja kui kasutaja
jaano käest oled välja kaubelnud omale uue-vana mootori (kui tal need veel alles) siis saad hiljem endale ka sooja. Selleks pead ainult kindalaeka eemaldama ja kogu muu mudru pudru jääb paika
www.wjjeeps.com jagab usinalt näpunäiteid vidinate eemaldamisest.