1. leht 2-st

Vene päritolu süüteküünlad

Postitatud: E Veebr 28, 2005 12:11 pm
Postitas Timo
Jutt siis selline. Hakkasin hiljuti siin oma äsjasoetatud UAZ-i hooldama, ostsin koos teiste asjadega kauplusest "Volga" ka uued süüteküünlad. Algul töötasid ilusti. Hiljuti panin masina käima ka 15 kraadises pakases ilma probleemideta, aga nüüd ühel õhtul - ei midagi, käia palju tahad. :cry: Otsisin siis garaazhi prügikastist välja vanad küünlad, keerasin need peale ning naksti uazik jälle elus. Siit siis moraal - neid vene küünlaid pole mingil juhul mõtet osta, sest nad tulevad kokkuvõttes jube kallid, kui neid peab iga nädalavahetus ostmas käima.

Postitatud: E Veebr 28, 2005 6:10 pm
Postitas jlx
Vene küünlad on veel kehvem investeering kui Bingo Loto pilet.

Postitatud: E Veebr 28, 2005 6:47 pm
Postitas Stupiduser
Selline kummaline lugu, et omal ajal sai sõidetud mossega.
Igasugu lääne küünlad (Championid, Boschid, Berud) läksid suht lühikese ajaga küünalde paradiisi (Beru küünalde põrgusse, rsk, oli ikka ülis..t).
Vene küünlad seevastu pidasid ilusti vastu :yupikaye
Vahetasin igaks juhuks neid iga kümne tonni tagant, ei maksnud nad ju suurt midagi. Ainult selline imelik lugu oli, et tuli nelja asemel viis tükki osta, iga neljas oli praak :dev

Moraal: vene masin sõidab kõige paremini vene juppidega!!!

Sul ilmselt:
1. Õnnetu käsi (said neli praakküünalt)
2. Lasid oma küünlad ise läbi (õline küünal = katkine küünal). :f

Re: Vene päritolu süüteküünlad

Postitatud: E Veebr 28, 2005 7:05 pm
Postitas uazfan
...kui oleks need samad küünlad tagasi keeranud oleks ka kohe käima läinud :)

Postitatud: E Veebr 28, 2005 8:00 pm
Postitas margus4x4ee
Vene küünaldega on nagu muudegi vene varuosadega. Koperatiivitoode on täielik pask. Päris kaasaegsete kohta ei oska midagi öelda aga kindlalt toimiv variant on vanad tavotiga kokku mätserdatud küünlad , mida veel autoturult leida võib.

Re: Vene päritolu süüteküünlad

Postitatud: E Veebr 28, 2005 8:46 pm
Postitas Timo
uazfan kirjutas:...kui oleks need samad küünlad tagasi keeranud oleks ka kohe käima läinud :)
Ma võin olla algaja UAZ-i mees, aga autodega olen kauem kokku puutunud, no ja ennast päris idikaks ei pea. Loomulikult proovisin nendesamade küünaldega ennem 100 imet läbi, iga võimaliku variandi. Proovisin ka ükshaaval neid vahetades ja tõepoolest nad olid p****s. :evil:

Postitatud: T Mär 01, 2005 7:59 am
Postitas daffid
mina otsiks viga kehvast syytesysteemist. seesama suvi oli meil korraga 2 g24 konet probleemsed.. uus kyynal k2is mingi aeg ja siis oli j2lle surnud. ja neid sai ikka vahetatud hulgi. ikka mingi hetk j2lle tundus, et vot nyyd said korralikud kyynlad, aga ei .. (proovisime k6ike, vanu vene steelaju cccr ja champione ja kooperatiive ja made in rossija jne) m6ne aja pärast k2rvas ikka maha. Lõpuks ikka selgus, et 1 kone lihtsalt pritsis 6li silindrisse niipalju, et sittas kyynlad 2ra ja teisel konel oli jagajas mingi mystiline viga ja säde oli nõrk.

kui võtad selle vana kyyla ja p6letad puhtaks, vean kihla et hakkab k2ima. või proovi nn "pika s2demega", siis n2ed kohe kas tugevama "laksuga" sama kyynal k2ib.

ma lihtsalt oletan, et kyynal ei ole probleemi tekitaja vaid kyynal sureb mingi muu jama tagaj2rjel...

Postitatud: T Mär 01, 2005 4:24 pm
Postitas t6nu
mul ka sama kogemus, kui uaziku sain olid mingid vanad championid ja vahetasin nii süütejuhtmed, jagaja kaane ja küünlad, viimased panin vene omad. Algul oli paugupill, paari nädala pärast läks järjest jamamaks, gaasi maha lastes plärtsus, tühikäigul jättis vahele, külmalt ka ei käind hästi. Ei osanudki süüdet kahtlustada, viisin töökotta et uurivad, diagnoosiks oli et vaid 2 küünalt on enamvähem normaalselt töötand, ülejäänd kehvemini, pandi uued NGK küünlad mis polnud ka eriti kallid ja pill nagu uus, enam kui aasta muretu juba.

Postitatud: T Mär 01, 2005 4:50 pm
Postitas Metsamees
Tervitus! Võiks omaltpoolt lisada, et seni kuni sain tavotiseid ja paberisse mässitud küünlaid oli kõik ok... neil oli vaja aint sädevahe veidi suuremaks ajada, ja 30 000 km oli hooleta Praegu sõidan Bosch-i 4-ja elektroodiste küünaldega toimivad kah kuid suht kallid 60.- tk. NGK on klass omaette, sest vast ainuke küünal mes veneautol kah töötab... hind ca. 35.- tk

Postitatud: T Mär 01, 2005 10:07 pm
Postitas uazfan
...teil kõigil õigus, sest iga konkreetne juhtum ongi omamoodi eriline .
mõnikord aitab suitsupausist ja mootor käivitub taas probleemideta.... :)

Postitatud: T Mär 01, 2005 11:29 pm
Postitas Rein
Ega NGK ka imet ei tee. See tahab jälle sooja väärtusele vastavat survet saada. Siis on ok. Aga kui surve on langenud, siis peab teise arvuga panema, muidu ei hakka ettenähtud küünal tööle.

.

Postitatud: L Mär 12, 2005 11:48 pm
Postitas elvis
NGK-d on head küll,GAZ-53-del on ainukesed,mis tiksuma on jäänud.räägitakse,et bensiin on teisem kui vanasti.madala surveastmega ei põleta kõike ära mis seal kütuse sees on ja see sodi hakkab küünlal ülelööki tekitama.

Postitatud: T Mär 29, 2005 11:30 am
Postitas Timo
Nüüd siis nii, et ka peal NGK-d, mis töötasid enne seda korralikult mosse peal. Nüüd töötavad iga illmaga väga hästi ka minu UAZ peal. NGK-d pole mind veel kunagi ühegi masina peal alt vedanud. :!:

Postitatud: T Mär 29, 2005 3:37 pm
Postitas daffid
[quote="Timo"]Nüüd siis nii, et ka peal NGK-d, mis töötasid enne seda korralikult mosse peal. Nüüd töötavad iga illmaga väga hästi ka minu UAZ peal. NGK-d pole mind veel kunagi ühegi masina peal alt vedanud. :!:[/quote]

Aga on kellelgi G24 sobivat NGK marki 6elda? ngk kataloog ilmselt ei paku? ;)

daff

Postitatud: T Mär 29, 2005 4:39 pm
Postitas MM
Krt. seal oli vist lühike keere ???
Kui oli siis, proovi BP6HS , 6- es soojusaste peaks korras mootoriga toimima.
Kui tegemist vana mootori ja per...es termostaadiga pane 5-es siis põleb puhtaks.