1. leht 3-st

Santa fe 2,0 diisel ei käivitu miinus kraadidega :(

Postitatud: E Dets 15, 2008 10:59 am
Postitas GERMANDIA
Oman siis sellist isendit ( välja lase 2003a.) on töötanud siiamaani enam vähem vinks vonks.
Esimene jama hakkas pihta aasta tagasi esimeste külmadega, seoses sellega tuvastati, et osad pihustid kusevadd, pihustid on ka nüüdseks kõik vahetatud .
nüüd siis jälle kui temperatuur on nulli lähedane või alla nulli , ei lähe käima, aku tõmbab nii mis müriseb ! eelsüüteküünlad kontrollitud, pihustid ka korras, käisin Tartus DIA diagnostikas, arvuti näitas, et kõik on korras...
kui panen plokisoojenduse pooleks tunniks külge, siis nagu läheb paremini käima, üldiselt vanasti läks partsust käima, nüüd isegi sooja mootoriga tahab 3-5 sekundit käiamist....
ühesõnaga mõistus on otsas, andke nõu please !!!!!
kas viga võib olla ka näiteks kompressioonis, mis aastatega hakkab järjest süvenema?


tänud igasuguse nõuande eest

Postitatud: E Dets 15, 2008 1:20 pm
Postitas Ptyyp
Võta ühendust Endliga!
Tel. 5138836

Postitatud: E Dets 22, 2008 11:31 pm
Postitas GERMANDIA
käisin uuesti tartus DIA-s kaks korda:
1)....sooja mootoriga kõik näidud korras :shock:
2) jätsin õhtul auto DIA-sse, hommikul külma mootoriga üks pihusti täiega p.....s ja kaks tükki kohe nimekul :twisted:

Siit kohe küsimus:
on kellegil 2,0 Diisel Santa fe pihustit(pihusteid) pakkuda ? Tucsoni oma peaks vist kah sama olema

Postitatud: E Dets 22, 2008 11:44 pm
Postitas TiitR
GERMANDIA kirjutas:käisin uuesti tartus DIA-s kaks korda:
1)....sooja mootoriga kõik näidud korras :shock:
2) jätsin õhtul auto DIA-sse, hommikul külma mootoriga üks pihusti täiega p.....s ja kaks tükki kohe nimekul :twisted:

Siit kohe küsimus:
on kellegil 2,0 Diisel Santa fe pihustit(pihusteid) pakkuda ? Tucsoni oma peaks vist kah sama olema
Oot, kas ma magasin midagi lugedes maha, kuid sa kirjutasid, et pihustid SAID kõik vahetatud, aga probleem jäi? :shock: Kui väidad, et eelsüüteküünlad on kontrollitud, kuid plokisoojendusega läheb nagu paremini, siis viga võib vabalt olla ka küünalde enda relees vms., sest ploki lisasoojenduse kasutamisel parem käivitumine viitab siiski eelsüüte küünalde mitte korralikus rakendumises.

Postitatud: E Dets 22, 2008 11:58 pm
Postitas Inz
filtrist vee lasid välja 8)

Postitatud: E Dets 22, 2008 11:59 pm
Postitas Olle
.... mitte ainult. Plokisoojenduse mõjul köetakse üles ka kütus ja põlemiskamber ning "kuseva" pihusti korral soojem silinder tagab parema kütuse aurustumise ja sellest tingituna ka parem käivitus.
Tasuks ka etteandepumpa tsekida... kui see surve süsteemist maha laseb ja küttest tühjaks voolab, siis tekib samajama....mida kauem seisab seda kehve mini käima läheb.... ja aja jooksul järjest süveneb... kuigi külmaga pole ta otseselt midagi pistmist. Küll aga loomulikult kõik külmalt käivitamist parandavad tegurd toimivad mistahes tingimuste korral parandavana.. ühesõnaga tahan ma öelda, et kui ka etteande pump surve ja kütuse tagasi laseb, siis parandab samuti plokisoendus käivitust. Kuna ploki soendus lihtsalt parandab mootori külmalt käivitamist 8)

Postitatud: T Dets 23, 2008 12:04 am
Postitas lance
Ma arvan ka,et küünlad võivad korras olla aga kas nad eelsüüdet andes taha rakenduvad? Oli korra ühel autol sama jama ja tuli välja, et voolu ei tule lihtsalt küünaldele peale!

Postitatud: T Dets 23, 2008 12:39 am
Postitas TiitR
Mul bemmil ntx. pani DIA diagnoosiks samuti, et küünlad, kuid hiljem UM-s avastati hoopis, et küünalde relee ja peale selle vahetust toimisid ka küünlad..toimivad siiani.

Postitatud: T Dets 23, 2008 9:22 am
Postitas GERMANDIA
TiitR kirjutas:
GERMANDIA kirjutas:käisin uuesti tartus DIA-s kaks korda:
1)....sooja mootoriga kõik näidud korras :shock:
2) jätsin õhtul auto DIA-sse, hommikul külma mootoriga üks pihusti täiega p.....s ja kaks tükki kohe nimekul :twisted:

Siit kohe küsimus:
on kellegil 2,0 Diisel Santa fe pihustit(pihusteid) pakkuda ? Tucsoni oma peaks vist kah sama olema
Oot, kas ma magasin midagi lugedes maha, kuid sa kirjutasid, et pihustid SAID kõik vahetatud, aga probleem jäi? :shock: Kui väidad, et eelsüüteküünlad on kontrollitud, kuid plokisoojendusega läheb nagu paremini, siis viga võib vabalt olla ka küünalde enda relees vms., sest ploki lisasoojenduse kasutamisel parem käivitumine viitab siiski eelsüüte küünalde mitte korralikus rakendumises.
kolm pihustit( need olid väidetavalt sõitnud auto peal 15000km ja siis oli auto maha kandmisele ennast vastu puud sõitnud :)) said vahetatud eelmine aasta, 2-3 kuud tagasi öeldi, et vaja viimane pihusti ka vahetada, vahetasin selle ära, kuna ilmad läksid just siis soojaks siis auto käivitus :)
siis langes öösel temperatuur miinusesse ja hakkas sama jama pihta...
üldiselt nad midagi seal nüüd taastasid( vähemalt rahakoti järgi tundub nii :) ) ja tänase seisuga läheb täitsa OKAY-lt käima aga öeldi, et üks pihusti tuleks kindlasti lähima aja jooksul ära vahetada ja võib olla 2tk. veel lähitulevikus ......

seega kas kellegil on uut või mitte uut pihustit pakkuda?
originaal toote kood 33800-27010 ja
see pihusti on sama veel järgmistel autodel:

Hyundai Elantra 2.0 CRDI 33800-27010

Hyundai Trajet 2.0 CRDI D4EA 33800-27010

Hyundai Tucson 2.0 CRDI D4EA 33800-27010

Hyundai Santa Fe 2.0 CRDI 33800-27010

Kia Carens 2.0 CRDI D4EA 33800-27010

Postitatud: T Dets 23, 2008 6:43 pm
Postitas Inz
kui see jama on ainult külmadega siis võib sul paagis lihtsalt liiga palju vett olla, pane masin kuhugile sooja ruumi lase üles soojeneda
siis valad piiritust paaki kõigutad masinat, et paremini segunex ja saadki veest lahti. on 1 võimalus veel, et sõidad suvise küttega

Re: Santa fe 2,0 diisel ei käivitu miinus kraadidega :(

Postitatud: N Sept 22, 2011 12:35 am
Postitas GERMANDIA
Tubdub, et iga paari-kolme aasta tagant vaja jälle pihusteid vahetada :floff 8)
on kellegil äkki juhuslikult pakkuda 33800-27010 pihustit? ( ainult uut sooviks)

Re: Santa fe 2,0 diisel ei käivitu miinus kraadidega :(

Postitatud: N Sept 22, 2011 12:43 am
Postitas TiitR
GERMANDIA kirjutas:Tubdub, et iga paari-kolme aasta tagant vaja jälle pihusteid vahetada :floff 8)
on kellegil äkki juhuslikult pakkuda 33800-27010 pihustit? ( ainult uut sooviks)
Millest selline pihustide hävitus - s*tt küte? Tangid ikka tanklast? :roll:

Re: Santa fe 2,0 diisel ei käivitu miinus kraadidega :(

Postitatud: N Sept 22, 2011 12:52 am
Postitas GERMANDIA
TiitR kirjutas:
GERMANDIA kirjutas:Tubdub, et iga paari-kolme aasta tagant vaja jälle pihusteid vahetada :floff 8)
on kellegil äkki juhuslikult pakkuda 33800-27010 pihustit? ( ainult uut sooviks)
Millest selline pihustide hävitus - s*tt küte? Tangid ikka tanklast? :roll:
viimased 12-13aastat olen tankinud oma diisel autodega kogu aeg ühest samast tanklast( reklaami/antireklaami teha ei taha) , teiste autodega pole seda jama olnud :(

Re: Santa fe 2,0 diisel ei käivitu miinus kraadidega :(

Postitatud: N Sept 22, 2011 9:21 am
Postitas TiitR
GERMANDIA kirjutas:
TiitR kirjutas:
GERMANDIA kirjutas:Tubdub, et iga paari-kolme aasta tagant vaja jälle pihusteid vahetada :floff 8)
on kellegil äkki juhuslikult pakkuda 33800-27010 pihustit? ( ainult uut sooviks)
Millest selline pihustide hävitus - s*tt küte? Tangid ikka tanklast? :roll:
viimased 12-13aastat olen tankinud oma diisel autodega kogu aeg ühest samast tanklast( reklaami/antireklaami teha ei taha) , teiste autodega pole seda jama olnud :(
No vot. Mul hetkel pea sama teema käsil. Olen samuti tankinud nii enda mitmeid sõidukaid kui 10 veoautot ühest ja samast tanklast üle 10 a. ja nüüd Amserv pakub, et mu autol pihusti(d) p*rsses ja pakkus ka üheks variandiks kütuse kvaliteeti :roll:

Re: Santa fe 2,0 diisel ei käivitu miinus kraadidega :(

Postitatud: N Sept 22, 2011 11:53 am
Postitas Andrus Michelis
Tiit, millest sa aru saad, et pihustid võiks pees olla? Mootor lonkab? Retseptiks on, et pane korra 0,5 l kahetaktilise õli täis paagi kütuse hulka ja kui ühe liitrise pudeli oled ära kulutanud on lonkamine pooleks aastaks kuni aastaks unustatud. Ise nii toimetades olen pihustite vahetust juba 3 aastat edasi veeretanud. Retsept pärit kah Amservist.