1. leht 3-st

Postitatud: K Dets 10, 2008 10:00 pm
Postitas tarmo
Niisiis sai eile külastatud Standoxi poodi ja head paremat omale koju tassitud.
Kere jaoks sai toodud potitäis sobivas toonis Standofleeti (see tugev veoautovärv) ja plaanis oli sama asja (musta) ka raami tegemiseks kasutada. Aga sealse müügimehega konsulteerides, soovitati raami värvimiseks hoopis kivikaitset. Kivikaitse olevat tugevam ja seega efektiivsem, mis mulle sobis ja raami puhul pole välimus nii oluline ju ka.
Küsimus - kas see on mõistlik tegu, et raamile esiteks krunt peale ja seejärel kivikaitse ja kõik?
Täpsustuseks veel, et tegemist on siis 100% võistlus-metsaautoga.

Postitatud: K Dets 10, 2008 10:03 pm
Postitas jr
Minu arusaam on, et kivikaitse võib jääda poorne ja läbi pooride tungib niiskus aluspinnani. Eriti on oht poorne jääda kui ei tee seda tööd iga päev ja töövõtted ei ole käe sees. Kindla peale minek on EPO krunt + Fleet värv või suure plastitsiidisisaldusega värv. Odava raha eest olen kasutanud polüuretaani Pintaväri Eesti OÜ'st ja siiani tulemustega väga rahul. Mis Chevyl on sellega tehtud on ka värvi alla jäänud.

Postitatud: N Dets 11, 2008 11:10 am
Postitas 4x4garage
Raam pane ikka korraliku tugeva värvi alla,kivikaitse peidab küll raami mõningad ebatasasused,aga kui sa talle korraliku värvikihti peale ei lase siis temast vähe tolku,kogub sitta ja nagu jr ütles jääb ta poorne.
Soovitus ikka, epokrunt alla ja korralik värv peale,hiljem parem teda pesta ja hooldada.

Postitatud: N Dets 11, 2008 12:37 pm
Postitas tarmo
4x4garage kirjutas:Raam pane ikka korraliku tugeva värvi alla,kivikaitse peidab küll raami mõningad ebatasasused,aga kui sa talle korraliku värvikihti peale ei lase siis temast vähe tolku,kogub sitta ja nagu jr ütles jääb ta poorne.
Soovitus ikka, epokrunt alla ja korralik värv peale,hiljem parem teda pesta ja hooldada.
Kas siis oleks mõttekas selline järjekord, et: krunt -> kivikaitse -> värv ?

Postitatud: N Dets 11, 2008 12:56 pm
Postitas jr
tarmo kirjutas:
4x4garage kirjutas:Raam pane ikka korraliku tugeva värvi alla,kivikaitse peidab küll raami mõningad ebatasasused,aga kui sa talle korraliku värvikihti peale ei lase siis temast vähe tolku,kogub sitta ja nagu jr ütles jääb ta poorne.
Soovitus ikka, epokrunt alla ja korralik värv peale,hiljem parem teda pesta ja hooldada.
Kas siis oleks mõttekas selline järjekord, et: krunt -> kivikaitse -> värv ?
Mina ka ei paneks kivikaitset, värvi siledat pinda lihtsam hooldada ja vajadusel ka parandada. Fleet värvi või polüuretaani saab edukalt pintsliga peale kanda, samuti epokrunti.

Postitatud: R Dets 12, 2008 1:14 pm
Postitas -allukas-
kivikaitsega omad kogemused halvad. kui jääb poorne nagu kivikaitse suht alati jääb, kui just ei ole päris pro pritsija. siis niiskus poeb kivikaitse alla ja hakkabb roostetama ja ussitama nii, ja ussitab nimoodi kivikaitse alt, et väljast näha ei ole nagu tavavärvi puhul kobrutab.

Postitatud: R Dets 12, 2008 9:39 pm
Postitas al
oleneb mis seisus raam on, aga minu oma sai:
keevitus, liivaprits, kohe happekrunt ja tavakrunt märjalt peale, siis kaks kihti veoka raami värvi (Du-Pont, värvi mark on meelest läinud).
Sai hea ja kõva, ainult roostes kohad oleks pidanud ikkagi puhtalt välja lõikama, liivapritsist ei piisanud, tükib ikka välja.
Igasugu kivikaitse jäta tiivakoobaste ja muu pleki jaoks, mis peksa saab.

Postitatud: P Dets 14, 2008 9:24 am
Postitas heeringas
Kas keegi ei ole raami tsinkinud?
Mul selline mõte, et peaks ju igavene olema.

Postitatud: P Dets 14, 2008 9:32 am
Postitas Landy
heeringas kirjutas:Kas keegi ei ole raami tsinkinud?
Mul selline mõte, et peaks ju igavene olema.
Jah, sai oma LR-ile tehtud raami kuumtsinkimine Ensto Ensek-is mõned aastad tagasi.
Tulemus oli selline:
http://www.landrover.pri.ee/s2a/galerii/2001/image1.htm
http://www.landrover.pri.ee/s2a/galerii/2001/image2.htm
Selleks, et värvida saaks, pidi ta pele tegemist nädal või kaks "hingama.", siis sai üle möksitud:
http://www.landrover.pri.ee/s2a/galerii/2001/image9.htm

Postitatud: P Dets 14, 2008 12:03 pm
Postitas erik
Tsinkides saabki väga hea, pmst igavene... Pole väga kallis ka. Tarmo sul raamil masin, äkki teed ära... ei mingit jama pärast värviparanduste ja muu sellisega, lihtsalt ilus...

Postitatud: P Dets 14, 2008 8:58 pm
Postitas Nichtraucher
Kui tahad korralikku asja saada, siis:
*lase raam liivapritsida
*mine Kuusallu, Galvex'isse ja lase raam tsinkida ca 1600(sis km)
*paärast pritsi happekrundiga üle
*värvi näiteks musta veoauto 2-komponentse poolmatiga üle

saad korraliku asja!

Postitatud: P Dets 14, 2008 10:03 pm
Postitas Rax888
Jaa.. see raami värvimine on suur ettevõtmine. :8ball: Panen ka oma raami värvimise pildid.
Kõige pealt liivaprits.. http://fotoalbum.ee/photos/Rax888/41278627
Siin pritsiga töödeldud raam.. http://fotoalbum.ee/photos/Rax888/41278629
Peale pritsi, traatharja ja silikonieemaldajaga puhtaks (nikkel raam)..
http://fotoalbum.ee/photos/Rax888/41278633
Happekrunt.. http://fotoalbum.ee/photos/Rax888/41278635
Külmkrunt.. http://fotoalbum.ee/photos/Rax888/41278637
Ja lõpuks, veoka värv.. http://fotoalbum.ee/photos/Rax888/41278783

Postitatud: R Dets 19, 2008 10:09 am
Postitas tarmo
Nichtraucher kirjutas: *mine Kuusallu, Galvex'isse ja lase raam tsinkida ca 1600(sis km)
Mina ei leia Kuusalu järgi Galvexit, tuleb ainult selline aadress: "ArcelorMittal Tallinn OÜ, Koorma 5 74115 Maardu"
Kas see ongi sama? Vabandage, ma ei ole elupõline Tallinlane.

Postitatud: R Dets 19, 2008 10:18 am
Postitas pakane
tarmo kirjutas:
Nichtraucher kirjutas: *mine Kuusallu, Galvex'isse ja lase raam tsinkida ca 1600(sis km)
Mina ei leia Kuusalu järgi Galvexit, tuleb ainult selline aadress: "ArcelorMittal Tallinn OÜ, Koorma 5 74115 Maardu"
Kas see ongi sama? Vabandage, ma ei ole elupõline Tallinlane.
Õige nimi ja aadress on "Galv-est AS" Vana-Narva mnt.20

Postitatud: R Dets 19, 2008 10:26 am
Postitas tarmo
Suutsin juba vahepeal sinna Galvexisse ehk uue nimega ArcelorMittal helistada ja selgus, et õige firma nimi on "GALV-EST" http://www.galv-est.ee/