1. leht 3-st

maasturi soov

Postitatud: N Dets 11, 2008 2:54 am
Postitas KeegiVeel
Motteid molgutanud maasturi osta. Oskab keegi soovitada, hinnaklass oleks va 40 000 kuni 65 000. Enamasti silma hakanud fronterad, on's need ka asjalikud autod metsaskaimiseks (ise olen jahimees) voi peaks ikka pajero ja patroli poole piiluma. Mis arvamus on landroverist?

Postitatud: N Dets 11, 2008 8:31 am
Postitas tai
Metsas jahil käimiseks välistaks udupeene esisillaga opelid mitsud jms. Korraliku talasillaga masin Toya LC 80 või Patrol 4,2 GR. Kui natu tuhnida peaks sinna hinnaklassi midagi ehk leidma. Land rover on hea aga kui siis ainult disco sest defekas selline rohkem kõvatamise masin, kuhu on unustatud panna sisse mugavus aga on lisatud mägedena respecti.

Postitatud: N Dets 11, 2008 10:55 am
Postitas uputaja
Hetkel foorumis autode müügi all LC 60 müügil. Mehaaniline vints , suur ja tugev , raha kah palju ei taheta . Soovitaks pigem seda , kui oopleid ja pajeerosid.


Andres

Postitatud: N Dets 11, 2008 2:04 pm
Postitas Ptyyp
uputaja kirjutas:Hetkel foorumis autode müügi all LC 60 müügil. Mehaaniline vints , suur ja tugev , raha kah palju ei taheta . Soovitaks pigem seda , kui oopleid ja pajeerosid.


Andres
Kas nüüd on siis Opel Mitsubishiga ühele pulgale pandud?

Postitatud: N Dets 11, 2008 2:08 pm
Postitas Jünger
Ptyyp kirjutas:
uputaja kirjutas:Hetkel foorumis autode müügi all LC 60 müügil. Mehaaniline vints , suur ja tugev , raha kah palju ei taheta . Soovitaks pigem seda , kui oopleid ja pajeerosid.


Andres
Kas nüüd on siis Opel Mitsubishiga ühele pulgale pandud?
Jah, sest need ei ole kellegi maasturid.

Jünger

Postitatud: N Dets 11, 2008 2:18 pm
Postitas Ptyyp
Öelge ometi üks väga hea põhjus miks Pajero ei kõlbaks metsas jahil või seenel käimiseks. Vaevalt jahimees puudevahel autoga loomi taga ajab!? Sõidetakse ikka kohta kuhu saab auto parkida ja jätkatakse teekonda jalgsi. Minuteada on ka Hummeril esisild ja isegi tagasild pooltelgedega. Kas Hummer pole ka mingi maastur? Kasutaja "TiitR" on ka jahimees, ning omab Pajerot. Pole küll kuulnud, et see masin ei kõlbaks metsas käimiseks. Kui ekstreemsust tihti harrastada ostaksin ise ka talasillaga masina. Kindlasti talasild tugevam ja kannatab masinale paremini tõstet teha. Hetkel inimene otsib masinat metsas käimiseks mitte full offroadiks!

Postitatud: N Dets 11, 2008 3:00 pm
Postitas jr
Ei ütle et Mitsu sitt on, aga talasild on lihtsam ja odavam hooldada. Et kui korra oled valiku ees, siis valiks kohe alguses kõige lollikindlama.

Postitatud: N Dets 11, 2008 3:55 pm
Postitas Ptyyp
jr kirjutas:Ei ütle et Mitsu sitt on, aga talasild on lihtsam ja odavam hooldada. Et kui korra oled valiku ees, siis valiks kohe alguses kõige lollikindlama.
Selle vastu ma ei vaidle. Talasild on kindlasti vastupidavam. Palju oleneb sellest kui korraliku eksemplari kätte saad. Läbi kulunud esisilla remont ka kulukas aga ega need pooltelje otsad ka nii odavad pole.

Postitatud: N Dets 11, 2008 6:33 pm
Postitas Movistar
Ptyyp kirjutas:
jr kirjutas:Ei ütle et Mitsu sitt on, aga talasild on lihtsam ja odavam hooldada. Et kui korra oled valiku ees, siis valiks kohe alguses kõige lollikindlama.
Selle vastu ma ei vaidle. Talasild on kindlasti vastupidavam. Palju oleneb sellest kui korraliku eksemplari kätte saad. Läbi kulunud esisilla remont ka kulukas aga ega need pooltelje otsad ka nii odavad pole.
Siis tuleb võtta Patrol.Seal ei maksa esisilla jupid suurt midagi.

Postitatud: N Dets 11, 2008 7:48 pm
Postitas Maasturid
Ptyyp kirjutas: ega need pooltelje otsad ka nii odavad pole.
No Mitsu puhul need uued veovõlliotsad teab mis kallid ka pole.

Postitatud: N Dets 11, 2008 7:50 pm
Postitas Ptyyp
Maasturid kirjutas:
Ptyyp kirjutas: ega need pooltelje otsad ka nii odavad pole.
No Mitsu puhul need uued veovõlliotsad teab mis kallid ka pole.
Pidasin nii sisemisi kui ka välimisi pooltelje otsi silmas.

Postitatud: N Dets 11, 2008 8:44 pm
Postitas uputaja
Jünger võttis lihtsalt sõnad suust. :hail


Andres

Postitatud: N Dets 11, 2008 9:28 pm
Postitas TiitR
Ptyyp kirjutas:Öelge ometi üks väga hea põhjus miks Pajero ei kõlbaks metsas jahil või seenel käimiseks. Vaevalt jahimees puudevahel autoga loomi taga ajab!? Sõidetakse ikka kohta kuhu saab auto parkida ja jätkatakse teekonda jalgsi. Minuteada on ka Hummeril esisild ja isegi tagasild pooltelgedega. Kas Hummer pole ka mingi maastur? Kasutaja "TiitR" on ka jahimees, ning omab Pajerot. Pole küll kuulnud, et see masin ei kõlbaks metsas käimiseks. Kui ekstreemsust tihti harrastada ostaksin ise ka talasillaga masina. Kindlasti talasild tugevam ja kannatab masinale paremini tõstet teha. Hetkel inimene otsib masinat metsas käimiseks mitte full offroadiks!
Kopereerun Ptyyp`ga ja leian, et Pajero on metsas vägagi asjalik aparaat. Kui nüüd ainult jahil ja seenel käiks, siis vast lühike isegi etem, kuid kui vahepeal tuleb ka trassi sõita ja eriti talvist, siis lühike tundub selline ebakindel ja ebavlev (proovitud). Jahimeeste kaitseks võin kõigile kinnitada, et "paberitega" jahimehed metsas/põllul loomi taga ei aja, ega autost ei lase. Kuna põdrad elavad meelsasti soos ja metssigadele meeldib samuti suht-koht mülgas enne kui kuiv heinamaa, siis kütitud loomadele järgi minna või välja vedada paraku Moskvitsiga ei õnnestu :twisted: . Samas mahub minu Pajerosse vähemalt 2 ca. 130kg. metssiga :D
P.S ärge nüüd maasturi kuningad väga pahandage, kuid on olemas laiaslaastus 2 sorti mehi/naisi metsas maasturdamas. Üks seltskond sõidab valdavalt metsa ja tagasi, jäädes oma toimingutel (jaht, korilus, jne...) nö. " kuivaks", ja teine seltskond, kes ajab oma maasturi kasvõi kuni esiaknani vedelasse porri ja kontrollib sedasi nii auto kui enda võimeid ja sellest tulenevalt on ka need maitsed ja nõudmisel autole totaalselt erinevad! Peace! 8)

Postitatud: N Dets 11, 2008 9:47 pm
Postitas Aidakas
Olgu, kui frontera pole maastur ja opel isegi mitte auto, siis ma vist olen üldse jalamees, :roll: või hoopis lendur. Kui kellelgi on korralik frontera A (sport) ülearu, vaheta mu ratta vastu (halb masin ju niguinii), saangi Vabasse konkurendiks tulla :twisted:
Pole masinal midagi viga, metsa jahi- , kalamehe vajadustele igati vastav auto. Vaata aga pika kerega masinat, kereversjoon sport on natsa lühikese pagassi osaga ( :twisted: aga kui enam edasi ei saa, siis sporti saab kitsal metsateel väga edukalt ümber pöörata). Tegelt, kui tagaiste alla klappida ja ise piisavalt tugev oled, mahutad kesiku ilusti pagassi ära.


PS. inimene tahab töömasinat, hobikorras metsas laamendama arvatavasti ei lähe, siis on vaja vaid head rehvi ja asist simmerit rooli.

Postitatud: N Dets 11, 2008 11:01 pm
Postitas krunnn
Samas mahub minu Pajerosse vähemalt 2 ca. 130kg. metssiga :D
P.S ärge nüüd maasturi kuningad väga pahandage, kuid on olemas laiaslaastus 2 sorti mehi/naisi metsas maasturdamas. Üks seltskond sõidab valdavalt metsa ja tagasi, jäädes oma toimingutel (jaht, korilus, jne...) nö. " kuivaks"

Ei saa mitte vaiki olla, mina see kes hiluxiga kuivaks jään, kuigi kiisu kõrval istmel läheb väikese mudaloigu pärast juba märjaks(pigem kurjaks):-)), aga kui jahi jaoks, siis unustage need mahtuniversaal maasturid ära. Kindlasti tekitavad need vaikselt lebavad 130kg sõbrad mõnusat aroomi ja kui hästi läheb siis suht jäädavalt. Jahi jaoks 4ust (tead kui hea on tagaistmelt asju võtta) ja kastikas kuudiga, jahikoerte vedamine jms. sinna juurde(ei ole vaja sul teada mida ma vean). Kui peret veel vähe või mitu autot peres, siis võta 2 uksega võimalikult pika kastiga isend, mahub ATV, tsikkel jms lahedasti ära, ja saad ka mõnusa lavatsi teha ühisürituste vaatamiseks, basseini, ja ka liivakasti.
Aga samas kisub ikka ennast tagasi patroli poole ja krt J.R. vana armuke vaatas iga hommik mulle vastu MB keskuse vastas (muutsin tööle marsuuti - enam ei kohtu), aga palu tuttavatelt proovida erinevaid maastureid ja mõtle kus sul seda kõige rohkem ikka vaja on, kas tilli pikenduseks, softroudimiseks või offroudimiseks. Mina kujutasin ette, et iga jummala päev hakkan mudas püherdama, aga kahjuks ei olnud need asjad reaalselt jahis ja seenel nii. Aga algasin: Niva, Patrol, Hilux(vist päälinnas natuke tilli pikendus) ja unistus g.-st