1. leht 1-st

Jimny esiklaas praguneb

Postitatud: T Dets 09, 2008 12:42 am
Postitas HrHunt
Nendel RMK Jimnydel oli jube paljudel esiklaas mõranenud. Minu omal on kah esiklaasi allosas horisontaalne pragu. Minu arusaamist mööda tekib selline asi põhiliselt kere ebapiisava jäikuse ja offroadi koostoimel... Vähe mõttetu oleks panna uus klaas ja siis mõne mätta otsas samamoodi puruks väänata. Vana klaas kah jama, TÜV ei fänniks ja sööb kojamehi kah. Kas keskil on probleem esinenud ja kuidagiviisi lahendatud? Kandevkerega autol oleks imelihtne, strut bar ja asi ants, aga mida selle masinaga peale hakata ei oska küll arvata :(

Postitatud: T Dets 09, 2008 9:37 am
Postitas rommi
Minu omal ka 10cm mõra klaasis aga näha on et kivi saanud. Üldiselt ma kaldun arvama, et jaapanlased on lisaks plekile ka klaasi paksuse arvelt kokku hoidnud ja hakkabki iga pisema kivikese peale pragunema. Kere väändumine mingil määral toimub ikka, kuid ei tahaks uskuda, et päris klaasi ära lõhub. Igatahes, kui ma tõstsin ühe ratta üles, siis uksed ja luugid käisid korralikult.

Postitatud: T Dets 09, 2008 10:01 am
Postitas Raitz
Ei tea küll ühtegi jimnyt, millele esiklaas praguneks kere väändumisest ja kui raam juba selliselt läbi painduks, et esiklaas pragunema kipub, siis on sul suuremaid muresid kui see esiklaas. Klaasisit rääkides, siis kardab kive kui kurivaim. Peaaegu iga väiksem kiviklõps lõppeb klaasitöökojas.

Postitatud: T Dets 09, 2008 11:42 am
Postitas HrHunt
Okei siis pole ehk hullu. Kui ma nüüd hästi järele mõtlen, tekkis mul HR-Vl täpselt samasugune mõra klaasi, peale mingi suurema teekonaruse tabamist, lähemal uurimisel selgus et mõra ühes käänupunktis oli samuti väike kivitäke - mis näitab et sinna klaasi alaosale mingid spetsiifilised jõud ikka mõjuvad, aga mõra tekib alles koostoimes kividega. Case closed.