1. leht 2-st
Postitatud: R Veebr 08, 2008 8:39 pm
Postitas rajaleidja
Aga selline asi ka et kas RR P38-l oli õhkvedrustus lisavarustus või standard.Tähendab et kui levinud nendel õhkvedrustus on?
Postitatud: R Veebr 08, 2008 9:38 pm
Postitas paevaline
Kunagi Classic vist tuli spiraalvedrudega ning siis mingi aeg lisati õhkvedrud. Mainitud mudel (p38a) on standardina õhkvedrudega.
Kuid lisavarustuses spiraale ei pakuta - on ainult kolmandate parteide arendused.
Postitatud: R Veebr 08, 2008 9:54 pm
Postitas Landy
rajaleidja kirjutas:Aga selline asi ka et kas RR P38-l oli õhkvedrustus lisavarustus või standard.Tähendab et kui levinud nendel õhkvedrustus on?
Õhkvedrustus ja selllega kaasnevad probleemid on standardvarustuses. Tuuningfirmad pakuvad ka keerdvedruele ümberehitamiseks pakette.
Müügil lausa vastavad "covertion kit"-id.
Näiteks: Allmakes coil spring conversion. [Part number DA4136]
Hinda küsi kohalikult Allmakes esindjalat
www.allmakes.ee
Tootajaid on muidugi teisigi: ja siin mõned näidispildid:
http://www.rangerovers.net/rrupgrades/s ... conv4.html
http://www.landmania.pt/artigos/coil/default.htm
http://www.okoffroad.com/okrovers/tech-38alift.htm
Minu andmetel on Eestis selline vahetus 2-3 autol tehtud.
Mõned arutelud ja artiklid sel teemal:
http://www.rangerovers.net/forum/viewto ... f8ae59dcdd
Postitatud: L Veebr 09, 2008 12:18 am
Postitas fagott
See vedrustuse lugu polegi nii probleemne.Mul ühel tuttaval selline auto ja suhtleb UK ebayst mingi tegelasega.Hinnad sealmaal nii odavad,et ta on vist juba terve kuluvosa uute juppide vastu vahetanud,a la ostab rooliotsad koos varrastega ja ühe õhkpadja hinnaga 4 uut ja piduriklotsid,kettad ja muu mudru umbes golfi hinnaga.Soovitan tudeerida.
Postitatud: L Veebr 09, 2008 12:52 am
Postitas aadu
Minul jäi omal ajal mulje, et kõrguseandurite eluiga on kaks, kolm aastat.
Õhkvedrudel ja kompressoritel neli aastat ning vahest valetasid ka rõhuandurid.
Ah jaa, kui sumps ära ussitab ja kuumad gaasid kõhu alla pääsevad siis lendavad plastist õhutorud nagu saunaaknad

Muidu on töökindel värk

õhksüsteem
Postitatud: P Dets 07, 2008 2:43 am
Postitas waal
Tere,
Kas kellegil on kogemusi vedrudega? On see väga jube sõita? Või mis on erinevus?
Mul on see ilmselt plaanis, kuna kompressor andis otsad ja uus maksab ca 7000kr + ma tean et padjad jooksevad läbi sest hetkel auto ventiilide peal mida käin statoilis täitmas. See pole eriti lõbus. Iga kahe päeva tagant leian auto hommikul kõhu pealt.
Postitatud: P Dets 07, 2008 11:51 am
Postitas Landy
Jah on ikka võimlik vahetada, müügil lausa vastavad "covertion kit"-id.
Näiteks: Allmakes coil spring conversion. [Part number DA4136]
Hinda küsi kohalikult Allmakes esindjalat
www.allmakes.ee
Tootajaid on muidugi teisigi: ja siin mõned näidispildid:
http://www.rangerovers.net/rrupgrades/s ... conv4.html
http://www.landmania.pt/artigos/coil/default.htm
http://www.okoffroad.com/okrovers/tech-38alift.htm
Minu andmetel on Eestis selline vahetus 2-3 autol tehtud.
Sõidumugavus ja pehmus saab loomulikult tugeva hoobi.
Mõned arutelud ja artiklid sel teemal:
http://www.rangerovers.net/forum/viewto ... f8ae59dcdd
kompressorist.
Postitatud: P Dets 07, 2008 3:15 pm
Postitas Kalamees
Austraallastel on mingid remondi komplektid kompressoritele. kolb kepsuga ja uus silindri sisu.
Postitatud: N Dets 11, 2008 12:48 am
Postitas waal
Täna sai vedrud alla. Tunda on, et on jäigem ja aukudes põrutab. Maanteel polnud erilist vahet. Teeme mõnda aega sõitu ja siis saab lähemalt kirjutada. Auto on mõnusalt kõrge.

Postitatud: N Dets 11, 2008 12:58 am
Postitas inseneer
waal kirjutas:Täna sai vedrud alla. Tunda on, et on jäigem ja aukudes põrutab. Maanteel polnud erilist vahet. Teeme mõnda aega sõitu ja siis saab lähemalt kirjutada. Auto on mõnusalt kõrge.

Powered by Imedepõld.

Postitatud: N Dets 11, 2008 10:01 am
Postitas Landy
waal kirjutas:Täna sai vedrud alla. Tunda on, et on jäigem ja aukudes põrutab. Maanteel polnud erilist vahet. Teeme mõnda aega sõitu ja siis saab lähemalt kirjutada. Auto on mõnusalt kõrge.

Kas mingi "samodelkin" või kellegi poolt toodetud "kit". Kui esimene, kuidas te kompuutri ära lollitaiste?
Ole meheks, pritsi pilte (ka auto alt)!
Postitatud: N Dets 11, 2008 10:31 am
Postitas inseneer
Landy kirjutas:
Kas mingi "samodelkin" või kellegi poolt toodetud "kit". Kui esimene, kuidas te kompuutri ära lollitaiste?
Ole meheks, pritsi pilte (ka auto alt)!!
Samodelkin on selle asja nimi ja arvutiga on ka kõik korras! Tai tegi mod chipi.
Üldiselt võib tehase käima panna ja tootma hakata spiraalvedrudel P38 tüüpi autosid. Tundub et paari auto jagu materjali esialgu on.
Postitatud: N Dets 11, 2008 3:21 pm
Postitas tt
inseneer kirjutas: ja arvutiga on ka kõik korras! Tai tegi mod chipi.
oleks tahtnud indikaator LED-e ka peale panna, aga tootedisain läks enne lukku kui ma oma ühendusskeemiga valmis sain. Aga lugeda paar postitust eelpool - töötab chip tõrgeteta, siis pole LED -id nii kriitilised. Järgmisesse tootedisaini versiooni loodame LED -id tootenõukogus sisse hääletada.
Postitatud: R Dets 12, 2008 9:41 am
Postitas tai
Järgmisesse tootedisaini versiooni loodame LED -id tootenõukogus sisse hääletada.
Ledi ei ole ja ei tule ,muidu läheb chip liiga keeruliseks ja pinge kõikumised on sellele autole ohtlik.[/quote]
Postitatud: L Dets 20, 2008 7:32 pm
Postitas paevaline
waal kirjutas:Täna sai vedrud alla. Tunda on, et on jäigem ja aukudes põrutab. Maanteel polnud erilist vahet. Teeme mõnda aega sõitu ja siis saab lähemalt kirjutada. Auto on mõnusalt kõrge.

Ühineks Landy sooviga näha seda tulemust. Eriti huvitav oleks näha ka lähivõtteid.