1. leht 1-st
Imelik raksumine '91 Trooper 2 esisillas
Postitatud: T Dets 02, 2008 5:28 pm
Postitas House
Kui lülida sisse kiire 4-vedu, hakkavad aeg-ajalt (raskuste või libeduse ilmnemisel)esisillas käima raksatused (täiesti suvaliselt, mingit süstemaatilisust ei ole täheldanud) . Ma kardan, et see reedab millegi peadset eluküünla kustumist...aga viimases lootuses küsin: Kas on võimalik, et auto lukustab telje, kui rattad hakkavad ringi käima või on need raksatused mingil muul moel põhjendatud, õigustatud? (hubid on auto-lock)
Tänan abi eest ette!
Postitatud: T Dets 02, 2008 7:00 pm
Postitas isakene
Raksumist põhjustavad enamasti mittetäielikult lülituvad automaathubid või veninud vahekasti kett. Esimesel juhul piisab enamasti hubide lahtivõtmisest, puhastamisest ja vedela määrdega määrimisest, halvemal juhul tuleb rikkis hub välja vahetada. Teisel juhul on teadaolevalt ainuvõimalik moodus keti vahetus.
...oli ju sel trooperil ikka ketiga vahekast...?:para:
Postitatud: T Dets 02, 2008 9:05 pm
Postitas Mägilane
99%Pakun et,hub(id) on pekkis ,sealt edasi pooltelje otsad üle vaadata
Postitatud: K Dets 03, 2008 11:33 am
Postitas House
Aitäh teile, eks hakkan vaikselt nokitsema siis...
Postitatud: K Dets 03, 2008 1:13 pm
Postitas Maka
House kirjutas:Aitäh teile, eks hakkan vaikselt nokitsema siis...
Odavam oleks uus auto muretseda kui seda kilukarpi remontida

Postitatud: K Dets 03, 2008 4:16 pm
Postitas House
Aitäh ka sulle Mäka soovituse eest! Ka mina olen alati võistkonnakaaslasele toeks, kui tal mure on. Ära siis nohu saa!

Postitatud: K Dets 03, 2008 4:52 pm
Postitas Maka
Aga palun .. alati abiks

Postitatud: T Veebr 03, 2009 2:49 pm
Postitas Vimana
House kirjutas:Aitäh teile, eks hakkan vaikselt nokitsema siis...
Kui juppe peaks vaja minema, siis Harjumaal on saadaval üks 2.2D Isuzu Trooper taastamiseks või pulkaks, tel 55906733
Postitatud: L Veebr 07, 2009 9:59 am
Postitas Toomas
Tere.
Isuzu kastis ei ole ketti.
Postitatud: E Mai 03, 2010 1:34 pm
Postitas Villis21
terv!
olen ka värske trooperi omanik ja ma ka märkasin 4vedu kasutades mingit raksu. huubid on manuaalsed.
see tundub mulle justkui lülituse raks. korra raksub ära ja kogu lugu.
ja see raks tekib just siis kui tagarattad ringi hakkavad käima et siis lülitub esisild järgi.
ehk oskab keegi vihjata mis see olla võiks!
Postitatud: E Mai 03, 2010 3:14 pm
Postitas isakene
Nii vahekast kui ka hubid ei lülitu sisselülitamisega alati kohe paigale. Vahekast ja hubid ei ole jäiga lülitusega, vaid vedru lükkab liikuvad osad hambumisse siis, kui hammasrattad ja lülitusmuhvid on õige koha peal. Kui hambad on kohakuti, siis peavad esi- ja tagasild mingil määral erineva kiirusega liikuma, et vajalikud asjad korralikult hambumusse läheksid.
Mõistlik on see esimene liikumine teha ära minimaalse jõuga. See tähendab, et esisilda sisse lülitades sõidad veidi aega rahuliku gaasiga, kuni tunned, et see haakimise nõks on ära käinud. Kui oled juba kinni jäänud, lased tagarattaid miinimumjõuga ringi, kuni tunned et esisild taha haakis. Raksakaga lülitades lõhud esiteks kogu jõuülekannet ning teiseks, ei hubid ega vahekast ei pruugi korralikult sisse lülituda ning võivad hakata hammasratastel või muhvidel hambaotsi kulutama ja murdma. Ning tulevikus hakkabki mõni asi "üle viskama", aga nii hubid kui ka vahekast on üsna kallid asjad remontida.
Lühidalt, jõuliselt võib gaasi alles siis tallata, kui oled kindel, et esisild on korralikult sisse lülitunud.
Postitatud: E Mai 03, 2010 3:27 pm
Postitas Villis21
isakene kirjutas:Nii vahekast kui ka hubid ei lülitu sisselülitamisega alati kohe paigale. Vahekast ja hubid ei ole jäiga lülitusega, vaid vedru lükkab liikuvad osad hambumisse siis, kui hammasrattad ja lülitusmuhvid on õige koha peal. Kui hambad on kohakuti, siis peavad esi- ja tagasild mingil määral erineva kiirusega liikuma, et vajalikud asjad korralikult hambumusse läheksid.
Mõistlik on see esimene liikumine teha ära minimaalse jõuga. See tähendab, et esisilda sisse lülitades sõidad veidi aega rahuliku gaasiga, kuni tunned, et see haakimise nõks on ära käinud. Kui oled juba kinni jäänud, lased tagarattaid miinimumjõuga ringi, kuni tunned et esisild taha haakis. Raksakaga lülitades lõhud esiteks kogu jõuülekannet ning teiseks, ei hubid ega vahekast ei pruugi korralikult sisse lülituda ning võivad hakata hammasratastel või muhvidel hambaotsi kulutama ja murdma. Ning tulevikus hakkabki mõni asi "üle viskama", aga nii hubid kui ka vahekast on üsna kallid asjad remontida.
Lühidalt, jõuliselt võib gaasi alles siis tallata, kui oled kindel, et esisild on korralikult sisse lülitunud.
Tänud info eest!
edaspidi püüan neid nõkse jälgida. eriti ei tahaks kohe mingit ränka remonti tegema hakata.
Postitatud: R Apr 08, 2011 12:22 am
Postitas Känguru
Minul on teema algatajaga sarnased probleemid, aga ainult madala 4x4 puhul. Kõrge 4x4 puhul toimib kõik ideaalselt. Kas võib olla tegemist sama veaga või on midagi muud?
Postitatud: R Apr 08, 2011 9:50 am
Postitas isakene
Känguru kirjutas:Minul on teema algatajaga sarnased probleemid, aga ainult madala 4x4 puhul. Kõrge 4x4 puhul toimib kõik ideaalselt. Kas võib olla tegemist sama veaga või on midagi muud?
Ega seal palju muud olla ei ole kui vahekasti 4L lülitus väsinud. Võib muidugi sellest ka tekkida, et 4L asendis on jõud suuremad ja raksub tänu sellele. Kõige parem on kahekesi asi kindlaks teha, üks mees opereerib rooli taga ja teine kuulab kõrval, kus raksud käivad.