1. leht 1-st

O: Piduriregulaator

Postitatud: T Dets 02, 2008 4:31 pm
Postitas Ptyyp
Oleks vaja Mitsubishi Pajerole 95a. 2,8td töökorras piduri regulaatorit ( asub tagasilla kohal )! Asjaga kiire!
Pilt: Pilt

Priit
Tartu
Prontix@hot.ee
56257376

Postitatud: K Dets 03, 2008 8:17 pm
Postitas Ptyyp
Kuna kellegil ei ole siiamanni sellist asja pakkuda olnud siis tekkis küsimus, et kas seda regulaatorit saaks üldse süsteemist nn. välja lülitada. Sinna läheb sisse 3 piduri toru, kas neid kuidagi teismoodi ei saaks ühendada ilma selle regulaatoritta? Esinduses on uus jubin 10500kr ja sellist raha küll niisuguse vidina peale ei tahaks raisata!

Postitatud: K Dets 03, 2008 9:04 pm
Postitas Ptyyp
Reaalsem lahendus oleks vist jah kolmik vahele panna ja kõik jälle ok!

Postitatud: K Dets 03, 2008 9:07 pm
Postitas sirr
Ma viskasin just 4runneril selle julla vahelt välja ja kohe hakkasid tagumised rattad plokki minema.

Postitatud: K Dets 03, 2008 9:50 pm
Postitas mart77
Vastavalt lasti suurusele regullib pidurdusjõudu - kui otse panna, siis igatahes on hoiatatud...Varemgi kraavis käidud plokkis tagaratastega.

Postitatud: N Dets 04, 2008 12:02 am
Postitas CPX
Nädalavahetusel vabaneb minu Mitsu bussi küljest see detail. Peaks töökorras olema. Vähemalt on komplektne ja ka hoob liigub.
Huvi korral abiks tel. 56 484 989 ja asi asub Laagris.

Postitatud: N Dets 04, 2008 8:37 am
Postitas siga
minul ka on selline vidin olemas

tel 5094273

Postitatud: N Dets 04, 2008 9:15 am
Postitas MahviaDeTyrk
sirr kirjutas:Ma viskasin just 4runneril selle julla vahelt välja ja kohe hakkasid tagumised rattad plokki minema.
mart77 kirjutas:Vastavalt lasti suurusele regullib pidurdusjõudu - kui otse panna, siis igatahes on hoiatatud...Varemgi kraavis käidud plokkis tagaratastega.
Kui istud õhkpiduritega masina rooli siis kah esimesed paar pidurdust tikud rattad plokki vajutama :roll:
Sellega, et pidurid on paremad kui enne harjub kiirelt

Postitatud: N Dets 04, 2008 11:13 pm
Postitas gert
Mul oli oma vana Y60 patroliga sama jama, kui ma õhutamise käigus selle junni puruks keerasin.
Uue hind oli "miljoon", nii ma ta siis kolmikuga asendasin.
tagasivoolu läks pime ette ja silindrist tulevas surve pooles kasutasin peenemaid torus ja kolmikut, siis tuleb tagapidurile väiksem surve peale,
kui normaalselt pedaali vajutada, siis jääb kraavi minemata.
kuna patrolil on tagapidur suht sitt, siis peale selle junni eemaldamist hakkasid ka tagumised rattad pidurdama.

Gert

Postitatud: R Dets 05, 2008 3:35 pm
Postitas Ptyyp
Viskasin selle regulaatori vahelt välja ja panin kolmiku asemele ( loomulikult tuli vahetada ka piduritorud )! Esialgu ei ole midagi teistsugust pidurdades täheldada. Minumeelest pidurdab samamoodi kui enne aga eks näis sõidan mõni aeg ära ja siis on näha kas tuleb ikka uus regulaator panna või miskit ümber ehitada. Kahte kasutatud regulaatorit mulle pakuti ja eks võtan siis ühendust kui vajadus tekib.