1. leht 2-st

Isuzu Trooperi Raami remont

Postitatud: P Nov 30, 2008 11:45 am
Postitas Priitm
tere

Lähiajal on plaanis isuzul raam ära parandada,olen kuulnud et seda keret ei ole nii raske pealt ära tõsta aga kuna teen sellist tõõd esimest korda siis mis oleks teie soovitused, et Kus mis tuleb kindlalt ära võtta enne kui hakkan keret maha tõstma.

Mainin, et on isuzu trooper pika kerega 2,6 mootor ja tagumine raami ots täitsa mäda.(ja et ei ole mingi ÜV püss :)) vaid on ikka ainult metsa masin ja teele sellega ei otsi)

Postitatud: E Dets 01, 2008 7:22 pm
Postitas Priitm
kas keegi tõesti ei ole enne teinud(kuigi ei use seda) või kõik nipid hoitakse endale :beard

Postitatud: E Dets 01, 2008 8:21 pm
Postitas HrHunt
Siin foorumis on neid veel, keda säänne informatsioon huvitaks, nii et tõesti, ärge hoidke vaka all :)

Postitatud: E Dets 01, 2008 10:03 pm
Postitas Mihkel89
Võtke ühendust kasutajatega: isakene või siis Mägilane. Nad suudavad teid ehk aitada.

Postitatud: T Dets 02, 2008 9:52 am
Postitas Rax888
No ma ei te, mis nippe sa taga ajad...käi kõige pealt auto alt läbi ja vaata kuidas kere raamile kinnitub. Kui ikka aru ei saa siis vaata manualist järgi.
Ühesõnaga kõik juhtmed, vardad, voolikud ja mis iganes tuleb lahti ühendada, et saaks sinu soovitut operatsiooni teostada. Ja kui maha hakkad tõstma, siis ikka tasa ja targu-et midagi puruks ei tõmba. Eks kunagi on ikka esimene kord. Jõudu tööle. :D

Postitatud: T Dets 02, 2008 4:19 pm
Postitas Priitm
Rax888 kirjutas:No ma ei te, mis nippe sa taga ajad...käi kõige pealt auto alt läbi ja vaata kuidas kere raamile kinnitub. Kui ikka aru ei saa siis vaata manualist järgi.
Ühesõnaga kõik juhtmed, vardad, voolikud ja mis iganes tuleb lahti ühendada, et saaks sinu soovitut operatsiooni teostada. Ja kui maha hakkad tõstma, siis ikka tasa ja targu-et midagi puruks ei tõmba. Eks kunagi on ikka esimene kord. Jõudu tööle. :D
tänud

aga kas sull oleks manuaali pakkuda või tead kust saada?

Postitatud: T Dets 02, 2008 4:43 pm
Postitas sambla-aadu
poltide-mutrite lahti keeramiseks, voolikute,klambrite,trosside ja juhtmete pistikutest lahti tegemiseks ei ole ju manuale tarvis. hakkad otsast vaikselt nokitsema. pole mitte midagi ületamatut. :wink:

Postitatud: N Dets 11, 2008 11:54 pm
Postitas Priitm
tere

tõõd praegu edenevad aga siit ka küsimus ,et ma leitsin põhja alt 12 kinnitus polti mis hoiavad keret ja raani koos,kas keegi oskab õelda kas on neid veel(kui keegi on ültse sellist tõõd teinud)


Ette Suured Tänud!!!

Postitatud: P Dets 14, 2008 9:01 pm
Postitas Priitm
terv

sain kere maha ja tegin täna paar pilti ka:
http://nagi.ee/photos/KillerBee/sets/144079/

Tagumine ots raamil on täitsa mäda,põhimõteliselt ei olegi enam :D

Kunde poolt roosteuss on jõudnud tagant poolt keskele välja :roll: aga juhi poolt on ainult kuni lehtvedru kinnituseni.


Lähipäevil teen paremad pildid

Postitatud: P Dets 14, 2008 10:09 pm
Postitas Rax888
Noo näed, said hakkama :thumb:

Postitatud: P Dets 14, 2008 11:26 pm
Postitas Priitm
Rax888 kirjutas:Noo näed, said hakkama :thumb:

Jah :oops:
ega seal tegelt midagi hullu ei ole olnud,lihtsalt see et ei ole enne teinud.Aga sai nats keret ka kahjustatud :tooth:

Kaks hullu asja oli:
1)Piduri voolikute lahti keeramine :para: (aga lõpuks hammustasin näpitsaga puruks)
2)delfer oleks võinud 10cm-i rohkem tõsta,nats jäi väheks pidi käsitsi kaasa aitama. :beard

Postitatud: T Dets 23, 2008 12:16 am
Postitas Priitm
tere

Tegin täna roostest paar hägust pilti ka
http://nagi.ee/photos/KillerBee/sets/144079/

Postitatud: T Dets 23, 2008 9:38 am
Postitas erik
Äkki leiad kuskilt uue raami, või vähemalt raami tagaosa. Sest lappida pole seal nagu midagi... Kui ainult nullist uus tagaosa ehitada. Väga ropp töö oleks aga see. Võibolla annaks kasutada mingi muu maasturi raami põhitalasid.
Kas sellises korras auto taastamine tasub ennast ära? Või on küsimus milleski muus?

Postitatud: T Dets 23, 2008 2:26 pm
Postitas Priitm
erik kirjutas:Äkki leiad kuskilt uue raami, või vähemalt raami tagaosa. Sest lappida pole seal nagu midagi... Kui ainult nullist uus tagaosa ehitada. Väga ropp töö oleks aga see. Võibolla annaks kasutada mingi muu maasturi raami põhitalasid.
Kas sellises korras auto taastamine tasub ennast ära? Või on küsimus milleski muus?
Plaan on provida vähemalt keskelt kuni taha välja uus raam ise nullist teha,kuna raud on endal juba olemas(50x100 karp)originaalis peaks vist olema 60x100. Keevitus ka olemas,hetkel tõõkoda ka enda käsutuses .

Aga kui kere sai maha tõstetud siis mul jäi küll suu lahti et kuidas on võimalik õhel 1989. aasta autol raam nii mäda olla,seda põhimõtteliselt ei olegi :roll:

Lihtsalt mul põhiline hobi on ikka mootoratas aga kuna talvel pole sellega teha ikka midagi siis sain hea pakkumisega selle trooperi ja proovin vähemalt seda sõitvaks saada ja metsavahel mõllata.Autol nagunii dok. puudu siis võib juu proovida või miss? :tnq

Postitatud: P Dets 28, 2008 11:28 pm
Postitas Priitm
http://nagi.ee/photos/KillerBee/8977043/in-set/144079/

paar uut pilti ka

Praeguse seisuga on taguots korras aga uurisin , et peab ikka eest poolt ka veel väikse jupi ära vahetama. :evil: