1. leht 1-st

O: Järjekordne tahan osta teema

Postitatud: L Nov 29, 2008 5:48 pm
Postitas kapa
Vabandan foorumi isade ees, kui minu kiusatus soetada maastur on veidi teistsugune ja teema on nõuetekohast väljas. Annan endast parima, et kõik oleks korrektne.

Tegelt on minu soov veidi keeruline, vähemalt mulle. Sellepärast, et ei tea täpselt mida tahan ja mida üks või teine masin suuteline on.

Mis on aga kindel, et kunagi tulevikus tahan saada Defenderiks. Aga hetkel on see tulevikumuusika, sest rahakott defenderit osta ei jaksa. Noh just sellist mida süda sooviks...90ndatest 300tdi mootoriga.
Midagi sellist:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

:P

Aga praegu on maasturit vaja ning pean arvestama odavama variandiga.
Valik turul on tegelikult keeruline ja siiru-viiruline. Kunagi omasin Grand Cherokeed 5.2 1996 ja veidi kahetsen et maha müüsin. Kuid nüüd uuriksin rohkem maad et teada saada mis on parim ost hinnasuhtes ja just minu nõuetele vastavalt.

Väga meeldib Jeep Cherokee kandiline vorm eriti just alates 1997 faceliftiga. Siin kohal mainin ka ära, et hind mis seab piirid on kuni 60'000.
Ehk kuidagi kuidagi annab venitada mõned tuhanded juurde kui vähegi vajalik.
Silma jäi peaaegu hinnavahemikku jääv see isend:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... _missing=1

Tegelikult vaatan ka alla 1997 aasta Cherokeesid, kuid eks mind kui maasturite juures kogenematut tavainimest paneb arvama see jutt, et eks ikka uuem ja parandatud mudel on parem. Siit ka siis küsimus selline, et kas see faceliftiga mudel on ka paremaks läinud peale väliseilu, et väärib oma hinda?
Muidu meeldib ka selline isend:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Okei, aitab Jeepidest.
Kuna turul muidgi lelusi, siis meeldib veel Toyota 4Runner. Kogemus nendest täiesti puudub. Ka siit foorumist ei leidnud konkreetseid kiidusõnu ega laidusõnu. On ta siis väärt oma raha või mitte?
Praegu turul mõned isendid, kaks mis jäävad 30'000 eeki piiresse ja üks mis on 70'000 piires. Mis tingib sellist hinnavahet? Kas võib järeldada, et 30'000 masin tahab juba suuremat remonti?

Kallim variant:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Odavam variant:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Nii, mis siis veel.
Avastasin Mitsubishi Pajero. Sellest on kuulda siin foorumis rohkem positiivset vastu kaja kui negatiivset, kuid on ka viimast. Milline on see loom siis tegelikult võrreldes näiteks minu poolt välja valitud mudelitega?
Näiteks see:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Siis veel Patrol:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Need on igatahes minu poolt välja valitud.
Nagu näha valik on peaaegu äärmusest äärmusesse. Traktorist luksusmaasturini, sellessuhtes vahet ei ole. Peaasi, et masin saaks hakkama maastikul. esialgu mudasse ei roni, aga läbivust peaks olema, jõudu samuti et lasti ja kärusid vedada, põldudelt ja lumest teisi masinaid välja kaevata ja mida iganes.
Mida neist soovitaksite või hoopis mida soovitaksite üldse.
Väga positiivne oleks kui leiduks keegi objektiivse arvamusega kes oskaks ülaltoodud masinaid omavahel võrrelda ja kirjeldada.

Olen uurinud seda foorumit juba mitukorda põhjalikult üle. Eks kindlasti jäi midagi kahesilmavahele. Aga paljud teemad on nüüdseks juba aegunud, sellesmõttes, et ehk on masinatel väljakujunenud muud vead, millest nüüd kasutajad teadlikud on ja pole sellest veel räägitud. Ja ega siukseid konkreetseid võrdlusi pole tehtud kaa.

Ka härra V6rrimehelt on arvasmust küsitud Jeepide kohta, aga ootan temalt veel vastust.

Igasugune soovitus ja kriitika masinate pihta on teretulnud ja abistav.

Hind siis kuni 60'000 (siia-sinna mõned tuhanded) ja eks iga omadused on eeliseks; vastupidavus, töökindlus, läbivus jms.

Tel. mudu 55582183 kes soovib otse rääkida :)

Postitatud: L Nov 29, 2008 7:25 pm
Postitas Landy
Kui süda LR poole kisub, siis miks ennast muude automarkidega piinata.
Võta Discovery
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Postitatud: L Nov 29, 2008 7:28 pm
Postitas fagott
Sinu nimekirjast võtaksin isiklikult esimese(miskipärast arvan,et kui neile 60000EEK näitad,saad kätte ka) või siis Patroli,sõltub linnasõidu-offroadi suhtest.

Postitatud: L Nov 29, 2008 7:29 pm
Postitas fagott
Või siis Landy pakutud Discovery,sellega kõige soodsam kulgeda ja üleminek Defekale kah lihtsam :lol:

Postitatud: L Nov 29, 2008 7:51 pm
Postitas totu
Kui eesmärgiks Defekas, ei tohiks ju mingeid kahtlusigi olla- loomulikult Disco. Saab auto ehituse selgeks ja kes teab- kas pärast ongi soovi Defeka vastu vahetada. Neil ainult kere vahe. Ok-ok vedrud ja paar nipet-näpet veel.

Postitatud: L Nov 29, 2008 7:53 pm
Postitas kapa
Jah, tänud Landy, see Discovery oli mul ka listis tegelt, aga jäi millegi pärast vahele. Aga uurin Landy soovitusel veel välismaa turgusi.
Ja kui aega saan käin homme Discoveryt ja muid Tallinna masinaid vaatamas.

Postitatud: L Nov 29, 2008 8:12 pm
Postitas rommi
Toyota fanaatikuna tunnen kohustust ja Runneri kaitseks paar sõna öelda :)
Kindlasti on üks suuri plusse on suht hea väändega V6 mootor... üks suurimaid miinuseid aga lääbadel esisild. Esisild on tal isegi suht tugev, lihtsalt flexi veits vähevõitu. Kered on reeglina mädad. Erilist tähelepanu vajab tagumine ots (koopad, raam)
Ilma tõsteta mahub alla 32" rehv. Juppide saadavus ja offroad kola valik väga lai. Praktiliselt kõike saab, nii siit kui sealtpoolt suurt lompi.

Samas - kui juba alguses inetud inglise maasturid meeldivad, siis pole ju midagi arutada enam :lol: Võta disco! Veermik märksa parema ehitusega.

Postitatud: L Nov 29, 2008 9:26 pm
Postitas Landy
kapa kirjutas:Jah, tänud Landy, see Discovery oli mul ka listis tegelt, aga jäi millegi pärast vahele. Aga uurin Landy soovitusel veel välismaa turgusi.
Ja kui aega saan käin homme Discoveryt ja muid Tallinna masinaid vaatamas.
Kui huvi, võin seda koos sinunga enne 14:00 takseerima/hindama tulla. Helista hommikul mulle!
Disco eelis see, et kui kunagi maha müüd või Defeka kõrvale võtad, siis päris palju juppe on omavel sobivad. Lihtsam varuosariiulit pidada.
Eeskirjutajal selles osa ka õigus, et saad LR nõksud, nipid ja nõrkused selgeks. Hijem lihtsam sõita-pidada.

Samas hoiatan ette, Land Rover'i omamine on raske haigus ja enamikel juhtudel ravimatu.
Tihti on see ka nakkav. Minu puhul on tegu krooonilise ja kauge arenenud haigusjuhuga. Kuna õigeagegne ravi oli ühekskünendate keskpaigas kättesaamatu, siis on see võtnud ravimtu ja resisdentse vormi. Sümptomid on kaugele näha, kuigu üritan neid meeleheitlikult varjata (kasutan tihti ühistransporti ja Daciat). Pealegi haigetel kodanikel kalduvus koguneda mitu korda aastas ja oma hädasid teiste ekponeerida. Algul pidasid arstid Land Rover'i nime all tuntud haigust nakkavaks vaid meestele, kuid viimastel aastatel on üha enam naisi sellesse nakatunud.

Minu haiguslugu on väljas siis:
http://www.landrover.pri.ee

Postitatud: N Jaan 01, 2009 9:47 pm
Postitas segusilm
mille kasuks siis otsustatud sai, ise kahtlen kah praegu kas jeebuse või discovery vahel, mõlemal head ja vead.


praegu on vana terrano 2,4 ja kuidagi mannetu on nagu mootor, muidu ajab häda ära, paksu pori sisse kah ei tasu ronida muidugi eriti-pole julgenud pigem.