1. leht 1-st

jeep vs pajero

Postitatud: L Nov 29, 2008 4:47 pm
Postitas toits1973
Tervist,mõte siis soetada maastur Jeep Grand Cherokee 4.0 aastast siis 93-97 ja parem oleks laredo,se lülitatava neliveoga või siis Mitsubishi Pajero 3.0 või 3,5 ja ka aastast 93-97 ja hea oleks kui automaat.Autod siis sellised,jeepi olen ise omanud ja selle isendi kohta ka teadjam aga japsi kohta ei tea ma midagi.Kindlasti arvan ma,et ameeriklast peetakse paremaks jne aga tahaks ka pajero kohta midagi teada(vastupidavus,läbivus,varuosa hinnad ja saadavus,ka kütuse kulu jne).Tänud igasugu info eest.

Postitatud: L Nov 29, 2008 5:18 pm
Postitas TiitR
Läbivuse kohta on ehe näide. Saabusin pool tundi tagasi jahilt ja kogu need metsade vahelised teed on suure soojaga täiesti põhjatuteks sulanud. Ühes kogunemis kohas jäid tee peale tagasi saamisega hätta `90a. Jeep(paneme roolis oleva 60a. mehe arvele) ja sama aasta lühike Patrol (sellel võib andeks anda, kuna oli liiga porine, et väljast lukke minna näppima)...Pajero (avataril) oma AT rehviga ainult korra köhatas ja tee peal ta oligi :lol: . Tegelikult on kindlasti palju-palju muud targemat infot ja juttu teadjamatelt meestelt, kuid mina olen enda masinaga hetkel rahul nii poris, lumes kui kõval pinnasel.

Postitatud: E Dets 01, 2008 1:48 pm
Postitas awd
varuosade kohta: pajero esimesed šarniirid ca.200-300 krooni tükk, B-osa, olen juba 15000 km sõitnud nendega ei mingit probleemi. kardaanirist, 200-300 krooni tükk. pidurikettad 450 krooni tk, klotsid 150-200 krooni komplekt. tagumine tuli 450 krooni

originaalosad - mingi väike laager esisilla jaoks maksis AGR-is 900 krooni, pendelhoob maksis Silberis 2100 krooni.

ei saa aru miks eelistad Laredo ja miks lülitatava neliveoga? mina võtaks kindlasti Selec-Trac või Quadra-Trac süsteemiga.

Pajerol (va lihtsamad ilma laiendideta mudelid) on ka Selec-Trac-ile sarnane nelikveoskeem (Super Select), lisaks tal on 100% lukustav tagumine differentsiaal . Pajero on ka 7-kohalisena saadaval. Pajerole mahuvad 33" rehvid alla.

Postitatud: E Dets 01, 2008 6:48 pm
Postitas toits1973
tänud awd hea info eest,ei uskunudki,et sellise raha eest on võimalik pajerole midagi osta se sama mis tavalisele sõidukale ju.
Ja,et miks laredo,lihtsalt mul omal oli selline ja mul ei olnud sellisega ainsatki probleemi.Muidugi olen kusagilt lugenud,et pidavat lollikindlam olema(selles mul omad kogemused puuduvad) ja pidi tublisti ökom ka olema(seda olen ma ka ainult kuskilt ähmastest allikatest kuulnud),et kui suvel lihtsalt tln-tartu otsa sõita poleks ju eriti otstarbekas niisama maksta,nüüd muidugi sellepeale öeldakse,et kui maksta ei taha ära maasturit osta,aga noh kahte masinat ma ammugi ostma ei hakka ja rahakotti ma ka aegajalt vaatan,et millepeale ja kui palju kulutada tahan.

Muidugi huvitab mind miks sa ostaksid Selec-Trac või Quadra-Trac süsteemiga?
Kas se Super Select pajerodel on kõigil?

Postitatud: E Dets 01, 2008 6:57 pm
Postitas Ptyyp
1991-1999a Pajerod peaks kõik Super Select kastiga olema!
Vähemalt B varuosad on tõesti suht normaalse hinnaga saadaval sellele masinale. Esinduse hinnad on muidugi kallimad näiteks roolikarp maksab sellele masinale uuest-peast 76000.- :)

Postitatud: E Dets 01, 2008 7:14 pm
Postitas awd
selec-trac ja quadra-trac on pideva neliveo süsteemid mis omavad keskdifferentsiaali. nende süsteemidega saab neliveo režiimis ka asfaldil,jääl,kruusal,jne. sõita.
selec-trac pakub ka tagavedu võimalust kui tahad kütust säästa (ei tea kui palju see säästab tegelikult, mingi 0.5 liitrit võib olla)

superselect ei ole kõigil Pajerodel. reeglina tiivalaiendideta, kitsate rehvidega,käsiaknatõstukitega Pajerod on tavalise part-time neliveoga - vahekasti kangi peal on 2H-4H-N-4L
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto_pil ... _missing=1
superselectil on 2H-4H-4HLc-N-4LLc režiimid.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto_pil ... _missing=1

Postitatud: E Dets 01, 2008 7:46 pm
Postitas TiitR
Ptyyp kirjutas:1991-1999a Pajerod peaks kõik Super Select kastiga olema!
Vähemalt B varuosad on tõesti suht normaalse hinnaga saadaval sellele masinale. Esinduse hinnad on muidugi kallimad näiteks roolikarp maksab sellele masinale uuest-peast 76000.- :)
Meil on ühel jahimehel `93a. Pajero Wagon. Väliselt kõik sama, ainult, et puuduvad tõesti tiivalaiendid (nagu awd viidatud masin) ja autol on 5 kohta vs. meie 7 koha vastu ja puudub super-select süsteem.

Postitatud: E Dets 01, 2008 7:53 pm
Postitas Ptyyp
Sain nüüd ise ka targemaks selle Super Select veosüsteemi kohapealt. Mina arvasin, et kõigil pajerodel on selline lülitus.

Postitatud: E Dets 01, 2008 8:29 pm
Postitas toits1973
tänud igal juhul,tean vähemalt mida jälgida kui ostuks läheb,äkki teab veel keegi mida võiks tähelepanelikumalt jälgida(eriti bensukatel ja automaadil)?

Postitatud: E Dets 01, 2008 8:45 pm
Postitas toits1973
Üks asi veel millest tuleb selline suur kw-de vahe nagu näiteks 3.0 (110 kW) ja 3.0 (131 kW),ma arvasin,et ameeriklastel on see mõeldav aga tundub,et ka mitsudel.

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Postitatud: E Dets 01, 2008 11:47 pm
Postitas awd
131kW on 24-klappine?