1. leht 2-st
UAZ haagistest
Postitatud: R Nov 28, 2008 11:30 am
Postitas Landy
Küsimused teadjatele:
1)Haagisel GAZ 704 oli vanadel heade
aegadel kandevõimeks vist 990 kg. Kas nüüd on passis täismass 750 kg?
2)Kas euroalus mahub kasti sisse?
3)Kas eirinevatel (kuid väiselt esmapilgul saranastel) UAZ ja GAZ haagistel on ka mingeid oulisi erinevusi (v.a. 15" vs, 16" veljed-rehvid)?
4)Kuidas temaga manööverdada on, tiisel piisavalt pikk?
5)Kas sõiduautoga vedades jääb raskus liialt haakekonksule?
Postitatud: R Nov 28, 2008 4:46 pm
Postitas fagott
1.Moodsal ajal saab jah täismassiks 750kg,kuna pidurid puuduvad.
2.Sisemõõt 1600x1060mm,seega euroalus läheb ilusti sisse.
3.Erinevus siis selles,et 15" velgedega on amortidega ja 16" nn. "koogutajatega" nagu GAZ 69-l.
4.Manööverdada suht hea,ikkagi pikem tiisel,kui Zubrjonokil.
5.Ei vajuta ta sul miskit nii hullusti konksule,vaevalt sa sõiduautuga tonnist alust sellega vedama hakkad.
Postitatud: R Nov 28, 2008 4:50 pm
Postitas Landy
Suured tänud, jupp maad targem.
Ega keegi tühimassi öelda ei oska?
Postitatud: R Nov 28, 2008 7:12 pm
Postitas keelutsoon
tühimass 340, kandevõime 410.
selles mõttes suurepärane asi, et hea kerge ka üksinda ringi joosta temaga.
vahepeal mõtlesin, et muutus liigseks, aga teatud puhkudel lausa asendamatu.
(nt talvisel ajal toon temaga puid maja juurde puuriidast, selle pärast ei hakka ju treilat taha panema; samuti tema kergus võimaldab head läbivust pehmes jm.)
sisse mahub ka nö hispaania alus (kasutatav põrandaplaatide puhul) ja olen tonni temale peale pannud ja ka kenasti vedanud. vedrud mõõdukalt teisele poole siis kõveras.
tiisel võiks muidugi pikem olla... aga kui keegi väga tahab, siis ta võib seda ju ka teha.
Postitatud: R Nov 28, 2008 7:21 pm
Postitas keelutsoon
kusjuures, selle haagise puhul pole autot vajagi

Re: UAZ haagistest
Postitatud: R Nov 28, 2008 9:28 pm
Postitas tcumen
Landy kirjutas:
1)Haagisel GAZ 704 oli vanadel heade
aegadel kandevõimeks vist 990 kg. Kas nüüd on passis täismass 750 kg?
Nn. UAZ-i haakega otsest kokkupuudet ei oma, kuigi näind teist kunagi olen. Aga...
Mul 452D (kastikas), mil registritunnistusele lahtrisse "Haagisele lubatud suurim mass kg:" on märgitud:
" piduriteta - 750kg"
"piduritega- 850 kg"
Mitte et see mind kuidagi häiriks. Ei, las olla.
Aga nats kummaline tundub küll. Muidu lubatakse neliveolistele ikka palju suuremaid (1,4x massiga) piduriga haagiseid. Mis see UAZ siis nii palju sitem on.
Lihtsalt huvitab, kuis teiste mudelite/omanike puhul see sinna tunnistusele kirja pandud on?
Palun vabandust, et otsesest teemaarendusest veidi kõrvale, aga tundus sobiv hetk.

Postitatud: L Nov 29, 2008 8:10 pm
Postitas Muska71
Uaz 3303 on passis samad numbrid.Uaz 315127 passis kirjas piduritega haagise suurim mass 1600 kg,piduriteta aga 750 kg.Ise olen villisega vedanud 1800 kg täismassiga piduriteta kerghaagist mis on omavalmistatud ja peab tunnistama et 2,3 diisel jääb pisut lahjaks sellise lasti sikutamiseks maanteel.
Postitatud: N Dets 18, 2008 12:53 pm
Postitas joest
otsin endiselt kärule pabereid, või võimalust arvele võtta,. Äkki oskab keegi aidata
Postitatud: N Jaan 15, 2009 2:42 pm
Postitas weix2
Haagise legaliseerimine
Postitatud: T Sept 14, 2010 8:59 pm
Postitas nostalgar
Tere käi ARK-is ja võta arvele,kui omavalmistatud haagis. pole küll kõige odvam.Sul on vaja leida tunnustatud ekspert kes ei võta paberite eest hinge hinda. MINE
www.ark.ee sealt leiad ka ekspertide nimekirja ja kui jääd hätta helista seal oleval INFO numbril oli vist 6200200 EDU SULLE.
Postitatud: E Okt 25, 2010 9:18 am
Postitas Landy
Ise küsin - ise vastan oma esimesele postitusele

Tegelikult on peale minu käru valmimist küsitud minult korduvalat mis on UAZ ja GAZ kärudel vahet.
Lihtsama oleks vatasta, mis on ühuist ja selleks on kasti sisemõõt ja silla rööbe.
Muu kõik täiesti erinev (mõõdud, konstruktsioon, täismass ja kandevõime, jne).
GAZ 704

UAZ 8109

Postitatud: E Dets 13, 2010 9:21 am
Postitas Landy
Postitatud: T Dets 14, 2010 9:26 pm
Postitas keelutsoon
taanlasel on täitsa stiilne.
vana on vist raadioamatöör, paistis nagu teleskoopmast olema seal.
Postitatud: T Dets 14, 2010 10:27 pm
Postitas hulkur
Ei pretendeeri küll tõele, aga pakun, et see taanlase "husvagn" pole mitte kodaniku käsitöö. Pigem on tegu kas NVA (Ida-Saksa armee) või mõne teise sõbaraliku VLO armee varudest pärineva väli-raadiojaama, või -staabiga.
Re: UAZ haagistest
Postitatud: P Nov 11, 2012 1:27 pm
Postitas Landy
Üks hästi rumal küsimus.
Kuidas sellise haagise amorte hinnata/kontrollida? Kas lihtsalt alt kruvida ja käte vahel katsuda või mitte pöörta nende seisukorrale tähelepanu seni, kuniks haagis kõhutunde järgi norrnaalste auto taga käitub?
On kellegi amu, milliste andmetega lääne amordid sinna peaks minema (jäikus, käigu pikkus, jne)?