Ostuabi: milline kereta V8 maastur?
Postitatud: R Nov 28, 2008 2:41 am
Käed sügelevad ühe ammuse unistuse täideviimise järele. Samas on see midagi, mida ma kunagi veel teinud pole ja hea nõu on alati teretulnud. Nimelt soovin osta ilma kereta maasturi, peamine et raam ja tehnika oleks korras (teatud piirini tasub ka raami lappimine ära, samuti ei põlga sidurivahetust jms pisiasju). Mootorieelistus on "võimalikult võimas", kuid põhimõtteliselt sobiks ka diisel, võib olla ka dokumentideta (omanikusuhet peab saama tõestada, et mitte varastatud auto otsa sattuda) ja isegi rool võib olla valel pool. Plaan on teha sellest nö aiatraktor, ehk siis panna sinna peale üks kerge sõiduauto kere (olemas). Ainus ja kõige kriitilisemalt etteantud mõõt on telgede vahe 2490mm (+ 7-8cm). Laius ei oma eriti tähtsust.
Autodest sobiks hästi pikakereline Vitara (eelistatult muidugi suurema kui 1.6L mootoriga). Veel paremini sobiks vana Discovery (suur eelis tänu V8 mootorile!). Mingite mööndustega võiks tulla kõnealla ka lühike Pajero või Isuzu Rodeo (Fronteradel kogu oma probleemirohkuse juures siiski üsna lahjad mootorid) või Wrangler. Äkki on mul mõni sarnase teljevahega hea masin veel kahe silma vahele jäänud? Soovitusi?
Kui võrrelda neid omavahel, siis mis võiks olla ühe eelised teise ees just sellist ümberehitust silmas pidades? Mida ja miks tasuks vältida? Elektrisüsteemi saan kasutada ka praegu kere küljes olevat, et panna tuled põlema ja kojamehed tööle, salongi sooja puhuma ja istmesoojendused talvel sisse lülida:). Kindlasti on veel paljut, mille peale praegu mõelda ei oska.
Kui keegi plaanib omale kere pärast mingit varuosaautot osta, siis lööks hea meelega kampa, kere (või ka lammutamiseks) jätaks teisele inimesele, tehnikapoole endale. Mis hinnaga selliseid dok-ta või valepoolse rooliga asju üldse müüakse? St mingisugune ettekujutus on ka endal olemas, aga ei oska eriti otsida selliseid üle katuse käinud või rooste poolt söödud masinaid eriti kusagilt. Eelarve tahaks saada ikkagi nii madalaks kui võimalik. Kohe oleksin nõus vahetama oma PRAEGUSE LINNASÕIDUAUTO sellise vastu, aga enne, kui otseselt raha alla hakkan panema, tahaksin veel veidi maad kuulata, et oma plaani nõrgad kohad teada saada veel enne ehitama hakkamist.
Igasugune info on väga teretulnud. Thanks!
Autodest sobiks hästi pikakereline Vitara (eelistatult muidugi suurema kui 1.6L mootoriga). Veel paremini sobiks vana Discovery (suur eelis tänu V8 mootorile!). Mingite mööndustega võiks tulla kõnealla ka lühike Pajero või Isuzu Rodeo (Fronteradel kogu oma probleemirohkuse juures siiski üsna lahjad mootorid) või Wrangler. Äkki on mul mõni sarnase teljevahega hea masin veel kahe silma vahele jäänud? Soovitusi?
Kui võrrelda neid omavahel, siis mis võiks olla ühe eelised teise ees just sellist ümberehitust silmas pidades? Mida ja miks tasuks vältida? Elektrisüsteemi saan kasutada ka praegu kere küljes olevat, et panna tuled põlema ja kojamehed tööle, salongi sooja puhuma ja istmesoojendused talvel sisse lülida:). Kindlasti on veel paljut, mille peale praegu mõelda ei oska.
Kui keegi plaanib omale kere pärast mingit varuosaautot osta, siis lööks hea meelega kampa, kere (või ka lammutamiseks) jätaks teisele inimesele, tehnikapoole endale. Mis hinnaga selliseid dok-ta või valepoolse rooliga asju üldse müüakse? St mingisugune ettekujutus on ka endal olemas, aga ei oska eriti otsida selliseid üle katuse käinud või rooste poolt söödud masinaid eriti kusagilt. Eelarve tahaks saada ikkagi nii madalaks kui võimalik. Kohe oleksin nõus vahetama oma PRAEGUSE LINNASÕIDUAUTO sellise vastu, aga enne, kui otseselt raha alla hakkan panema, tahaksin veel veidi maad kuulata, et oma plaani nõrgad kohad teada saada veel enne ehitama hakkamist.
Igasugune info on väga teretulnud. Thanks!