1. leht 2-st

Üllatusküünal

Postitatud: T Veebr 22, 2005 1:28 pm
Postitas tarmo
Tee peal sõites kadus ära Suzukil järsku jõud.
Asja uurima hakates keerasin (tugevat jõudu rakendades) teisest silindrist välja sellise värdja:
Pilt

Plokikaanes olev vint õnneks kahjustada ei saanud (normaalne küünal läks ilusti sisse ja jäi ka kõvasti kinni), aga aru ei saa millest selline asi tulla võis :? :shock:

Täpselt ei tea ka mis seal silindri sees nüüd toimunud on. Võimalik, et seal polegi midagi viga, aga kuidas seda kontrollida ilma plokikaant maha võtmata?
Ilmselt on seal ka mõnevõrra metallipuru sees (muljutud küünla mahakeeramisest), kuidas selle kätte saaks või ei ole sellest lugu, et ta seal on (lendab ise minema?)

Postitatud: T Veebr 22, 2005 4:33 pm
Postitas daffid
mnjaa.. ma pakun, et seal ei ole ainult kyynal see mis katki on.. ilmelt on kyynla purunemine juba tagajärg..

ja ise v2lja kyll sul sealt miskit ei tule.. kui siis l2bi kapoti ;)

daff

Postitatud: T Veebr 22, 2005 4:50 pm
Postitas jr
Oh see nii väike puru. Too puhutakse klappide vahelt välja või siis hekseldatakse silindripea ja kolvi vahele kinni või siis klappide vahele kinni. Kui surved normaalsed ikka seal silindris, siis vast pole suureks ehmatuseks põhjust.

Aga miks küünlaga sedasi juhtus on huvitav...nagu oleks temp silindris kõrgeks tõusnud ja küünla ära põletanud ehk siis muutus segu liiga õhurikkaks.

Postitatud: K Veebr 23, 2005 7:50 am
Postitas daffid
eh eh... samurai 1.3 kone klappide vahetl ei puhuta suurt midagi v2lja.. ja see pilt ei ole p6lenud kyynlast.. ja yldse.. _k6ik_ need ~40@pointlessrew morni hobust ja p6lenud kyynal? ei usu..

mina v6taks plokikaane maha.. aga ma ei tea autodest ka muidugi midagi niiet..

daff

Re: Üllatusküünal

Postitatud: K Veebr 23, 2005 7:53 pm
Postitas uazfan
seal ikka mingi tõsine asi puruks pekstud. olen kindel, et põlemiskamber ise samasugune nagu see küünal. oletame et peksis need ülejäänud tükid nö. lakke kinni, aga keegi ei garanteeri, et nad uuesti sealt lahti ei tule.
kaan tuleb maha võtta kindlasti. mina soovitan - peremees otsustab! :)

Postitatud: K Veebr 23, 2005 9:57 pm
Postitas tarmo
Kahjuks on kõige halvemat ennustanutel õigus :(
Lammutama veel ei jõudnud hakata, aga juba küünlaaugust avanev pilt on päris kole. Kolvi sees haigutab üüratu suur auk, survet loomulikult ei ole.
Esimese silindri surve oli 8 bar'i, teine siis olematu, kolmas samuti väga väike (1-2 bari :shock:) , neljas 7-8.

Siit ühtlasi küsimus - kas kellelgi ei ole üle 1.0 või 1.3 liitrist Suzuki mootorit mõistliku hinnaga? :?
Või oleks mõistlikum (odavam?) siiski vana üritada ära remontida? Seejuures pole võimatu, et vahetamist vajaksid võibolla ka plokikaas ja plokk ise...

Postitatud: K Veebr 23, 2005 10:31 pm
Postitas jr
Üks ilus 350cid small block sobiks sinna nagu rusikas silmaauku...urrr.

Aga millest see auk? Kas sellest et küünal purunes või oli segu liiga lahja?

Postitatud: K Veebr 23, 2005 11:03 pm
Postitas uazfan
jr kirjutas:Üks ilus 350cid small block sobiks sinna nagu rusikas silmaauku...urrr.

Aga millest see auk? Kas sellest et küünal purunes või oli segu liiga lahja?
ega need teised kolvid vist suurt paremad pole, kuigi seni veel terved...ilmselt pikem sõit mingi vedelikuga mida keegi kusagil tanklas bensiiniks nimetas :)

Postitatud: P Veebr 27, 2005 7:47 pm
Postitas tarmo
Nüüd siis probleemi põhjus välja selgitatud.
Selleks oli purunenud klapp ja silindris ringirännanud klapipea :evil:
Plokinaant mahavõttes leidsin ta nukralt purunenud kolvi otsas kükitamast.

Pildid tagajärgedest siin: http://tarmo.tkwcy.ee/galerii/suzukiklobin?page=2

Homme lasen targematel ka asja üle vaadata, siis saab edasi otsustada kas remontida praegune mootor ära või pole mõtet.

Postitatud: E Veebr 28, 2005 5:47 pm
Postitas tarmo
On keegi kursis milline on 1 liitrise ja 1,3 liitrise Samurai mootorite vahe?
Kas käigukast on sama?
Kas starter, generaator, ... sobivad ümber tõsta?

Postitatud: E Veebr 28, 2005 6:00 pm
Postitas jlx
Erinevad kastid on neil kindlasti,kunagi sai vaadatud.Starteri ja geneka koha pealt ei oska kosta.Kui panna komplektne 1,3L mootor koos kastiga siis peaks vist istuma küll.Võib muidugi vahe olla käimakasti ja vahekasti kardaanis,tasuks JAPist uurida.

Postitatud: E Veebr 28, 2005 8:39 pm
Postitas Landy
Kui 1,0L mootorit tagasi ei igatse võid vaadata nii 1,3 Samurai, kui uuema 1,6L vitara mootori poole. Väidetvalt istub sinna aiskade vahele keansti ka BMW mootor.

Postitatud: T Mär 01, 2005 8:53 am
Postitas Stupiduser
Kusjuures 1.3 Samurai ja 1.3 Jimny mootorid on erinevad (Jimnyl kah veel 2 erinevat versiooni)...

Postitatud: R Apr 01, 2005 12:11 pm
Postitas tarmo
Esiti küll naersin Jaagu nõuande peale, aga sai siis asja tõsisemalt kaaluma hakatud ja nüüd on siis see teoks tehtud.
Samurai aiste vahel tuksub tänasest BMW 4 liitrine V8 mootor (M60).
Radiaator tuli tõsta külje peale, et ära mahuks ja mõningaid probleeme veel tuleb lahendada (näiteks kapott ei lähe enam peale :roll: ), aga muidu on igati bro.
Minek on selline, et iste tahtis põranda küljest lahti tulla :twisted:
Katsun õhtupoole ka pildid üles saada asjast.

Postitatud: R Apr 01, 2005 3:14 pm
Postitas Urvo
tüng