1. leht 1-st
Lockright vs limited slipp
Postitatud: E Veebr 21, 2005 12:07 am
Postitas jlx
Plaanis tellida Vitarale vähe toekam differ esialgu tagasilda, aga ei ole otsustanud kumba neist.Hinnaklass suht sama,aga vastupidavus ja töötamine maastikul(eriti lumisel),ühesõnaga kõik + ja- teretulnud.
Postitatud: E Veebr 21, 2005 12:14 am
Postitas jr
LockRight ikka etem maastikule. Tegemist ju ikkagi 100% lukustuva difrilukuga. Usu mind lukk on tugev, mul Broncol läks ennem poolass puruks kui LockRight.
Postitatud: E Veebr 21, 2005 12:20 am
Postitas jlx
Asi selles,et masin 75% linna ja maantee peal ja kas see asfaldi peal toimib nagu tavaline?Natuke roheline sellel alal veel.
Postitatud: T Mär 15, 2005 7:01 pm
Postitas Stupiduser
Kuda Sul selle lukustuva Broncoga linna vahel sõita oli?? Parklas ja nii edasi? Kas poolass läks linnas, irw???
Postitatud: T Mär 15, 2005 7:23 pm
Postitas jr
Kusjuures ei olnud häda midagi. 33" kummiga poolassid jäid terveks ja funni oli küllaga. Foori alt keerates oli ikka fun natuke rohkem vajutada ja kohe taguots slaidis või siis vaikselt vilistas. Tähelepanu oli garanteeritud!
Kui mul oleks varudiffer olemas, siis keevitaks kohe ühe kinni.
Postitatud: T Mär 15, 2005 7:41 pm
Postitas Stupiduser
Ummm, huvitav kuidas Jimny sellesse suhtuks...
Veel huvitavam muidugi, kuidas naine sellesse suhtuks kui foori tagant pöörates slaidib

Talvel libedaga läheb vist väga piruetitamiseks???
Palju see LockRight läbi libisema annab??? Või ongi siis kui vedu taga sama mis keevitatud???
Postitatud: T Mär 15, 2005 8:22 pm
Postitas rommi
Stupiduser kirjutas:Ummm, huvitav kuidas Jimny sellesse suhtuks...
Veel huvitavam muidugi, kuidas naine sellesse suhtuks kui foori tagant pöörates slaidib

Talvel libedaga läheb vist väga piruetitamiseks???
Palju see LockRight läbi libisema annab??? Või ongi siis kui vedu taga sama mis keevitatud???
Mees kirjutas ju et 100% difrit lukustav. Jah, see on sama mis kinni keevitatud. Vahe peaks ainult selles olema, et osad lukud lasevad rattal pool kuni poolteist vaba tiiru teha, enne kui hambasse laksavad.
Postitatud: T Mär 15, 2005 9:00 pm
Postitas jr
LockRight laksab kohe kinni kui gaasi annad. Samuti Detroit locker.
Nood vabad siis kui kardaani poolt vedu maas.
Postitatud: K Mär 16, 2005 12:52 am
Postitas tarmo
jr kirjutas:LockRight laksab kohe kinni kui gaasi annad. Samuti Detroit locker.
Nood vabad siis kui kardaani poolt vedu maas.
Oot-oot, kas ikka nii? Või läheb kinni alles siis kui üks ratas (tunduvalt) kiiremini pöörlema hakkab kui teine?
Aga kui on nii nagu kirjeldasid, siis daily-draiverile oleks veidi julm seda tagasilda installida - kurvis kuival asfaldil võib "huvitav" tunne tekkida

Postitatud: K Mär 16, 2005 10:04 am
Postitas jr
LockRight annab näiteks kohapeal ringiratast sõites hästi kerge veoga "üle taguma". Läbi libiseb LockRight ainult siis, kui ratta poolt tulev jõud ületab kardaani poolt tuleva jõu...mida aga full throttlet andes naljalt ei juhtu. Küll aga on üsna tüüpiline LockRight purunemine, kui sõidetakse karmil maastikul nii öelda poolgaasiga. Ikka juhtub siis, et LockRight annab üle libisema, mis kahjuks kulutab omavahel haakuvaid hambaid.
Detroit locker on natuke teise tööpõhimõttega. Seal keeratakse nii kardaanist tuleneva jõuga lukk kinni, kui ka rataste omavahelise kiiruse erinevusest lukk kinni. Midagi üle ei viska, puruks ei lähe naljalt ja kannatab vabalt V8 tohutut jõudu 1000nm ja enam vändalt.
Postitatud: K Mär 16, 2005 11:46 am
Postitas daffid
irv