1. leht 2-st

Kett läks pooleks

Postitatud: E Nov 17, 2008 10:19 pm
Postitas siga
Juhtus siis selline lugu täna,et Disco 2 TD5 mootoriga 2000a,läks kett pooleks tuli ülevalt läbi kaane lausa välja.
Küsimus,et mis need tagajärjed nyyd on :?: Võivad olla :roll:

Postitatud: E Nov 17, 2008 10:45 pm
Postitas Veiko
Klapid peas.Kaan maga ja vaatata mitmega pahandus juhtus.
Igaks elu juhtumiks võtaks ka otsakaane ära vaataks mis seal taga sünnib.Arvatavasti on ketitaldadega ka ühel pool.
Veiko

Re: Kett läks pooleks

Postitatud: E Nov 17, 2008 10:51 pm
Postitas shrek
siga kirjutas:Juhtus siis selline lugu täna,et Disco 2 TD5 mootoriga 2000a,läks kett pooleks tuli ülevalt läbi kaane lausa välja.
Küsimus,et mis need tagajärjed nyyd on :?: Võivad olla :roll:
Tavaliselt lõhub klapid ja plokokaane ning võib ka viga teha kolbidele

Postitatud: T Nov 18, 2008 12:29 am
Postitas jr
Lisaks ka kõverad kepsud siia kompotti. Ühesõnaga mootor maha ja pulkadeks, et aimu saada milline on kahjustuste ulatus.

Postitatud: T Nov 18, 2008 9:39 am
Postitas Landy
Palju masinal/mootoril (spido järgi) läbisõitu oli?

Postitatud: T Nov 18, 2008 11:14 am
Postitas siga
Landy kirjutas:Palju masinal/mootoril (spido järgi) läbisõitu oli?
190000 :? see vist ainult võib olla juba teine tiir vmi.
ise olen sellega kulgenud aastaga 40000.

Postitatud: T Nov 18, 2008 11:55 am
Postitas Landy
Hm... lääne foorumid väidavad:

"There is no set replacement interval AFAIK - just "when it is knackered"! "
Kui koju jõuan, vaatan mida tehase paberid räägivad. Või on Veikol need käepärast?

Pilt

Postitatud: T Nov 18, 2008 6:37 pm
Postitas kuningas
Kui taastama hakkad on pakkuda alumne osa,
kust saad vajalikud osad.
hind. 4000-

Tarmo
tel.5107748

Postitatud: T Nov 18, 2008 8:54 pm
Postitas siga
mul on veel Lootus,et äkki on altpoolt terve.

Postitatud: T Nov 18, 2008 8:58 pm
Postitas inseneer
Äkki müüd odavalt auto ära.

Postitatud: K Nov 19, 2008 9:59 am
Postitas siga
inseneer kirjutas:Äkki müüd odavalt auto ära.
ei müü.

Postitatud: R Veebr 27, 2009 5:44 pm
Postitas siga
Nüüd siis lõpuks sai see asi laiali võetud.
Kett on täitsa algosadeks pudenenud.
Õlipumba võll on kõver,ketipingutid ja otsakaan on katki,väntvõlli otsas olev hammasratas on uus vaja ja nookurid.
Altpoolt paistab terve.
Ainult yks kysimus targematelt :idea: Miks õli asemel on mootoris kytus :?:

Postitatud: R Veebr 27, 2009 6:49 pm
Postitas TiitR
siga kirjutas:Nüüd siis lõpuks sai see asi laiali võetud.
Kett on täitsa algosadeks pudenenud.
Õlipumba võll on kõver,ketipingutid ja otsakaan on katki,väntvõlli otsas olev hammasratas on uus vaja ja nookurid.
Altpoolt paistab terve.
Ainult yks kysimus targematelt :idea: Miks õli asemel on mootoris kytus :?:
See on küll tagantjärele tarkus, kuid mehed krt. kui tihti te õlivarrast välja tõmbate ja seda elu-olu seal jälgite :!!! ? Kütuse karterisse jooksmisega tõuseb õlitase vardal ikka silmnähtavalt üle igasuguste piiride ja õli haiseb kütuse järele...rekkadel on need suht tavalised nähed. Aga probleemist ka: tee kindlaks kust kaudu on võimalik sellel mootoril kütuse jõudmine karterisse ehk teisisõnu, mille kaudu on need 2 asja omavahel ühenduses? Variandid võiksid olla: kütusepump, pihustid, plokikaane tihend vms. asjad....jõudu auto korda tegemisel!

Postitatud: R Veebr 27, 2009 11:51 pm
Postitas shrek
Sellistel mootoritel on ka plokikaante praod sage nähtus pihustite pesades

Postitatud: L Veebr 28, 2009 12:11 am
Postitas siga
Plokikaas sai 1000km tagasi survestatud ja remonditud.