1. leht 1-st

Gaz 66 silla difri lukud.

Postitatud: E Nov 10, 2008 9:41 am
Postitas Jarel
Mis tüüpi silla difri lukud on gaz 66 esi ja taga sillas.Kuidas saab kontrollida lukkude korrasolekut mitte töötava mootoriga autol.

Postitatud: E Nov 10, 2008 10:25 am
Postitas tarmo
Seal on üldjuhul ideblokeeruvad lukud, aga mil viisil nad täpselt töötavad (minu teada mitte nagu lock right) seda ei tea. Kaldun arvama, et ilma maastikul sõitmata või lahti võtmata seda kontrollida ei saagi.
Vähemasti enda 66 ülestõstetuna lasi vabalt rattaid pöörelda, ilma et teised rattad kaasa oleks hakanud kiskuma.

Postitatud: E Nov 10, 2008 10:37 am
Postitas erik
Konstruktsioonilt sarnane Btr`i või uaziku lukuga. Kohapeal kontrollida ei saa aga nendega tavaliselt ei juhtu ka midagi. Kui just õli asemel mingi kook ei ole.

Postitatud: E Nov 10, 2008 11:20 am
Postitas fagott
Töötava mootoriga väidetavalt pidi isend kohalt liikuma,kui kasvõi üks ratas maad puudutab.Aga võimalik,et vastupidi ei toimi.

Postitatud: E Nov 10, 2008 1:27 pm
Postitas Jarel
Kas kardaani käsitsi ringi ajades peaks lukk tööle rakenduma ja mõlemad rattad sillal pöörlema ühes suunas.

Postitatud: E Nov 10, 2008 5:51 pm
Postitas tarmo
Jarel kirjutas:Kas kardaani käsitsi ringi ajades peaks lukk tööle rakenduma ja mõlemad rattad sillal pöörlema ühes suunas.
Minu mäletamist mööda siiski mitte.
Ilmselt vajab natuke äkilisemat momenti, kui käsitsi tekitada jõuab. Ta ei ole ju siiski pidevalt lukus ja seega kannatab ilusti ka asfaldil autot pöörata.

Postitatud: E Nov 10, 2008 7:05 pm
Postitas Külahull
Alles eile tõstsin enda omal tagumise ratta üles käiasin mootoriga. Ei lukusta tagasilda ära, aga esisild peaks küll olema nukkdiffer, mis rakendub silla lülitusega.

Postitatud: E Nov 10, 2008 8:36 pm
Postitas Jarel
Külahull kirjutas:Alles eile tõstsin enda omal tagumise ratta üles käiasin mootoriga. Ei lukusta tagasilda ära, aga esisild peaks küll olema nukkdiffer, mis rakendub silla lülitusega.
Kas ongi nii,et üks ratas on õhus siis ei lukusta või on antud isendil lukk katki.

Postitatud: E Nov 10, 2008 8:40 pm
Postitas fagott
Ikka lukk katki,või lukuta differ.Luku korral ei saa õhusolev ratas vabalt pöörelda.Muidu poleks ju sel lukul mõtetki.

Postitatud: E Nov 10, 2008 9:10 pm
Postitas erik
Ei ole nii, et kohe katki - ei tööta. Nukklukk lukustub ainult rataste vahelisest koormusest tingitult. Näit. kui uks ratas täiesti maast lahti ei lukustagi ja kui pooltelg katki ei luksuta ka.

Postitatud: E Nov 10, 2008 9:18 pm
Postitas tarmo
Mõned päris head näited Gaz 66 lukkude toimimisest.
Esimeses videos on näha ainult esiluku töö, ülejäänutes tagumise luku töö ka.

http://tarmo.tkwcy.ee/albumid/gaziga_ka ... is_010.mpg
http://tarmo.tkwcy.ee/albumid/gaziga_ka ... is_013.mpg
http://tarmo.tkwcy.ee/albumid/gaziga_ka ... is_015.mpg
http://tarmo.tkwcy.ee/albumid/gaziga_ka ... is_016.mpg

Oli ikka kuradi hea ronija oma mõõtmete ja massi kohta, hea kohe meenutada 8)

Postitatud: E Nov 10, 2008 9:43 pm
Postitas Jarel
Tähendab kui ajada masin nii õelda kõikuma .Kaks ratast õhus,üks eest ja teine tagant kaabivad tühja siis maas olevatele ratastele vedu ei rakendu.Olen ma õieti aru saanud,et nukkdiffer töötab nii.Olen neid häid klippe vaadanud , kui masin kõikuma ajada kas ka siis kõik 4 ratast veavad.

Postitatud: K Nov 12, 2008 11:55 am
Postitas Otokas
Mine testi kuskil, ega asja ikka niisama kodus ära ei arva. Ka ise imestasin oma esimese 66 puhul, et tungi peal olles käis üks ratas ringi käega keerates ja tunda olid ainult mingid väiksed nõksumised. Hiljem kivihunnikus oli küll pead aknast välja toppides näha, et õhus olev ratas käis ringi ja ka teine ratas lihvis kivi. Metsaveotraktori rööpas istus auto sildade peal ja kõik rattad ajasid pori ringi. Üldiselt need diffrid kestavad, kuid lahti saadi neist suurte läbisõitudega kõvadel teedel. Mul on lennuvälja paak ja pritsuauto 20+ aastat vanad ja kõik toimib.