1. leht 1-st

G Mersu Carmani platsil

Postitatud: P Nov 09, 2008 11:01 pm
Postitas Lundve
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... _missing=1

Mida arvate? On keegi seda proovimas käinud või on varasemaid kokkupuuteid?
Kuidas selline masin üldse?

Re: G Mersu Carmani platsil

Postitatud: P Nov 09, 2008 11:27 pm
Postitas Lundve
CÄÄRFIILD kirjutas:
Lundve kirjutas:http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... _missing=1

Mida arvate? On keegi seda proovimas käinud või on varasemaid kokkupuuteid?
Kuidas selline masin üldse?
Kui Sind ei häiri k kulu linnas ca 20l, siis paremat pärismaasturit
sellise hinnaga sa ei leia :!: . Vajadusel võid ka suht väikse vaevaga
talle 300TD peale tõsta ja järgnevad 10 aastat suht muretud.
Kui ostma lähed kontrolli ,et aeglusti ja lukud ikka kõik töötaks :wink:
See W 463 kere on linnas mugav ja maastikul saavad talle vähesed vastu :!:
noh ma nende grandidega koguaeg jamand ja ega ausalt öeldes neilgi küttekulu suurt väiksem pole:)
Kuidas neid lukke linnatingimustes kontrollida?
Vabandan, kui loll küsimus aga pole mul sellist massinat enne olnud:)

Postitatud: P Nov 09, 2008 11:51 pm
Postitas verbal
Noh, lukkude proovimiseks Männikule sõita pole tarvis. Lihtsalt asfaltil pole lukkude lülitamine soovitatav, kuna differ on ju lukus ja keeramine on sedasi raskendatud. Otsi lihtsalt mõni kruusa- või pinnastee. Lukkude lülitudes süttivad armatuuris vastavad märgutuled ja lülitumist on ka roolist tunda. Küll saad aru kui proovid. Soovitaks veel kontrollida esiratta laagreid (nende vahetamine suhteliselt suur töö), vaadata et õli lekkeid ei oleks kuskilt (sillad, vahekast, käigukast), need autod lihtsalt ei leki tavaliselt. Samuti soovitaks ka maanteekiirusel sõit ära teha - kulunud veermikudetailid või kardaaniristid põhjustavad teatud kiirustel vibratsiooni. Korras auto peaks vaikselt liikuma.

Vaata ka lihtsalt üle, et kõik elektrilised vidinad ja tuled töötaksid, väga palju ei tohiks neid seal olla. Ega muud väga ei olegi. Tegu on väga hästi vastu pidava autoga, kui regulaarselt hooldada.

Tarmo, kas lisad ka midagi?

Kaur

Postitatud: E Nov 10, 2008 12:31 am
Postitas verbal
CÄÄRFIILD kirjutas: Tegelikult esiratta laagrite pärast autot ostmatta jätta pole ka eriti mõtet, lihtsalt tuleb laagrid vahetada kohas ,kus on varem G Mersusid tehtud. Muud tegijad võivad asja pxxxsse keerata ja tuleb ikka oskajate juurde minna.Laagrid ise ei maksa eriti midagi.
Ega ma ka ei arva, et esiratta laagrite pärast peaks auto ostmata jääma. Lihtsalt siis ostmisel tead, millega hiljem arvestada...

Postitatud: E Nov 10, 2008 9:17 am
Postitas trc
Tarmo, kas lisad ka midagi?
Kaur
Kaur, kui sa soovisid, et mina suu lahti teeks siis eks ma ütle kah midagi. Kui aga kedagi teist mõtlesid, vabandan siiralt…

Et asjale ilusti vastata - peaks tegelikult teadma palju rohkem lähteülesandest - et mille jaoks seda autot mõeldakse… - kas igapäevasõidukiks või metsamasinaks või et igapäevasõidukiks mis aegajalt ka metsa viiakse. Siis peaks teadma veel Lundve pere suurust ning lapsekärude arvu… Siis veel, et mis on tema jaoks tähtis auto juures ja mis on need miinused, mille puhul ta ei ostaks autot. Autol saab kõike vahetada. G jupid kallid ei ole - seega ma väga ei muretseks isegi ta erinevate käigu osade pärast. Diffrilukustus on kontrollitav aga oletades, et võibolla sellel masinal lülitati neid viimati Grazis enne laevale sõitmist - võib see lukustus võtta esimestel kordadel kauem kui arvata võiks. Ehk. Kõike võib kontrollida aga kõik on ka parandatav suhteliselt väikse eelarvega. Lühidalt - vaata üle käiguosa lekked, pukside olukord, kas diffrid lukustuvad, kas vahekast lylitub hi ja low vahel, hinda kere roosteolukorda - eriti tasub tähelepanu osutada tagatiibadele, tagumisele uksele ja esiklaasi alale, kontrolli igasugu loksud ja muud kulumised käiguosas, amorte raskem kontrollida aga vaevalt et neid seal all vahetatud on, küll aga vajub sel masinal perse ära kui tagavedrud saba on andnud…. Kindlasti loen ma selle masina miinuseks tekstiilsisu ning konditsioneeri puudumise.

Kui aga Lundve pere suur ei ole ja seda masinat pikkadeks reisideks ei otsita - soovitaksin kindlasti mõelda lühikese G peale. Ja neid on isegi siin se foorumi kasutajate omanduses olevaid (teoreetiliselt) müügis siis antud hetkel vähemalt kolm: Verbali oma, Hulkuri oma; TR Pjätt'i oma. Metsas raudselt parem ning kui sõit käib üksi või kaksi - ei ole pikka vaja.
Gäärfildi diisli swapi jutt päris tõele ei vasta - st. et siinse foorumi kontekstis on see mootori vahetus kindlasti käkitegu. Samas on seal piisavalt palju asju mis meelde tulevad, mis niisama lihtsad polegi. Meelde tulevad näiteks teised mootorikäpad, süütelukk diislil teine, lisaks on G'l mootori õlipann teine kui sõiduautodel… Ja kui tahad odavalt sõita - on bensiin+gaas odavam kui diisel. Diislelmootori eluiga lihtsalt on pikem… ja ka kiirendus mis võrdub umbes paari valgusaastaga…
Esisilla täishooldus on ca. 8h per üks külg. Kui teha korralikult ja vahetada kõik tihendid jms. lisaks laagrile - sest uuesti ei tahaks teda ju paari kuu pärast jälle avama hakata.

… ei oska rohkem praegu midagi öelda - kui Lundve tahab siis küsib juba täpsemalt…

Postitatud: E Nov 10, 2008 10:57 am
Postitas verbal
trc kirjutas:
Kaur, kui sa soovisid, et mina suu lahti teeks siis eks ma ütle kah midagi. Kui aga kedagi teist mõtlesid, vabandan siiralt…
Just Sind mõtlesingi :)

Postitatud: E Nov 10, 2008 1:07 pm
Postitas margus61
Eelmisel nädalal käis Viido seda nillimas ja kutsus teiseks silmapaariks kaasa. Sai veidi uuritud ja proovisõitugi tehtud kruusaplatsil, sadakond meetrit linna poole mere ääres oli väike estakaadihakatis ka.

Välisel vaatlusel jäi silma: vasak esitule klaas katki, uksehingedest vähemalt 3 loksusid kõvasti, parem peegel teibiga seotud, kere värvitud, kohati õmbluste juures hakkas väikest mulli ajama, esiklaasi alune plekiliide ajas ainult natuke roostet, tagatule alused hakkasid veidi narmendama, esimesed sisemised tiivakoopad veidi roostesed, külge kruvitud asjad (stange ots, prillid) veidi ligadi-logadi, logaritel kruvisid puudu - ilmselt värvimise märgid, mootor normaalselt must.

Sisemisel vaatlusel jäi silma: juhiistme kate nurgast räbal, katusepolster veidi ripakil, tagakojamehe kate ära, aga pagassis, üks ukselingi plastümbris puudu, handsfree mikker ja vist valjukas, keskkonsoolilt miskit maha kruvitud - ehk telefonitoru, aeglusti kang tagurpidi otsas, põrandat ei uurinud.

Alumisel vaatlusel jäi silma: käigukasti õli lekkis nii et kerge lomp oli all ja tilkus ka - pole G automaadiga kursis, aga lambist pakkusime kasti esimest simmerit, esisilla munakad roostes ja vana määrdega koos kuid ilma otsese lekita - tihendid tahaks vahetust ja munad lihvi, sumpsi tagumine pott narmendas.

Proovisõit: mootor käis muidu ilusti, sumpsist viskas vett, aga ilmselt kondens, linnakiirusel oli kõik nagu OK, asjassekuulumatuid helisid ei tuvastanud, kiiremini ei proovinud, kast vahetas vähemalt alumises otsas ilusti, liikus nagu edasi ka - mul pole võrdlusbaasi, aeglasega mööda ringi sõites oli korra imelik heli, mis ei kordunud, lukud lülitusid ja pidasid - võttis kruusa peal ratta(d) lohisema, esiamordid olid üsna vedelad ABSi testitud ei saanud - võibolla polnud kiirused piisavad, muidu pidurid sõidutestis OK.

Elekter: aku oli küps - käivitati täkuga, starteri pendiks võttis taha ca 5ndal katsel (starteri kättesaamine on sellel paras keberniit), suuna kontrolllamp põles pidevalt, ühele poole suunda lülitades süttis korraks tagaakna soojenduse märgutuli, el. aknad toimisid, kojamehed toimisid, vent ka nagu puhus raadiot (Becker) ei osanud välja lülida, kellad toimisid, kellaplokis niiskus, katuseluuk üles läks, kas ta taha peaks ka liikuma - ei tea, igal juhul meil ei õnnestunud, mingeid uksi tuli seest lingist avada - võis kustunud aku viga olla ja lähemalt ei uurinud.

Müügimehe jutt: miski nende tuttav ja osaliselt siin resideeruv Portugali veinikaumees tõi maale ja oli eelmine kasutaja, nüüd liisis miskit uuemat, platsil seisnud kuu-poolteist, eelmine hind oli vist üle 130 k.

Viido tahtis vahetust teha, aga äri jäi käibemaksutehniliste finesside taha. Muidu oleks kaubaks läinud. Kui keegi tänu sellele jutule pasa kaela saab, palun ärge mind süüdistage - kirjutasin ainult seda, mis silma jäi ja ehk on seegi abiks.

Postitatud: E Nov 10, 2008 4:42 pm
Postitas Rain77
carmani platsil oli üks lühike must G230 ja see pikk roheline G300 pigem 1,5 aastat tagasi(mitte 1,5kuud)müügis,kui ise G otsisin.müügimees ajab pada,roheline oli vahepeal ka platsilt ära mingi aeg ja tekkis siis tagasi.

Postitatud: E Nov 10, 2008 7:56 pm
Postitas margus61
Lisan täpsustuse: müügimees ütles ka seda, et kui pordugali mees oli vahetevahel suure ilma peal kolamas, siis too aeg seisis jutuks olev pikk G neil platsil hind küljes. Nii et selles osas vasturääkivust polnud.

Postitatud: T Nov 11, 2008 11:04 pm
Postitas Lundve
Tundub, et päris rauast auto. Teab keegi,mis hinnaga neid saksast võiks saada.Mind just pika kerega variant huvitab

Postitatud: T Nov 11, 2008 11:08 pm
Postitas trc
Lundve kirjutas:Tundub, et päris rauast auto. Teab keegi,mis hinnaga neid saksast võiks saada.Mind just pika kerega variant huvitab
www.mobile.de, www.autoscout.de, ebay.de

mobile odavaim G siis hetkel 1600 ja kalleim 345100.- euri…

Postitatud: K Nov 12, 2008 12:57 pm
Postitas verbal
Lundve kirjutas:Tundub, et päris rauast auto. Teab keegi,mis hinnaga neid saksast võiks saada.Mind just pika kerega variant huvitab
Kusjuures olen vaadanud, et Eestis on G-d tihtipeale odavamalt müügis, kui Saksas. Valik on muidugi iseasi. Omast käest tean, et seda autot lihtne müüa ei ole, kui hiljem selline soov peaks tekkima. Seega usun, et Eestis saada olevate autode müüjad on üsna paindlikud...

Kas bens või diisel huvitab Sind? Kui diisel, siis soovitaksin 300TD mootoriga isendeid. Tootmises alates 1996.a. lõpust kuni 2001 midagi. Piisavalt võimas ja samas vastupidav mootor aga mitte liiga palju elektroonikat. Siit saad lähemalt lugeda. Korralik isend maksab ~20tuhat €.

Palju asjalikku lugemist on ka veel siin: http://www.gwoa.co.uk/index.php?name=Forums

Postitatud: K Nov 12, 2008 1:07 pm
Postitas trc
verbal kirjutas:
Lundve kirjutas:Tundub, et päris rauast auto. Teab keegi,mis hinnaga neid saksast võiks saada.Mind just pika kerega variant huvitab
Kusjuures olen vaadanud, et Eestis on G-d tihtipeale odavamalt müügis, kui Saksas. Valik on muidugi iseasi. Omast käest tean, et seda autot lihtne müüa ei ole, kui hiljem selline soov peaks tekkima. Seega usun, et Eestis saada olevate autode müüjad on üsna paindlikud...
KORRALIKUD on siiski odavam Saksast võtta. Hakka nüüd mõtte seda antud isendit kokku lööma mõttes või paberil peale marguse kirjapandut. Nagu ma olen korra öelnud - kohalikud G'd mis on (odavalt) müügis müüakse peamiselt kahel põhjusel.
1: ta on suhteliselt sitas seisus
2: omanikul tõesti on mingi totaalne jama ja vaja käbedalt raha

1 versioon on reeglina platsil. 2. versioon ostad peamiselt omanikult, mite platsilt. e. teisiõnu mina pole veel kohalikul platsil näinud G'd, mille kõhklemata võtaks. Ja jätame siinkohal jutust välja 2000+ väljalaskega masinad.