1. leht 1-st

2,3 td mootori töö probleem

Postitatud: L Nov 08, 2008 10:59 am
Postitas hans
tervist.mure on järgmine.sai käidud g-trassil ja tagasi tulles maantel kooles masin ära.mootor suri välja.käivitades korraks läheb käima ja siis sureb kohe välja.arvasime,et kütte probleem,et on vooliku äkki ära lõhkunud.auto seisis nädala ja kui proovisime käivitada läks käima ja jäigi tööle.töötas kohapeal mingi 10 minti ja siis hakkas tühikäik ära vajuma.ja enam ei käi.korraks läheb ja sureb kohe välja.küte tuleb korralikult peale,suretusklapp töötab jne.kas keegi oskab anda infi kust hakata viga otsima.

Postitatud: L Nov 08, 2008 11:25 am
Postitas Maasturid
Pane ta otse kanistrist käima ja kui nii käib siis on viga ikkagi kusagil torustikus.

Postitatud: L Nov 08, 2008 12:01 pm
Postitas fagott
Kas küttefiltri vahetasid ära?Lõhnab selle järgi.Või siis on miski toru haiget saand.Kuidas sa veendusid,et küte korralikult peale tuleb?Suretusklapp ei saa küll kuidagi vaikselt kokku kuivada,see kas töötab või ei.

Postitatud: L Nov 08, 2008 1:21 pm
Postitas hans
torustik tundub ok.olema.proovib kanistriga.käsipumbaga löön kütte üles,aga mootor käivitub ainult korraks.kui ma keeran pumba pealt kütte peale voolu otsa lahti,siis seal on surve sees.kummaline on see et tagasivoolust ei tule kütet.meelde tuli ka see ,et sisselaske kollektorist tulev hõrenduse voolik oli lahti ja autot sai korralikult ka vee all uputatud.kas sealt lahtisest otasat pumba peal ei saanud vesi pumpa ja midagi ära rikkuda.

Postitatud: P Nov 09, 2008 10:19 pm
Postitas hans
mure murtud.viga oli küttefiltris milles oli väike-väike auk.kummaline kuidas saab sinna üldse auk tekkida

Postitatud: E Nov 10, 2008 8:07 am
Postitas Maasturid
hans kirjutas:kummaline kuidas saab sinna üldse auk tekkida
Ehk oli ammu vahetamata ja auk oli tekkinud roostetamise läbi mida on üsna tihti ette tulnud.