1. leht 2-st
Algaja küsimus, mis arvate antud isendist
Postitatud: N Nov 06, 2008 12:02 pm
Postitas karu
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Soov oleks siis hobikorras metsas müttamas käia.
Kas sellele annaks alla 31' rehve veel panna ilma tõstmata ja kui ei siis palju sellise tõste maksta võiks
Samas on kellegil infot millised difrilukud tal olla võivad kui üldse on, omanik ehk müügiplats ei oska midagi rääkida, ise eeldan et taga lsd võib olla.
Tänud ette info eest
Postitatud: N Nov 06, 2008 12:20 pm
Postitas boob
Postitatud: N Nov 06, 2008 1:03 pm
Postitas karu
Tänan aga mis sellest arvatakse
http://www.ekspressauto.ee/est/details/?id=221928
Üritan küsida kõik võimalused läbi

Postitatud: N Nov 06, 2008 1:29 pm
Postitas Movistar
See on maastikul Patrolist kehvem kindlasti.Kui tahad metsas mütata,siis pikka keret ära küll vaata.
Postitatud: N Nov 06, 2008 1:36 pm
Postitas boob
Kui tahad odavalt metsasuutlikku rauakolakat, siis võta näiteks see:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Postitatud: N Nov 06, 2008 1:44 pm
Postitas karu
See samamoodi pikk nagu see minupoolt toodud pajerogi, miks ta parem on peale selle et odavam on?
Sry ikkagi mu teadmatus aga miks benzukas nii halb on, et kas süüte osa märjaks saamise pärast või on mingeid muid põhjuseid ka?
Postitatud: N Nov 06, 2008 2:01 pm
Postitas boob
See Patrol on talasildadega, Pajerol on ees sõltumatu vedrustus.
Teiseks on sel Patrolil peal 3,3diisel, mis on vägagi töökindel võrreldes igasugu muude masinatega.
Ja see pikkus ei ole hobikorras metsas käies nii hirmus, saab sõita samamoodi nagu lühikese masinaga. Lihtsalt teravatel künvastel on kõhualune enne vastu maad ja kraave ületades jäävad nina ja tagaots kandma lihtsamini. Tasasel maal pole vahet, kas on pikk või lühike masin, kinni jäävad kõik ühtemoodi.
Postitatud: N Nov 06, 2008 2:15 pm
Postitas karu
Ok, jälle targem, tänan väga aga ikkagi

miks benzukas halvem on, äkki keegi seletaks ära või viitaks mõnele rubriigile

Selle benzupatroli lubas omanik veelgi odavamalt ära anda, et mitte ma nii tahaks just seda väga osta aga ta ju patrol ja lühike ka pealekauba, kas tõesti see et ta on benzukas on niivõrd takistav asjaolu
Tänud kui keegi viitsiks seletada
Postitatud: N Nov 06, 2008 2:19 pm
Postitas Arto
karu kirjutas:Sry ikkagi mu teadmatus aga miks benzukas nii halb on, et kas süüte osa märjaks saamise pärast või on mingeid muid põhjuseid ka?
Bensiinimootoris pole midagi halba, see on see teema, et kellele ema kellele tütar!
Siin paar
pilti bensiinimootoriga autost, sõidab küll.
Postitatud: N Nov 06, 2008 2:31 pm
Postitas boob
Ega see nii must-valge tegelikult olegi. Patroli bensukatest räägivad erinevad eelnevad ja praegused kasutajad miskipärast suhteliselt palju halba.
Samas ega see nii hirmus kindlasti olla ka saa. Kui ikka auto meeldib ja hind sobib, siis mine ja proovi sõita. Kui ikka veel meeldib siis ei saa keegi keelata raha letti ladumast ning autoga koju sõitmast.
Postitatud: N Nov 06, 2008 2:40 pm
Postitas karu

Lähengi ja ostangi, tänan, küsiks korra ainult veel ka seda et millised difrilukud sellisel olla saavad kui üldse on?
Postitatud: N Nov 06, 2008 2:44 pm
Postitas Arto
karu kirjutas:
Lähengi ja ostangi, tänan, küsiks korra ainult veel ka seda et millised difrilukud sellisel olla saavad kui üldse on?
Vaata müügis on üks Jeep ka, sel tuleb kW hind odavam.
Re: Algaja küsimus, mis arvate antud isendist
Postitatud: N Nov 06, 2008 2:54 pm
Postitas Kondimurdja
karu kirjutas:http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Soov oleks siis hobikorras metsas müttamas käia.
Kas sellele annaks alla 31' rehve veel panna ilma tõstmata ja kui ei siis palju sellise tõste maksta võiks
Samas on kellegil infot millised difrilukud tal olla võivad kui üldse on, omanik ehk müügiplats ei oska midagi rääkida, ise eeldan et taga lsd võib olla.
Tänud ette info eest
Oleneb kuidas see hobi sul välja näeb. Kui sa just ei tükki nii sügavale vette, et jagaja vee alla jääb siis käib küll.
Seda vaata kindlasti, et mootor ilusti käiks. Mul enda offroadi masinal ka samasugune mootor peal ja olen hakkama saanud. Vastu pidavuse suhtes ma oskan nii palju öelda, et minu mootor on väga palju kuuma talunud aga siiamaani on vastu pidanud ja pole kokku jooksnud (kolmkorda üle õla)
Sellega muidugi ma olen nõus, et diisel on mitmeid ja mitmeid kordi parem.
Aga ma arvan et, kui sa hobi jaoks tahad siis pole see hullu midagi
Postitatud: N Nov 06, 2008 2:54 pm
Postitas karu
Arto kirjutas:karu kirjutas:
Lähengi ja ostangi, tänan, küsiks korra ainult veel ka seda et millised difrilukud sellisel olla saavad kui üldse on?
Vaata müügis on üks Jeep ka, sel tuleb kW hind odavam.
Kui see just nali polnud siis antud jeep ju automaat, jah otseselt offroadi pole automaadiga sõitnud, küll aga nii manuaali kui automaadiga erineval maastikul oldud piisavalt, seetõttu ei hakka kellegiga sel teemal vaidlema aga automaat pole minusilmis ikka muda sees sõitmiseks kohe üldse sobiv
Postitatud: N Nov 06, 2008 2:58 pm
Postitas Valge Hiir
Arto kirjutas:karu kirjutas:Sry ikkagi mu teadmatus aga miks benzukas nii halb on, et kas süüte osa märjaks saamise pärast või on mingeid muid põhjuseid ka?
Bensiinimootoris pole midagi halba, see on see teema, et kellele ema kellele tütar!
Siin paar
pilti bensiinimootoriga autost, sõidab küll.
Ega bensiinimootoril polegi midagi häda.
Häda on vaid selle konkreetse Patroli 2.8 mootoriga.
Sarnaseid probleeme kui oli Patroli 2.8 bensukaga ei täheldanud kordagi mersu 2.3 ega Land Roveri 3.9 mootori puhul.