1. leht 2-st

Kütuse kokkuhoid max 100%.

Postitatud: E Nov 03, 2008 10:48 pm
Postitas traatjalg
Sellisel lehel http://www.frap.ee/est/products Kui nii edasi siis peale mõne vidina auto külge kruttimist kütuse kokkuhoid 200% See siin küll lubab max ainult 100%.Tunnistage kas keegi on proovinud ka? Ise peale Hado midagi pole proovinud.

Postitatud: E Nov 03, 2008 10:56 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Ega selles vee sissepritses midagi eriti uut ei ole - juba II sõja ajal kasutas Luftwaffe lennukimootoritel

Re: Kütuse kokkuhoid max 100%.

Postitatud: E Nov 03, 2008 11:02 pm
Postitas yanekk
traatjalg kirjutas:Sellisel lehel http://www.frap.ee/est/products Kui nii edasi siis peale mõne vidina auto külge kruttimist kütuse kokkuhoid 200% See siin küll lubab max ainult 100%.Tunnistage kas keegi on proovinud ka? Ise peale Hado midagi pole proovinud.
Mitte millegist ei saa igasuguste seaduste järgi mitte midagi tulla,ehk mingi imeasi peaks tulema millegi arvelt
Ja hind,pea 15 tuhat,rahaga palju targemat teha.Igasuguseid imevigureid on auto ajakirjanikud testinud,reaalset kasu pole eriti ühestki olnud.

Postitatud: T Nov 04, 2008 2:34 am
Postitas tyybel
Edukaim turundusvõte käib nii, et annad inimesele mingi viguri mille kasutamiseks peab ta kogu aeg midagi juurde ostma a la tasuta telefoniga kohustus iga kuu hunnik minuteid maha rääkida.

Siin ka on nii, et asja töölesaamiseks pead iga paagitäie kohta 100ml mingit spetslahust aparaati valama. Selle koostist teab ja seda saab osta - õige, arvasite ära - ikka aparaadi võrkturundaja käest. Ja maksab miski 125+ USD teadmata ühik. Et siis kõigepealt saad 15K eest miski müstilise aparaadi ja siis hakkad vastavalt läbisõidule kilokese või paar keemiamüüjale obrokit maksma.

Postitatud: T Nov 04, 2008 5:57 am
Postitas keelutsoon
tegelesin ka selle frap toote üle mõtlemisega, kuna üldse mitte halvad inimesed selle turustamisega eestis tegelevad. aga nemad pole küll tahtlikult süüdi selles, et on hakanud väliselt ilusasse ideesse uskuma...

aga asja eest kõneleb juba fakt, et kogu usa peale on neid seni suudetud müüa vaid 10K ringis, mitte enam.
igasugu foorumites ja testijate vahel arutatakse muudkui sellest, et ikka ei ole võimalik seadistada niivõrd hästi jms.

kui ma oma dodge bussi v8-ga sõidaksin mitte üle 80 km/h ja kasutaksin muidki säästliku sõidu võtteid, siis saaksin tegelikult ka selle lubatud minimaalse 50% kokkuhoidu. aga ma vist pole ostnud seda masinat kokkuhoiurekordite löömiseks :twisted:

ning - see 50% peaks lubaduste kohaselt olema rohkem läbitud kilometraaži. st sama koguse kütusega 100 asemel 150 km elik 1/3 enam.

Postitatud: T Nov 04, 2008 9:19 am
Postitas fagott
Umbes sama tulemuse saad,vahetades bensiiniauto diiselauto vastu...ja ei pea miskit vedelikku ostma eraldi...

Postitatud: T Nov 04, 2008 10:46 am
Postitas 4x4 sõber
Arvestades hinda 15000 eeku + puhastus aine (Võta arvesse paagitäied, mis aastajooksul tangid jaga see kolmega ja korruta miinimum 500 eeku )+ destvee hind. Kokku tuleb korralik summa.
Arvestades (1 aasta) garantiid, mis on sellise kalli riistapuu kohta häbematult vähe (järelikult ei ole töökindel kui nii vähe antakse garantiid) ei näe mina mingit kokkuhoidu.

Postitatud: T Nov 04, 2008 6:05 pm
Postitas 414 AVM
Kui kütuse pealt säästa vaja, tuleb osta jalgratas - 100% kütust kohe säästetud. Igasuguse solgi kontrollimatu paaki valamine ja vastavate lisaseadmete lisamine lõpetab näit. garantii kohe ja üheselt :wave. Vanemate, tuult läbi laskvate konedega võib enne Suure Vaimu juurde saatmist muidugi eksperimenteerida :wink: .

Postitatud: T Nov 04, 2008 6:16 pm
Postitas jr
Kusjuures...üks päev, oli vist eila. Käisin jala ja õhtul leidsin, et ei olegi kütet ostnud! Kummalisel kombel lugesin kokkuhoiuks lausa 100%!

Postitatud: T Nov 04, 2008 6:45 pm
Postitas 414 AVM
Tegelt, 100% pole, vastavalt energia jäävuse seadusele, ikkagi säästa võimalik. Ka rattaga, või siis lausa jalgsi (JR, kas JR Motorsis ka säästukava kasutamisel :lol: ), tuleb ikka omlett vähemalt nahavahele tankida, et pikemaid jalgsi(ratta)matku kasulikuks õiendada 8) .

Postitatud: T Nov 04, 2008 7:24 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Need kes ei taha 15 kilo maksta aga hirmsalt paugutada tahaks ikka, saavad vajalikud andmed ilmselt siit :wink:
http://www.rbracing-rsr.com/waterinjection.html

Postitatud: N Nov 06, 2008 10:27 pm
Postitas Landy
fagott kirjutas:Umbes sama tulemuse saad,vahetades bensiiniauto diiselauto vastu...ja ei pea miskit vedelikku ostma eraldi...
Õigust räägid. Viimane test oli Tallinn-Parha ~1600km ja kulu 72L. Trassil parim saavutus oli 4,5/L 100km (Poolas). Aparaadiks 1,5L diisel Dacia MCV.

Postitatud: N Nov 06, 2008 11:44 pm
Postitas trc
414 AVM kirjutas:Kui kütuse pealt säästa vaja, tuleb osta jalgratas - 100% kütust kohe säästetud. Igasuguse solgi kontrollimatu paaki valamine ja vastavate lisaseadmete lisamine lõpetab näit. garantii kohe ja üheselt :wave. Vanemate, tuult läbi laskvate konedega võib enne Suure Vaimu juurde saatmist muidugi eksperimenteerida :wink: .
Mees sa ei kujuta ette millised on jalgratturite kütusearved sokolaadi, banaanide, rosinate jms näol :) ja oi kui palju veel leidub solkkytust isostari jms näol :P

PS. klassikat ratturite foorumist, loodan, et on õieti meeles: "...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse, mis jäigendab ja vähendab kaalu... - And it really works..".

Postitatud: R Nov 07, 2008 7:14 am
Postitas keelutsoon
fagott kirjutas:Umbes sama tulemuse saad,vahetades bensiiniauto diiselauto vastu...ja ei pea miskit vedelikku ostma eraldi...
või siis ikkagi jala raskus jm.

oma üle-eelmise chevy bussiga (g30, pikk ja kõrge, 14 kohta) sõitsin euroopa-reisidel järgmiselt:
- 105 püsikiirusel (baltikum) - ca 18,5/100
- 160-170 (saksamaa) - ca 28/100

Postitatud: R Nov 07, 2008 7:17 am
Postitas keelutsoon
414 AVM kirjutas:Tegelt, 100% pole, vastavalt energia jäävuse seadusele, ikkagi säästa võimalik.
see tähendab siis nendel müügimeestel, et sama kogusega saab läbida 2x rohkem. 100% on parasjagu eksitav jah.