1. leht 2-st

kui suur rehv mahub 2004 rangerile alla??

Postitatud: E Nov 03, 2008 8:05 pm
Postitas rato
ja kui lihtne teda veits upitada oleks, et 32/11,5 alla läheks?

Postitatud: E Nov 03, 2008 10:40 pm
Postitas heints
31 11.5 läks alla aga rattaid lõpuni keerates käis õrnalt vastu koopa sisemist äärt.
esimest otsa saad tõsta torsoone peale keerates.lõpuni ära keera läheb kole jäigaks.
mina tõstsin tagumist otsa pikemate kiigedega aga kui mingit raskemat träni ka vead siis see kõige parem lahendus pole.
pigem mõni kangem vedruleht äkki.

Postitatud: E Nov 03, 2008 11:20 pm
Postitas rato
sis et vastu ei käiks , oleks äkki variant suurema miinuse offsetiga velg alla pista, a äkki hakkaks vastu välimist äärt käima :roll:

Postitatud: T Nov 04, 2008 7:23 am
Postitas heints
järgmine kõige lähem punkt on esistsnge nurk.kui velge välja tuua siis võib vist teiele poole lõppu keerates sinna vastu minna.
katsun mõõta palju seal veel ruumi on.
samas nägin kuskil müügil 3 tollist tõstekomplekti mis lubas 33 rehvi ära mahutada,müstika kuhu see rehv mahutatakse.

Postitatud: T Nov 04, 2008 6:54 pm
Postitas Heinza

Postitatud: R Mär 27, 2009 7:26 am
Postitas Rain77
heints kirjutas:31 11.5 läks alla aga rattaid lõpuni keerates käis õrnalt vastu koopa sisemist äärt.
esimest otsa saad tõsta torsoone peale keerates.lõpuni ära keera läheb kole jäigaks.
kuidas torsoone peale keeratakse??jube roostes paistab ka see värk seal pesades.

Postitatud: R Mär 27, 2009 9:33 am
Postitas krunnn
Tere

Enne kui te neid torsoone peale keerama hakkate, esiots pukkide peale ja kindlalt, sest pingutuspoldi purunemisel võite ise olla auto ja maapinna vahel või ratas esikoopas kinni.
Ostke valmis uued pingutuspoldid.

Postitatud: R Mär 27, 2009 7:17 pm
Postitas Rain77
krunnn kirjutas:Tere

Enne kui te neid torsoone peale keerama hakkate, esiots pukkide peale ja kindlalt, sest pingutuspoldi purunemisel võite ise olla auto ja maapinna vahel või ratas esikoopas kinni.
Ostke valmis uued pingutuspoldid.
tänan tähelepanu juhtimast ettevaatusele aga kust see peale kruttimine käib :?

Postitatud: L Mär 28, 2009 11:08 am
Postitas uno
Autol keskel kõhuall.
Kui sellili auto alla viskad, siis nöed, kust kohast esi õõtsade juurest jooksevad vardad auto keskele ja tagant otsast keeratki. Vähemalt minu niiisaanil on nii

Postitatud: L Mär 28, 2009 3:17 pm
Postitas kopakutt
Mis Te enam neist suurtest ratastest alla topite. Tundub, et viimasel ajal saab Pol. aksiaid ka osta selle eest, et auto on laiem ja kõrgem kui tehnilises passis ette nähtud.

Postitatud: L Mär 28, 2009 5:39 pm
Postitas MaxL
Tehaseseades Rangerile mahub alla 31 rehv. -offsetiga veljega hakkab seegi vastu esistange nurki kraapima. Selleks tuleb neid seestpoolt natuke kärpida. Minu Rangeril on 33x12,5 MudTerrainid all, nende mahutamiseks keerasin torsioonid peale ja tõstsin kere kõrgemale.
Torsioonide peale keeramiseks on auto all kaks polti. Nende keeramine annab vähe abi. Tuleb vedru maha võtta, tagant seesama polt lahti ja eest õõtsa küljest kaks polti. Siis saab 2-3 nuudi võrra torsiooni pingutada ja uuesti alla panna. Nüüd torsiooni peale keerates saab juba tulemuse. Kindlasti tuleb ka rattakalded uuesti reguleerida, ülemise õõtsa ja raami vahele sobiva paksusega seibe paigaldades.

Postitatud: L Mär 28, 2009 6:10 pm
Postitas Rain77
kas 31"MT läheb orginaalveljega alla?auto all käies avastasin et ühel pool see pikk pingutus polt ültse puud

Postitatud: L Mär 28, 2009 8:40 pm
Postitas MaxL
31 läheb originaalveljega alla.

Postitatud: K Apr 01, 2009 10:40 pm
Postitas heints
mina loobusin sellest torsooni tõstest.kuna on palju sõitmist auklikutel teedel hakkas olematu vedrustus häirima. samuti lõppesid kiirelt otsa poolassiotsad. minu loogika järgi põhjustas selle poolassi liiga suur nurk.
31 rehv läheb tõstmata ja originaal veljega alla.
paremat läbivust sa selle tõstega ei saavuta ainult sitemad sõiduomadused.
ja kui torsooni pingutus polt puudu peaks sul ratas koopas kinni olema.
kui endal torsooni reguleerisin toetasin jalaga mutrivõtit poldi vastu et oleks hea kahe käega võtit sikutada. jala alla sättisin veel kivi et jalg pinges oleks mõnusalt. ja kui siis poldi purunemisel auto jala peale kukkus oli jalal ikka väga valus ja kohe nädal aega järjest.

Postitatud: N Apr 02, 2009 9:20 am
Postitas Rain77
ise sõidan ka igapäevaselt palju ja ilmselt tõsteks siis ei lähe, tänud nõu eest aga siiski see 12-nene ca.10cm polt mis torsooniga risti asetseb taga otsas alt-üles, ühelpool on teiselpool puudub :?