1. leht 1-st
sj413 põhjakaitse
Postitatud: K Okt 29, 2008 5:30 pm
Postitas prt
aeg sj413 põhjakaitse lisada ja kasti kaitseraam, kuhu peale uus soft tent. ehk siis küsin nõu, soovitusi ja näpunäiteid, mida, kuidas ja miks.
Postitatud: K Okt 29, 2008 6:10 pm
Postitas Stupiduser
Soovitaks põhjakaitset miitte paigaldada.
Küll oleks vajalik paigaldada roolivarraste kaitse ja esidifrile võib kah mingi tugevduse peale keevitada.
Postitatud: K Okt 29, 2008 7:03 pm
Postitas prt
plaan oli kaitsta tähtsamad sõlmed (kastid, vardad, karter) eraldi kaitsmetega. polt või klamberkinnitused raamile. esipõrkerauast (moditud 5x5cm pehmeraudnelinurgast, mis poltidega kinnitud raami otsa) oli plaan tuua 2-3 mm plekist / selle ribadest keevitatud kaitse ka mootori alla. et netist midagi asjalikku ei tulnud, siis küsimus asjatundjatele.
Postitatud: K Okt 29, 2008 7:07 pm
Postitas tarmo
See karter on tal ju otse silla kohal. Pole veel iialgi õnnestunud nii sõita, et mõni kivi või känd selleni ulatuks. Eks roikaid läheb ikka kardaanide ja kastide vahele, aga selle vastu ei aita eriti ka kaitse.
Nagu juba Ermo ütles, siis roolivardad ja esidiffer on esimesed, mis mõlki lähevad. Neid kaitse.
Postitatud: K Okt 29, 2008 7:53 pm
Postitas Stupiduser
Kolmas mõlkiminev detail on bensiinipaak.
Originaal plekk ei kaitse suurt midagi.
Bensiinipaagi mõlgistumise vastu on oluline teravdatud tähelepanu pööramine ka tuulutuse korrasolekule!
Postitatud: K Okt 29, 2008 8:00 pm
Postitas Veiko
Tee paagi alla korralik kaitse.Diddrite munakatele keevita ka vitsad peale ja oledgi omadega mäel.Muidugi kui vaatad kuhu sõidad.
Veiko