1. leht 1-st

Vints T-max EW 6500

Postitatud: E Veebr 14, 2005 9:27 am
Postitas uputaja
Paluks infi sellise vintsi kohta , tõmbejõud , vastupidavus, sobivus UAZ ile,hind ,kättesaadavus

Postitatud: E Veebr 14, 2005 10:01 am
Postitas MM
Arvestades auto massi ja kohti kuhu auto vintsi olemasolul kinni tavatseb jääda, soovitan UAZ-i külge riputada EW-8500. Säästad hiljem nii närve kui raha, sest elektrivintsi puhul on tark omada jõuvaruga aparaati (vähem ülekoormuse võimalusi ja kestab kauem).
EW-8500 letihind 9990.- , peaks kohe saadaval olema.

vaata lisaks: http://www.abv.ee

Postitatud: K Jaan 11, 2006 10:58 am
Postitas janno99
Saan aru, et Uazikule see nõrk. Aga kas Hiluxi aitaks mudast välja?

Postitatud: K Jaan 11, 2006 12:50 pm
Postitas Veiko
Isiklikult arvan,et mudast aitab välja küll aga maa alt enam tagasi ei too.Siis on loomulikult olemas ploki versioon kuid see on jälle aeglane ja tülikas.Nii sama metsas hullata on see piisav kuid võistlemiseks nõrk.

Postitatud: K Jaan 11, 2006 4:08 pm
Postitas janno99
Tänan, ei soovigi võistelda lihtsalt vaja vahel metsa ronida.

Postitatud: K Jaan 11, 2006 5:31 pm
Postitas rommi
Mul oli hiluxil 8500... noh, lahjaks just otseselt ei jäänud aga sellest nõrgemat vintsi hiluxile küll ei soovitaks. Vints peaks vähemalt 2x auto massist üle olema... see 6500 jääb vist tiba lahjaks.

http://www.pilt.ee/photo/494262/10746540/

Postitatud: K Jaan 11, 2006 5:45 pm
Postitas Veiko
Seal jälle tekib see hinna küsimus.Kui seda ainult kord kuus vaja on siis pole ju mõtet palju investeerida.Kui enam otse ei jõua sikutada siis saab abi plokist

Re: Vints T-max EW 6500

Postitatud: K Jaan 11, 2006 11:15 pm
Postitas Landy
uputaja kirjutas:Paluks infi sellise vintsi kohta , tõmbejõud , vastupidavus, sobivus UAZ ile,hind ,kättesaadavus
Mõnele kärbesskaallasele võiks vast panna (Samurai, Niva), kuid Uazikule ilmslegelt nõrk. Vints peaks sind ikka igas olukorras piinnale tooma. Nõme on panna raha asja alla kinni, millele sa loota ei saa. Pole ju olemas liiga võimast vintsi! Hinna vahe pole ju ka nii röögatu. Pealegi on võimsal vintsil parem järelturg.

Postitatud: N Jaan 12, 2006 8:42 am
Postitas Stupiduser
Pean kurvastusega nentima, et mulle "tundub" viimaste võistlusradade põhjal, et ka Suki-Zukile hakkab 6000 kohati nõrgaks jääma :lol:

Postitatud: N Jaan 12, 2006 10:24 am
Postitas Ain
Kas leidub meest, kes 66 vintsi hüdrauliliseks teinud?
Praegune Warn 9500i pole kordagi kasutuses olnud ning läheb Uazikule. Plaanis siis 66 vints ümber teha. Kuna diisel ja Zil-i kast koos hüdroga, siis edasi saab aretada paagi ja klapid. Aga kuidas ja millise mootori sinna vintsi reduktorile kõige lihtsa külge aretada, ma mõtlen mõnda vene hüdrot põllumajandusest.

Postitatud: N Jaan 12, 2006 10:25 am
Postitas jr
Ain kirjutas:Kas leidub meest, kes 66 vintsi hüdrauliliseks teinud?
Praegune Warn 9500i pole kordagi kasutuses olnud ning läheb Uazikule. Plaanis siis 66 vints ümber teha. Kuna diisel ja Zil-i kast koos hüdroga, siis edasi saab aretada paagi ja klapid. Aga kuidas ja millise mootori sinna vintsi reduktorile kõige lihtsa külge aretada, ma mõtlen mõnda vene hüdrot põllumajandusest.
Isakene on meil hüdroguru, ehk oskab midagi mõistlikku öelda.

Postitatud: N Jaan 12, 2006 12:28 pm
Postitas isakene
Kõik on võimalik... selleks, et vintsile hüdromootor aretada, on vaja olemasoleva süsteemi andmeid (pumba suurus, pöörlemiskiirus, max surve) ja vintsi ülekandearvu. Edasine on arvutamistöö.