1. leht 2-st

uaz soojendus

Postitatud: E Veebr 14, 2005 12:20 am
Postitas windchaser
probleem selline et salong ei taha 469`al kuidagi soojaks minna, salongi soojusega polegi tegelikult nii suurt probleemi aga udused aknad talvel või vihmase ilmaga ajavad jube närvi :evil: ise mõtlesin mingi teise auto soojasüsteemi peale panna aga milline oleks kõige sobivam või on mingeid muid soovitusi :?:

Postitatud: K Veebr 16, 2005 1:49 pm
Postitas daffid
ei tea soovitada. nendin ainult, et minul uduse akna probleemi ei ole. käsi l2heb ukse ja katuse vahelt vabalt l2bi, ma ei n2e soojustusel suurt m6tet ;)

daff

Postitatud: T Sept 05, 2006 10:35 am
Postitas jack
Oli sama probleem ja lahendasin selle väikese ventilaatoriga (tiivikuga) kahe akna vahel nii, et saab seda pöörata nii juhi- kui ka kõrvalistuja aknale. Töötab täitsa normaalselt.

Re: uaz soojendus

Postitatud: T Sept 05, 2006 11:35 am
Postitas mangasar
windchaser kirjutas:probleem selline et salong ei taha 469`al kuidagi soojaks minna, salongi soojusega polegi tegelikult nii suurt probleemi aga udused aknad talvel või vihmase ilmaga ajavad jube närvi :evil: ise mõtlesin mingi teise auto soojasüsteemi peale panna aga milline oleks kõige sobivam või on mingeid muid soovitusi :?:
Vaheta ventika mootor ära, see liialt lahja originaalis. Pane külge Moskvitš 2141 oma, sellel tulevad küll mootoril võllid mõlemast otsast välja aga see ei sega ja kui häirib võib võlli otsa ühelt poolt maha lõigata. Aga see eest on mootor suht odav ja hea võimsusega, hakkab puhuma kaks kolm korda kõvemini.

Re: uaz soojendus

Postitatud: E Sept 18, 2006 6:35 pm
Postitas tigu
windchaser kirjutas:probleem selline et salong ei taha 469`al kuidagi soojaks minna, salongi soojusega polegi tegelikult nii suurt probleemi aga udused aknad talvel või vihmase ilmaga ajavad jube närvi :evil: ise mõtlesin mingi teise auto soojasüsteemi peale panna aga milline oleks kõige sobivam või on mingeid muid soovitusi :?:
Kunagi väga ammu (siis kui rohi oli rohelisem ...) aretasime uzikule uue zil-i soojenduse peale. Vat siis oli putka tõesti soe, -30 võisid vabalt t-särgi väel olla. Muidugi ega see aretus ka lihtne olnud. Kuna Zil-i soojendus on üsna kobakas, siis paigutasime ta kõrval istuja poole armatuuri alla. Peale seda ei saanud enam kaasreisijad oma koibi eriti sirutada, aga tühja sellest, vähemalt oli soe.
Nii et, ragista oma ajusi. Jõudu!

Postitatud: P Nov 07, 2010 10:11 pm
Postitas Raigo
Kaevaks vana teema üles.

Kas keegi Uaz 3303 (kastikale) mingit asjalikumat soojendus süsteemi on paigaldanud või modifitseerinud originaali. Praeguste ilmadega on juba päris külm sõita.

Postitatud: E Nov 08, 2010 6:28 am
Postitas Eints77
Hetkel käsil Uaz 469le audi 80 84a salongi soojendus ahju külge pookimine. Väikese mudimisega mahub ära armatuuri alla keskele. Kui huvi võin üritada lähipäevil mõned pildid teha :wink:

Postitatud: E Nov 08, 2010 7:06 am
Postitas Raigo
Huvi on ikka.

Postitatud: E Nov 08, 2010 1:23 pm
Postitas taxopets
Raigo kirjutas:Kaevaks vana teema üles.

Kas keegi Uaz 3303 (kastikale) mingit asjalikumat soojendus süsteemi on paigaldanud või modifitseerinud originaali. Praeguste ilmadega on juba päris külm sõita.
No ma ei tea. Olen oma kastikaga ka -20 ja üle juures sõitnud. Ja ega ta nii külm ka pole kui kabiin ikka tuult peab. Seal ju lisaküttena ka kapott kabiinis. Kui sel katet peal poleks saaks munegi praadida. Muidugi tuleks välja vahetada orig.5w soojendusmootor 10w vastu. Ja ninale võid ju katte ka panna. Ja kui siis ikka vähe mahub ju kangide vahele ilusasti mõni lisasoojendus radikas. Mina iganes sellest loobusin, kuigi radikaski olemas.

Postitatud: E Nov 08, 2010 2:16 pm
Postitas Raigo
Mille 10w mootor peale sobis ?

Postitatud: E Nov 08, 2010 5:13 pm
Postitas Muska71
Mina sulgesin kapoti ja esiklaasivahel oleva õhuvõtuava silikooniga,kapoti all tegin ava otse mootoriruumist radika juurde.Aknad udused ainult siis kui korralikust lombist mõnuga läbi sõita.Vihmaga klaas enam uduseks ei lähe.

Postitatud: E Nov 08, 2010 10:09 pm
Postitas taxopets
Muska71 kirjutas:Mina sulgesin kapoti ja esiklaasivahel oleva õhuvõtuava silikooniga,kapoti all tegin ava otse mootoriruumist radika juurde.Aknad udused ainult siis kui korralikust lombist mõnuga läbi sõita.Vihmaga klaas enam uduseks ei lähe.
Küsijal on 3303 ehk kastikas. Seega pole tal kapottigi eespool esiklaasi.
See 10w mootor on Uaz enda oma aga enamik poes müüdavaid on 5 w. Mina käisin kõik Tallinna poed läbi ja ühe ikka leidsin. Ja bussil olen näinud ka sellist varianti kus mootori katte alt otse sooja tuppa imetakse. Ise seda vist ei teeks püsivalt, tea mis gaase sealt sisse imeb. Aga metsas seistes olen küll katet irvakil hoidnud, et alguses kabiini rutem soojaks saada.

Postitatud: P Nov 21, 2010 5:01 pm
Postitas Raigo
Küsimus!

Kuhu see see toru originaalis ühendatud on? (autoks 3303 kastikas)
Pilt

Postitatud: P Nov 21, 2010 8:09 pm
Postitas koppees
Minu kunagisel bussil tuli sealt otse soenduskraani.

Postitatud: L Dets 11, 2010 5:11 pm
Postitas Eints77
Sain siis lõpuks oma aretusest ka pildi tehtud. Praeguste ilmadega tundub, et töötab väga hästi:) Annab kärmelt sooja ja rohkem kui küll.
Pilt