1. leht 1-st

lääne auto rool uazikule

Postitatud: P Veebr 13, 2005 8:26 pm
Postitas 69huviline
nii,kuna originaal tõllaratta asemele vähe väiksemat ja jämedamat rooli vaja.Äkki teab keegi öelda mille rool sinna 1:1 istub?
Audi,VW,Opeli,datsuni rool igatahes ei istunud. :?
tänud ette.

Postitatud: E Veebr 14, 2005 9:20 am
Postitas daffid
võimendi on peal? kui ei siis ma ei soovita eriti väiksema ratta panekut. keerata ei jaksa.

daff

Postitatud: E Veebr 14, 2005 10:26 am
Postitas MM
daffid kirjutas:võimendi on peal? kui ei siis ma ei soovita eriti väiksema ratta panekut. keerata ei jaksa.

daff
Aga jõusaali pealt hoiab ikke kõvasti kokku ka ja muskel aina paisub.

Aga eks ta pisut raske oli 35" rattaga, rooliks oli Ford Sierra RS-i sportrool, koonus enam - vähem sama (installatsiooniks sai haamrit kasutatud, oht peitub aga selles, et kui mutter vahel lahti tuli siis rool keeras jube mõnusalt kergelt, rattad sindrinahad aga mitte, seda juhtus õnneks haruharva)

Postitatud: E Veebr 14, 2005 2:26 pm
Postitas Tony
viimati kui hiiul uaziku poes sai käidud siis seal oli mingi Uaziku "lux" rool, tundus päris pandav olema. Hinnaklass ~500 tuuris

mine kae üle

Tony

Postitatud: E Veebr 14, 2005 4:38 pm
Postitas 69huviline
daffid kirjutas:võimendi on peal? kui ei siis ma ei soovita eriti väiksema ratta panekut. keerata ei jaksa.

daff



võim on peal ikka. :)

Re: lääne auto rool uazikule

Postitatud: T Veebr 15, 2005 2:43 pm
Postitas t6nu
Selline rool nagu on uuematel Uazikutel on väga hea, mitte ka väga pisike, mulle meeldib. Usun et see peaks 1:1 otsa istuma

Postitatud: K Veebr 16, 2005 1:52 pm
Postitas daffid
[quote="MM"][quote="daffid"]võimendi on peal? kui ei siis ma ei soovita eriti väiksema ratta panekut. keerata ei jaksa.

daff[/quote]

Aga jõusaali pealt hoiab ikke kõvasti kokku ka ja muskel aina paisub.

Aga eks ta pisut raske oli 35" rattaga, rooliks oli Ford Sierra RS-i sportrool, koonus enam - vähem sama (installatsiooniks sai haamrit kasutatud, oht peitub aga selles, et kui mutter vahel lahti tuli siis rool keeras jube mõnusalt kergelt, rattad sindrinahad aga mitte, seda juhtus õnneks haruharva)[/quote]

Kindlasti hästi "pisut" raske ;)) Muarust standardpapuga (31x10,5) oli metsas juba väga väga kole. Väga kole.

Talvel lumega maanteel ehk saab hakkama jah ;)

daff

Postitatud: E Veebr 21, 2005 11:23 am
Postitas Timo
Panin oma uazikule Volvo 940 rooli. Võimu ei ole ja ei ütleks et hulllult raske on, ainuke viga, et kuna on SRS-ga rool, siis rool tuleb jubedalt ettepoole ning segab juba vaatevälja. Ma olen paks ja mahun rooli taha, aga veel paksemal sõbral on juba raskusi, seega plaanin originaali tagasi kruvimist, kuni leian mingi parema lahenduse.

Postitatud: E Veebr 21, 2005 10:27 pm
Postitas 69huviline
[quote="Timo"]Panin oma uazikule Volvo 940 rooli.



nuute ei pidand ümber viilima?

Postitatud: T Veebr 22, 2005 6:18 pm
Postitas Timo
Läks enam-vähem nuudi otsa, aga surusin jõuga peale ning mutriga väga tugevalt kinni. Igatahes kanatab murdmist küll ja küll :twisted:

Postitatud: K Aug 08, 2007 9:37 pm
Postitas Tony
Nii siis ...
pool päeva mööda romulat surfanud ning igast erinevaid roole proovinud ja katsetanud.

minu jaoks ideaalne lahendus tuli Jeep Cherokee (1990-1996) pealt
http://img4.auto24.ee/auto24/560/313/7748313.jpg

Ainuke aga on, et tagumine koonus on natuke väiksem kui uazil, kuid kui seda töödelda siis istub nagu valatult.
Nuudid samad, rool ei tule temas puuduvate vidinate pärast ette, isegi jääb ca 2cm madalamaks kui uaz originaal, tsibake väiksem, kuid oluliselt tummisem. Origin väiksem rooliratas ei saanud ka segavaks ilma võimuta villisel rataste pööramisel.

Best
Tony

UAZ-le "lääne"rool

Postitatud: P Aug 12, 2007 11:12 am
Postitas metsaline
Oli mure UAZ-i orig.rooli puhul,et käed suht suured ja pika roolimisel väsisid sõrmed peene rooli hoidmisest lihtsalt ära.Sõber viis oma vana BMW rauahundile ja pakkus rooli mulle.Nuudid loomulikult ei sobinud aga kuna bemmi rooli südamik on pehmest alumiiniumist,sai võetud üks vana poolik roolivarras,asetada selle otsa rool ja käega kinni hoides nii kaua roolivarrast vastu betoonpõrandat summida,kuni rool oma kohal istus.Toksisin ta siis ettevaatlikult varda otsast ära ja paigaldasin autole.Mutter korralikult kinni ja 3aastat on ta mul juba mööda karjääre ja kände sõita kannatanud küll.Aegajalt mudasemates kohtades mõtlen muidugi roolivõimust ka :roll: