1. leht 1-st
Mootor "katkub" ?
Postitatud: N Okt 23, 2008 11:19 pm
Postitas karli
Et siis küsimus mootori spetsidele.
Nimelt - Sai oma Samuraile peale pandud uus mootor, vanal oli kütuse imemine kuidagi vist mootori plokist(ei ole ise asjatundja, loodetavasti saate aru), uuele aga pandi paaki vitara el.pump. Aeg ajalt hakkab mootor nö "katkuma", kunagi oli sama seis siis, kui filter must ja kätte ei saanud, nüüd ,kui võtta karbussi juurest pelevoolu voolik lahti siis sealt tuleb ilusti, seega pump töötab ja filter laseb ka läbi. Selline katkumine käib kuidagi täiesti suvaliselt kord saab sõita pea 20 km ja ei midagi, kord jälle iga mõne km tagant.
Siiani olen lihtsalt mootori seisma jätnud minutiks paariks ning seejärel võib jälle liikuda ilma probleemideta.
Keegi asjatundja ütles, et viga kindlasti ujuki nõelas, mis kulunud ja ei pea.
Sellist nõela kahjuks lihtsalt ei saa, ainult esindusest ja ootama pean vähemalt kuu, kuna hakatakse alles vist valama ning maksab teine ka 500.- eeku.
Mis siinsed mootori mehed arvavad, on asi nõelas või milleski muus? Või teate soovitada mõnda muud karbussi mis sobiks Samuraile.
Samas täna selline tähelepanek, kui paak oli peaaegu tühi(5-6 l ehk) siis "katkus" pea iga km ja lõpuks jäi seisma. Peale tankimist sõitsin koju ca 20 km ja ei mingit probleemi.
Saa siis aru...
Postitatud: N Okt 23, 2008 11:27 pm
Postitas Stupiduser
Tipi taga (Mäepealsest otse) oli mõned aastad tagasi karbussitark.
Mine tema juurde.
Tema teadis ka seda, mis karpa peale läheks. Mingi LADA oli vist...
Tegelikult on mul tuttav ohvrõuder kah, kes Su Samurai väikese Chero häält paneks tegema...
Teine ja lihtsam variant on paagis piisavalt kütet sees hoida.
Äkki see aretis ei saa seda korralikult kätte (arumaeimõista miks peaks väga hea mehhaanilise pumba mingi elektrilise vastu vahetama)?
Postitatud: R Okt 24, 2008 12:54 am
Postitas karli
Aga anna selle tuttava rõuderi kontakt või küsi talt ise, millal tal aega mu põrnikas korralikult liikuma panna:)
Pumba vahetus sellepärast, et sellel Vitaral millelt võeti mootor oli el. pump , ju selleks sai see ka minu samule istutatud pumbaga paak.
Postitatud: R Okt 24, 2008 7:46 am
Postitas Stupiduser
Nii, Sul on mure hoopis Vitara mootoriga.
Oled kindel, et see ikka karpaga on ja mitte pritsungiga?
Re: Mootor "katkub" ?
Postitatud: R Okt 24, 2008 7:53 am
Postitas rommi
karli kirjutas: kui võtta karbussi juurest pelevoolu voolik lahti siis sealt tuleb ilusti, seega pump töötab ja filter laseb ka läbi
Viga võib olla ka pumba ja paagi väljaviigu vahelises torus. Isegi kui paak on kurguni täis lööb sealt volla vahelt tagasi ja surve langeb.
Postitatud: R Okt 24, 2008 12:21 pm
Postitas karli
Jah tegu on vitara G16A mootoriga. Vitara peal oli pritsung, kuid praegu on karbuss, kuna ei hakatud kogu elektrisüsteemi ringi tegema.
Postitatud: R Okt 24, 2008 12:40 pm
Postitas erik
Ausalt, ei oskaks ise nii rumalat lüket teha, et vahetaks pritsungi karburaatori vastu. See on nagu evolutsioon aga tagurpidi.
Re: Mootor "katkub" ?
Postitatud: R Okt 24, 2008 3:42 pm
Postitas karli
[[/quote] Viga võib olla ka pumba ja paagi väljaviigu vahelises torus. Isegi kui paak on kurguni täis lööb sealt volla vahelt tagasi ja surve langeb.[/quote]
Mis oleks lahendus?
Re: Mootor "katkub" ?
Postitatud: R Okt 24, 2008 4:26 pm
Postitas rommi
karli kirjutas:Rommi kirjutas: Viga võib olla ka pumba ja paagi väljaviigu vahelises torus. Isegi kui paak on kurguni täis lööb sealt volla vahelt tagasi ja surve langeb.
Mis oleks lahendus?
Võtad paagi maha, pumba välja ja vaatad ilusti kõik torud ja vollad üle. Kui on katki, siis tuleb korda teha
Teine võimalus - mõõda ära kütusesurve.
Turn the ignition switch ON for 3 seconds (without starting the engine), then turn it OFF. Repeat this three or four times, then check the fuel pressure registered on the fuel pressure gauge attached to the fuel delivery manifold. The fuel pressure should be 4.6-42.7 psi (250-10 kPa) for 1.6L engines, or 7.4-44.0 psi (270-20 kPa) for 1.8L engines, and should remain above 28.4 psi (200 kPa) for one minute after the fuel pump stops.
http://www.autozone.com/shopping/repair ... 5280088377
Siin aadressil on päris palju infot kütusesüsteemi kohta, vaata äkki saad abi.
Postitatud: R Okt 24, 2008 10:18 pm
Postitas Landy
erik kirjutas:Ausalt, ei oskaks ise nii rumalat lüket teha, et vahetaks pritsungi karburaatori vastu. See on nagu evolutsioon aga tagurpidi.
O.T. Kohe varsti peaks liikluskeerisesse jõudma mulle südamelähedast marki auto, millel ka sissepritse kooos elektroonikaga maha katkuti ja karpad asemele pandi.

Postitatud: L Okt 25, 2008 1:42 am
Postitas karli
paagi probleem lahendatud, kuna paak on lihtsalt mölkis. Kuid katkumine esineb ka täis paagiga...
Postitatud: N Okt 30, 2008 8:21 pm
Postitas jr
Karpa küljes mingit X filtrit pole? Seal kus küttetoru karpasse läheb.
Postitatud: E Dets 15, 2008 12:35 pm
Postitas Stupiduser
karli kirjutas:Asi korras. Viga oli bensiinipumas, karbussis (vett täis) ning juhtmestikus (säde kadus aeg ajalt).
Tänud Rommile
Teema lukku
Tõstsin õhu eelsoojendust puudutavad kolm lehekülge eraldi teema alla.