1. leht 1-st

K:navara head ja vead?

Postitatud: N Okt 23, 2008 4:55 pm
Postitas Rain77
Tere härrased,vaja jahil käiguks ja igapäeva sõiduks neliveolist,vaatasin välja sellise isendi; http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... e7e64fd9bb Kuidas sellisel mootor ja kast toimetavad,pole vaatamas käinud aga hea oleks teada mida jälgida.
tänan tähelepanu eest :D

Postitatud: N Okt 23, 2008 8:26 pm
Postitas d22
Korralik tööauto võrreldes uue D40-ga,läks ju uuesti tootmisse antud isend. Külapealt kuulnud, et mootoriga on esinenud probleeme,saaled vist,külmast peast teeb korraliku mürinat,jõudu on,möödasõitudel väga hätta ei jää.Enda peres müüdi üks uuem D22 125000 km pealt, teisel hetkel 270000 km,mootorid mõlemal kestavad(kestsid).Kokku olen puutunud nelja erineva D22-ga, kallimatest kuluosadest neil autodel vahetatud 3x sidur(8000.-esindus),2x generaator(3500,b-osa),starter,2x pendelhoob(800.- b-osa), esikardaan, sarniirid,torsoon(4000.- a-osa)loomulikult amorte ja piduriklotse(silindrid) jne.Sildade ja kastidega probleeme ei ole esinenud.

Postitatud: N Okt 23, 2008 10:28 pm
Postitas Kodutu
Ostmisel põhiasi mida kontrollida on kolinad mürinad mootoris, ja proovisõit 4veoga. Nimelt on ette tulnud et esikardaan kulub nuudist ära ja siis vibra selline et viskab istmepealt minema. Kui meeles ja aega leian siis võin äki isegi hooldus ja remondi ajaloos tolle isendi kohta uurida. :roll:

Postitatud: R Okt 24, 2008 11:00 am
Postitas Rain77
sain targemaks küll aga kui kodutu viitsid siis vaata selle; http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html ajalugu ka.

Postitatud: R Okt 24, 2008 11:02 am
Postitas Rain77
aga mis selle siduriga on et sellise kmetraasi juures teda 3x vahetada tuli? to:d22

Postitatud: P Okt 26, 2008 7:09 pm
Postitas GC
Kui sn. õige , siis on ressursi küll ja veel.
Ise juba 350 tuhat km pick up-ga ära sõitnud, tõsi 76 kw mootoriga.
Eks ta ühte teist on küsinud, aga üldiselt pole põhjust viriseda.
Küsitud mudeli mootoritega pidi jah mingi kala olema, üks tuttav vahetas juba 150 000 km pealt saalesid ja esinduses öeldi, et ongi ette nähtud.

Postitatud: E Okt 27, 2008 1:56 pm
Postitas Kodutu
Tegu mitte ettenähtud asjaga vahetusega vaid tehase praagiga väntvõlli õlitus süsteemis. Kiiremad ja taibukamad tassisid saksat kokkujooksnud konedega d22 millel tehase garantii alles eetisse odava rahaga ja sid esindusest kui mitte uue kone siis põhjaliku remondigi. :wink:

Postitatud: N Nov 06, 2008 10:29 pm
Postitas STG44
ei käinud see midagi nii lihtsalt, et esindus maksab. Tungivalt soovitasime vahetada saaled kõikidel D22-l (98kw). Kokku jooksid ainult need mootorid mis kaootiliselt hoolduses käisid, või valu said. Aga see oli ka ainuke viga mida tehas tunnistas selle auto puhul. Uuel NP300-l siis ühisanum kütusesüsteem, pihusti eluiga u 200000 km

Postitatud: K Dets 10, 2008 10:17 am
Postitas stihl
STG44 kirjutas:Tungivalt soovitasime vahetada saaled kõikidel D22-l (98kw). Kokku jooksid ainult need mootorid mis kaootiliselt hoolduses käisid, või valu said.
Kas soovitasite vahetada nad pärast garantiiaja lõppu...?

Kui nii, siis, tõenäoliselt lasid paljud kunded nö. selle teema "üle" ja jätsid vahetamata, sest kes ikka heast peast raha tahab kulutada, kui auto hetkel korras...ja homme tulgu või veeuputus... :D

Mul see veeuputus nüüd teist päeva käes (2005a D22, kellal ~150t km, tegelik teadmata...) ja kaalun seda saalevahetuse-asja siiski teha...kuigi hetkel kõik tundub ok. Külmalt lagiseb kui kurat, aga soojalt jääb vait. Tõmme on hea ja jäksab sõita ka...

Kas jutt käib ainult kepusaaledest või raamid ka? Ja mis see muudaks, sesmõttes, et kui vändal mingi õlitusauk liiga väike, siis see viga ju jääb...? äkki peaks selle ka üle puurima...

Ja kas uued originaalid kannatab alt vahele toppida või peab mootori maha võtma...?
Kui mootor, anyway maha peab tulema, siis ilmselt oleks vänt ka mõtet üle lihvida ja remont juba panna..? Ja vblla see õlitussüsteemi vigagi üles leida ja kõrvaldada...

Ette tänades,

Postitatud: N Jaan 29, 2009 9:52 am
Postitas tigu
stihl kirjutas:
STG44 kirjutas:Tungivalt soovitasime vahetada saaled kõikidel D22-l (98kw). Kokku jooksid ainult need mootorid mis kaootiliselt hoolduses käisid, või valu said.
Kas soovitasite vahetada nad pärast garantiiaja lõppu...?

Kui nii, siis, tõenäoliselt lasid paljud kunded nö. selle teema "üle" ja jätsid vahetamata, sest kes ikka heast peast raha tahab kulutada, kui auto hetkel korras...ja homme tulgu või veeuputus... :D

Mul see veeuputus nüüd teist päeva käes (2005a D22, kellal ~150t km, tegelik teadmata...) ja kaalun seda saalevahetuse-asja siiski teha...kuigi hetkel kõik tundub ok. Külmalt lagiseb kui kurat, aga soojalt jääb vait. Tõmme on hea ja jäksab sõita ka...

Kas jutt käib ainult kepusaaledest või raamid ka? Ja mis see muudaks, sesmõttes, et kui vändal mingi õlitusauk liiga väike, siis see viga ju jääb...? äkki peaks selle ka üle puurima...

Ja kas uued originaalid kannatab alt vahele toppida või peab mootori maha võtma...?
Kui mootor, anyway maha peab tulema, siis ilmselt oleks vänt ka mõtet üle lihvida ja remont juba panna..? Ja vblla see õlitussüsteemi vigagi üles leida ja kõrvaldada...

Ette tänades,
Imelik tundub see, et ainult külmalt lagiseb. Järsku ei ole tegu saaledega, vaid kett ajamis on mingi kala (keti tallad kulunud, kett veninud või hoopis pinguti). Minu teada, kui ikka saale läbi, siis on kolks mootoris sees, sõltumata temperatuurist. Aga võibolla ma eksin.
Igaljuhul jõudu sulle.

Postitatud: N Jaan 29, 2009 11:13 am
Postitas stihl
tigu kirjutas:Imelik tundub see, et ainult külmalt lagiseb. Järsku ei ole tegu saaledega,...
Loomulikult ei ole tegu saaledega, muidu oleks juba ammu tagarattaga kepsust üle sõitnud...
Külmalt lõgisemine on lihtsalt Datsun Navara omapära.

Muideks, olen lugenud selle kohta teooriat, et geneka, roolivõimu jne rihmad ei ole tal mitte kummist vaid mingist muust materjalist, mis külmalt genereerib staatilist elektrit ja see tekitabki ketilaginaga sarnast häält. Kui soojaks läeb, jääb vait.

Ise ka ei uskunud, aga kui hommikul külmale rihmale lagisemise ajal rihmaspreid peale lasta, jääb samal hetkel vait ja käib nagu Leksuse R6 bensukas.

Rihmasprei ei saa ju ometi ketipingutit mõjutada?

Postitatud: N Jaan 29, 2009 11:46 am
Postitas tigu
Aga tee selline katse. Võta kõik rihmad maha ja jätta auto ööseks seisma. Hommikul pane käima ja vaata kas siis kah teeb seda imeliku häält.
Nii saad ju jälle sammukese veale lähemale.

Postitatud: L Veebr 14, 2009 9:31 pm
Postitas STG44
seda laginat külmalt (tegelikult normaalne nähtus, sest kütusekogus on suur) kurdavad paljud värsked omanikud.
Kusjuures valed gen. rihmad tekitavad väga saalekolksu hääle - pane ainult orig. rihmad.
Saalede lõpu näed õlivahetuse ajal, kui hõõrdpinna tükke on õli sees ja õli hinnalt ära kokku hoia.