1. leht 11-st

RMK hullud päevad

Postitatud: N Okt 23, 2008 3:42 pm
Postitas tt
RMK müüb http://www.osta.ee/index.php?fuseaction ... ems&id=741

nivad, jimnyd jne 1 chero ka

Re: RMK müüb

Postitatud: N Okt 23, 2008 4:15 pm
Postitas antik
Tüüpiline näide:
Sõiduki mark, mudel ja reg märk: Lada Niva
Väljalaske aasta: 2003
Odomeetri näit: 86000
Värvus: roheline
Mootorimaht, võimsus: 1690 cm³ , 60 kW
Kütus: bensiin
Tehnoülevaatus: ei kehti
Kindlustus: ei kehti
Mootori seisukord: veepump vajab vahetust
Veermik: vajab remonti
Kere: esineb läbivaid roosteauke
Märkused, lisainfo:

aku tühi, ei käivitu
Kas Niva ongi nii sitt masin (5 aastat vana?), või RMK-s on väga raske jalaga mehed?

Postitatud: N Okt 23, 2008 4:36 pm
Postitas Stupiduser
Kuidas raske jalg läbivaid roosteauke tekitab?

Järelikult....

RMK müüb...............

Postitatud: N Okt 23, 2008 9:37 pm
Postitas Nichtraucher
Tänane Postimees:

RMK müüb oksjonitel üle 200 sõiduki (10)
23.10.2008 15:10

Kommenteeri | Prindi

Riigimetsa Majandamise Keskus (RMK) vähendab kolmandiku võrra senist autoparki ning müüb avalikul enampakkumisel üle 200 kasutatud sõiduki.
Lisaks sõiduautodele tuleb enampakkumisele ka erinevaid maastureid ja traktoreid koos metsaveokärudega, teatas RMK.

«Paarisajast autost loobumine on osa ümberkorraldustest, mis muudab RMK tegevuse Eesti riigi metsade haldamisel efektiivsemaks,» kommenteeris RMK juhatuse esimees Aigar Kallas ning kinnitas, et müüki pandavate autode asemele uusi soetada ei ole plaanis.

Samuti kinnitas Kallas, et ükski oluline ametisõit autode arvu vähenemise tõttu tulevikus tegemata ei jää.

Oksjonid korraldatakse elektroonilises ostukeskkonnas www.osta.ee. Müüdavatest autodest umbes pooled on Lada Nivad ja Suzuki Jimnyd.

Postitatud: N Okt 23, 2008 11:36 pm
Postitas Landy
Nüüd siis on oodata meie metsadesse ja ka võistlusradadele Jimnyde uputust... :D
Üllatusega vastasin, et isegi "naistekaid" oli müüdavate Jimnyde hulgas.

Iilmselt ka Nivade aretajaid. tekib juurde :roll:

Postitatud: P Nov 02, 2008 5:43 pm
Postitas Rutz
Keegi siinsetest neid RMK Jimny'sid lähemalt ka vaatamas käinud?

Postitatud: P Nov 02, 2008 6:11 pm
Postitas Raitz
No pudrumägesid ja piimajõgesid ei tasu loota, on ju tegemist vanade tööautodega, millest mõni on vähem asfalti näinud, kui maailma esimene teerull. Need nn naistekad on kõigi lisadega variandid, üldjoontes oluliselt paremas seisukorras ka. Sellise ca 10-20k mõne auto puhul ka suurema remondiga tasub ikka arvestada. Päris võta ja sõida autosid vist polegi seal, kui siis ehk mõni neist naistekaist. No teepeal on Jimny Jimny :P treppis kruusateele või väga muhkilikule teele on oluliselt paremaid autosid olemas.

Postitatud: P Nov 02, 2008 9:43 pm
Postitas ricardo
Minu väljamõeldud mõttetera mõned aastad tagasi peale paljude kindlustuse poolt välja makstud RMK Jimny-de nägemist - Iga Jimny saatust on lõpetada üle katuse kraavis. Kehtib siis tavaliikluses kasutamise puhul.

Postitatud: P Nov 02, 2008 11:02 pm
Postitas JANNO L200
ricardodesol11 kirjutas:Minu väljamõeldud mõttetera mõned aastad tagasi peale paljude kindlustuse poolt välja makstud RMK Jimny-de nägemist - Iga Jimny saatust on lõpetada üle katuse kraavis. Kehtib siis tavaliikluses kasutamise puhul.
Ei käi see Jimny midagi ainult kraavi ja katuse peale. On sõidetud metsakonditsioonis ja ka tavavarustuses, maanteel sajaga ja metsateedel küll aeglasemalt. Auto omadusi peab hindama ja oskamatu sõiduga saab kõik liikurid kraavi kummuli.
Kui on silma mõned Jimnydest väljamakstud autovrakkidena romulates, siis põhjused võivad peituda hoopis taastamise (juppide) hinnas ja auto enda suhteliselt odavas hinnas. Ärgem lükakem Jimny't mingiks ebastabiilse auto musternäidiseks! :no

Postitatud: P Nov 02, 2008 11:45 pm
Postitas Raitz
Jimny on siiski väga ebastabiilne, kui võrrelda mõne pisut suurema suguvennaga, GV näiteks. See ei tähenda muidugi seda, et temaga sõita poleks võimalik jne. Heal teel püsib ta kenasti teel ka oluliselt suurematel kiirustel kui meil isegi suvel lubatud, erinevus on ikka pigem just treppis ja auklikul teel. Vähegi libedaga saab 4wd sinu suurimaks sõbraks, mille peale võib juhtuda, et vahekastil on varsti oma seisukoht. Samas hea rehvi ja 4wd-ga on ta libedal vägagi hästi kontrollitav ja tänu lühikesele teljevahele pakub rohkem sõidurõõmu, kui mõnigi suurem maastur, mis muidugi ei tähenda, et seda naudib kõrvalistuv hirmust värisev kaasreisija.

Postitatud: E Nov 03, 2008 7:42 pm
Postitas rt23
Mina neid RMK autosid ei usaldaks eriti, need aetakse ikka suht pilbasteks. Kasuisa on ja on praegugi veel RMK-s tööl. Üks viimastest sõidukitest lihtsalt pudenes lõpus laiali juba- sildadest ei jäänud midagi järgi ja mootor hakkas ka otsi andma. Autoks oli mazda kastikas.
enamus maasturitest peale kruusatee muid teekatteid ei ole tundnud, ja sõidus ka hommikust õhtuni.

Postitatud: E Nov 03, 2008 8:10 pm
Postitas Landy
Üks hea näide endisest RMK autost on endine Sillaehitajate ja pregune Porikärbes Team auto:
http://www.lahe.net/landy/sillaehitajad/

Postitatud: E Nov 03, 2008 10:23 pm
Postitas ricardo
JANNO L200 kirjutas:
ricardodesol11 kirjutas:Minu väljamõeldud mõttetera mõned aastad tagasi peale paljude kindlustuse poolt välja makstud RMK Jimny-de nägemist - Iga Jimny saatust on lõpetada üle katuse kraavis. Kehtib siis tavaliikluses kasutamise puhul.
Ei käi see Jimny midagi ainult kraavi ja katuse peale. On sõidetud metsakonditsioonis ja ka tavavarustuses, maanteel sajaga ja metsateedel küll aeglasemalt. Auto omadusi peab hindama ja oskamatu sõiduga saab kõik liikurid kraavi kummuli.
Kui on silma mõned Jimnydest väljamakstud autovrakkidena romulates, siis põhjused võivad peituda hoopis taastamise (juppide) hinnas ja auto enda suhteliselt odavas hinnas. Ärgem lükakem Jimny't mingiks ebastabiilse auto musternäidiseks! :no
Et nähtud kindlustuste platsides ja kõik üle nipli pannud ja näha et RMK-masinad. Seega tavalise "tihendi" ja mitte just trassi peal sõites kraavis nigu naksti. Olen laitvaid kommentaare ka paljude RMK-töötajate endi suust kuulnud. Kindlasti on nii, et kui oskad sõita ja aru peas siis hea mõnus kasutada - soo peal läheb palju kaugemale suurtest masinatest ja mis veel olulisem - tavaliselt tuleb sealt ka omal jõul tagasi - jahimehed räägivad vähemalt nii.

Postitatud: E Nov 03, 2008 10:38 pm
Postitas Raitz
ricardodesol11 kirjutas: Kindlasti on nii, et kui oskad sõita ja aru peas siis hea mõnus kasutada - soo peal läheb palju kaugemale suurtest masinatest ja mis veel olulisem - tavaliselt tuleb sealt ka omal jõul tagasi - jahimehed räägivad vähemalt nii.
Ära usu jahimeeste jutte :lol: Mudas läheb tänavaseades ja sarnaste rehvidega täpselt sama kaugele kui Navara või LC120 :D ja tuleb nendega koos sealt tagasi ka. Ainus tõsine erinevus on selles, et Jimny väljakiskumine või lükkamine on naljategu ja teiste kättesaamine katsumus. Lumes seevastu vaatad nukralt pealt, kui LC120 mööda tuisuvaale minna purjetab ja sina nukralt ratad õhus siputad, kuna kärbeskaal ei vajuta kõhuall lund kokku.

* ei pretendeeri muidugi absoluutsele tõele, lihtsalt enamustel kordadel on asjad sedasi olnud.

Postitatud: T Nov 04, 2008 11:22 am
Postitas Otokas
Jimnyd võivad olla seal kõige korralikumad masinad, sest neid eriti keegi ei tahtnud, kuid üldiselt võiks arvestada, et remonti tuleb masinatele teha ja võib-olla võta mitu, et tagavaraosasid saada.
Lahkuvate töötajate autod koguti platsidele juba vist suve alguses. Peale seda käisid RMK oma inimesed valimas sealt paremaid ja tõid oma kehvemad asememe. Hiljem veel võtsid sealt endale kobedamaid keskkonnateenistus ja keskkonnainspektsioon oma 2008. aasta jooksul liisingule tagasi minevate autode asemele. Suvel ja sügisel tekkisid veel sinna need autod, mis töötajate käes sellel perioodil laiali lagunesid ja nende vastu võeti jalle halvematest paremad uuesti käiku.
Jimnysid võib olla korralikke sellepärast, et neid oli RMK-l väga palju ning võimalusel inimesed eelistasid vahetuse puhul teist liiki maastureid, sest selle aparaadiga on võimalik ka kiiremini liikuda ja tavaliselt see ümber ei lähe, kuid tuleb tunnistada, et halva kruusatee peal kiiresti liikudes (80 km/h) seal sees väga kindel tunne ei ole. Ju inimesed ei salli seda igapäevast põnevust nii ja võtavad mingi aparaadi, millega saab lihtsalt ilma põnevuseta sõita.
Ise proovin endale ühe talasildadega Hiluxi sealt oksjonilt muretseda.