1. leht 1-st

Diisli käivitus ja üleliigne möla

Postitatud: E Okt 20, 2008 10:45 pm
Postitas grand-cherokee
mille pagana pärast mu jeebik plagiseb nii kuradi palju. Ja asi on juba sealmaal et belarus traktori mölinast on jeep varsti üle. Ning miks viskab külm käivitusel halli pilve tagant välja ja mootor puterdab. Palju lollakaid küsimusi mis tahaks vastust. :?

Postitatud: E Okt 20, 2008 11:13 pm
Postitas yanekk
Ei taha küll pahasti öelda,aga kelle sõnad on need:
mul on oma grandil sama mootor peal ja hoolimata kuuldusest, et kui s*tt üks mootor olla võib ma ei kurda. Pea 8 kuud on auto minu käes olnud ja mootori probleeme pole suuremaid olnud.(Välja arvata rihma rulliku purunemine ja tõukur varda pealt ära kargamine) ole mina autoga rahul

Postitatud: T Okt 21, 2008 6:48 am
Postitas grand-cherokee
praegu ma söön oma sõnu.

Re: Diisli käivitus ja üleliigne möla

Postitatud: T Okt 21, 2008 11:52 am
Postitas trc
grand-cherokee kirjutas:mille pagana pärast mu jeebik plagiseb nii kuradi palju. Ja asi on juba sealmaal et belarus traktori mölinast on jeep varsti üle. Ning miks viskab külm käivitusel halli pilve tagant välja ja mootor puterdab. Palju lollakaid küsimusi mis tahaks vastust. :?
1) plagiseb, sest klapivahed on valed/reguleerimata.
2)Suitseb, sest pihustiotsad enam ei pihusta vaid "kusevad".
3) kui aga plagin ei lõppe ka mitte sooja mootoriga ning tegu on mootoriga, millel klapivahesid reguleeritakse automaatselt, on need reguleerimist teostavad palikad väsinud ja tahavad uute vastu vahetamist…
4) Kui suitsemine ei lõpe ka sooja mootoriga - kahtlustaks mingit suuremat kala a'la kolvirõngad läbi või et siis miski jama kaane tihendiga - kas sa veekulu radikas oled kontrollinud?

Postitatud: T Okt 21, 2008 5:40 pm
Postitas grand-cherokee
suitseb ainult see hetk kui käivitada, ning siis viskab külmastpeast pahmaka välja. See annab aluse kusevale pihustile ja kontrollida saan oidu õlinäppude juures.
Ma nüüd ei tea kas tal on ise reguleeruvad klapivahed või ei, sest klapikambri kaant ei saa ilma mootorit allapoole laskmata kuidagi vahelt välja, Niipalju olen piilunud, et nukvõll on mootori plokis sees ja nügimine käib läbi varraste.
Sel autol veel sisselase kah möliseb nii kuradi palju, sest tal ju see järelpõletus süsteem.

Aga yanekk. Muidu on kuradi hea auto...

Postitatud: T Okt 21, 2008 6:29 pm
Postitas jr
grand-cherokee kirjutas:suitseb ainult see hetk kui käivitada, ning siis viskab külmastpeast pahmaka välja. See annab aluse kusevale pihustile ja kontrollida saan oidu õlinäppude juures.
Ma nüüd ei tea kas tal on ise reguleeruvad klapivahed või ei, sest klapikambri kaant ei saa ilma mootorit allapoole laskmata kuidagi vahelt välja, Niipalju olen piilunud, et nukvõll on mootori plokis sees ja nügimine käib läbi varraste.
Sel autol veel sisselase kah möliseb nii kuradi palju, sest tal ju see järelpõletus süsteem.

Aga yanekk. Muidu on kuradi hea auto...
Sul peaks olema igal silindril oma kaas (oli ka erandeid). See on VM Motori poolt Chryslerile tehtud mootori eripära. Tõukurid on isereguleeruvad hüdrod. Ja möliseb sellepärast, et sul on EGR klapp kinni jäänud lahtijäänud asendisse ning väljalaskegaasid tulevad sisselaskesse pidevalt tagasi, tüüpviga. See teeb sellist tumedat mölinat. Aga eks pihustid või kõrgsurvepump lagise sul, kui hääl on valjem kui belarussil. Kulunud diisli värk noh.

Postitatud: T Okt 21, 2008 10:17 pm
Postitas grand-cherokee
Just see tume mölin tal ongi juures. Ja ma ei ütleks, et ta just väga kulunud mootor oleks. Läbisõitt pole just eriti suur ja ka co ja tahma näitajad on üleootuste madalad... või siis puuduvad (nimelt 0,3)


http://www.auto24.ee/kasutatud/auto_pil ... _missing=1
on see EGR klapp seal coolerist minevast lõdvikust vasemalt sisselaske küljes?

Postitatud: P Dets 07, 2008 9:15 pm
Postitas malvekas
See on ja see EGR klapp. Endal on ka korra see kinni jäänud, kuid abistasin natust peeneotsaliste näpitsatega ja hakkas uuesti liikuma ja liigub siiani. Kui lahti jäänult kinni kiilub, siis soojast peast samasugune kõrvaline müdin.
Kui halli välja lööb ja külmalt lonkab, siis kontrolli kindlasti ka eelsüüte küünlaid. Ise vahetasin esimeste külmade ajal ära, kuna tekkis raskem käevitumine (lonkas, ajas halli välja ja -6 juures jäi alles kolmandal katsel käima). 2 küünalt olid läbi.

Postitatud: P Dets 07, 2008 9:55 pm
Postitas Rein
Tõukuri vardad kulunud, siis teeb ka sellist tumedat müdinat. Lisaks veel võivad klapid üle lihvimist saada.