1. leht 1-st
Postitatud: T Mär 10, 2009 2:42 pm
Postitas Landy
CÄÄRFIILD kirjutas:G mersu 30 juubeliks erimudel BRABUSelt. 700 hobujõudu, 12 silindrit topeltturboga.Nullist sajani 4,3s. Kahtlematta maailma kiirem maastur läbi aegade. Hinnaks fännidele 5,8 miljonit krooni

Kiirete ja võimaste "telliskivide " tuuninime on moodi läinud.
Et Mersul metsas üksi igav ei oleks, paneme ka Landika kõrvale
JE Engineering has officially launched their new ZULU Supercharged Defender, which is powered by a JE tuned Supercharged 4.2-liter Jaguar/LandRover petrol V8! The engine has been tuned to deliver 460hp and up-rated AP Racing ceramic discs are also included as well as a new manual or automatic transmission. The driveline and suspension have also been given the JE off-road racing treatment.
Postitatud: K Mär 11, 2009 12:49 am
Postitas K.Kotkas
Landy kirjutas:CÄÄRFIILD kirjutas:G mersu 30 juubeliks erimudel BRABUSelt. 700 hobujõudu, 12 silindrit topeltturboga.Nullist sajani 4,3s. Kahtlematta maailma kiirem maastur läbi aegade. Hinnaks fännidele 5,8 miljonit krooni

Kiirete ja võimaste "telliskivide " tuuninime on moodi läinud.
Et Mersul metsas üksi igav ei oleks, paneme ka Landika kõrvale
JE Engineering has officially launched their new ZULU Supercharged Defender, which is powered by a JE tuned Supercharged 4.2-liter Jaguar/LandRover petrol V8! The engine has been tuned to deliver 460hp and up-rated AP Racing ceramic discs are also included as well as a new manual or automatic transmission. The driveline and suspension have also been given the JE off-road racing treatment.
like ländi...
siis mida sa soovisid öelda ? et LR on suutnud kuidagi leida mingid närused 460 hobust kuskilt ja panna selle niigi ebamugavale alusele ? see jutt on nagu selline, et härrad arutavad, et sai siin insenertehniline lahendus, super priima, 700 heppa ja siis sa tuled ning ütled, et kulge, minge perse, scanial on 1000 hobust
Postitatud: K Mär 11, 2009 2:37 pm
Postitas Landy
Ma ei pannud seda mitte pahapärast ega eputamiseks või LR-i tõstmiseks.
Lihtsalt naljakas on vaadata, Kuidas rohkem kui veerand sada aastat tagasi tootmisesse läinud "naelakastidest" rakette üritatakse teha.
Kui aus olla siis on mõlemad projektid minu silmis üsna mõtetud ja metsakõlbmatud. Ei Land Rover-i ega isegi mersu sillad-kastid ei peaks selle laksule vastu, kui need auto boggeritega varustada ja metsa saata.
Postitatud: K Mär 11, 2009 5:06 pm
Postitas e.p.
Postitatud: K Mär 11, 2009 11:56 pm
Postitas trc
Landy kirjutas:Ma ei pannud seda mitte pahapärast ega eputamiseks või LR-i tõstmiseks.
Lihstslst naljaks on vaadata, Kuidas rohkem kui veerand sada aastat tagasi tootmisesse läinud "naelakstidest" rakette üritatske teha.
Noh kui nii võtta siis Brabuse G puhul on raketistamine ka õnnestunud. Ja kui Brabusest väheks jääb - saab alati ju ta Renntechi veel viia…
Samas siiani pole ma ühtki kiiret defekat veel näinud.
Kui aus olla siis on mõlemad projektid minu silmis üsna mnõtetud ja metsakõlbmatud. Ei land Rover-i ega isegi mersyu sillad-kastid ei peaks selle laksule vastu, kui need auto boggeritega varustada ja metsa saata.
Brabuse G'l pole maasturist küll muud järgi kui aint välimus. 20", 22" veljed ja oluliselt lühemad ning jäigemad vedrud. Võin küll hetkel eksida aga minuarust ei ole Brabusel isegi mitte difrilukke konsoolis…
Postitatud: L Apr 04, 2009 12:01 am
Postitas hulkur
Kule, Sa võiks ennast Silberautosse tööle pakkuda G-sid müüma. Seisaksid auto kõrval ja räägiksid kõigile mida Sa kõike selle auto kiituseks öelda oskad.
no offence, aga me kõik oskame siin uudiseid lugeda...