1. leht 3-st

G 290 ja G 300 D 90-datest

Postitatud: L Okt 11, 2008 3:40 pm
Postitas amevier
Otsin sobivat pikka G-d matkaautoks ja jäid silma ruuduliste istmetega isendid 90-date teisest poolest. Saan aru, et need on need lihtsamad töömeheautod.
Kaks küsimust nendega seoses:
Kumba mootorit eelistada, kui prioriteetne pole võimsus vaid probleemideta ekspluateerimine?
Neil saab esisilda välja lülida?

Ette tänades.

Postitatud: P Okt 12, 2008 12:50 pm
Postitas Box
Soovitan enda vanat autot hoopis müüsin selle kevadel praegusele omanikule:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html


Enamus kontrollitav ajalugu Silberautos. Kevadel oli täiesti ok korras. Webasto konditsioneer, kat luuk sillad lukud kõik kenasti toimetasid. Ideaalis oleks see auto vaja korralikult üle värvida. 1999 varastati see auto ära ja viidi Saksamaale, kus ta üle värviti suht kehvasti. Sünnist oli ta valge. Usun, et kui pakud talle 200 000+ tuhat saad selle kätte.

Postitatud: P Okt 12, 2008 11:23 pm
Postitas amevier
Aitäh pakkumast, aga 350 ei sobi, soovin väljalülitatava esisillaga masinat.
Seega sobib mulle 461 heasti, mida lihtsam seda parem.
Mersude teemat lugedes olen aru saanud, et tõstmine tõstesarjaga on lihtne ja peale seda saab 35" rehvid ilma plekki lõikamata alla ja ilma tõstmata mahub reipamate vedrudega 33".

Postitatud: E Okt 13, 2008 12:31 am
Postitas amevier
Raamitoru lõikamine pole nüüd hullu midagi, niikuinii peab ehitustöid ette võtma vintsi paigaldamiseks.
Kunagi kuulsin üht meest kirumas G-le vintsi installeerimist. Kuidas selle asjaga tegelikult on?

Postitatud: E Okt 13, 2008 1:13 am
Postitas amevier
Ma neid kaitseid ei armasta eriti. Nad lisavad kaalu ja kui miski rikke läheb, jäävad ette. Ja kännu taha jäävad kinni...
Ma metsa selle autoga ei plaani minna ka, maanteed, külavaheteed ja metsateed. Võsa raadan Volvoga 8)

Postitatud: E Okt 13, 2008 9:47 am
Postitas trc
CÄÄRFIILD kirjutas:Pilt korralikult paigaldatud vintsist 461 WORKERI ees.
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
igapäeva masinal vist installiks nagu prido masinal: http://picasaweb.google.com/alvarsass/L ... 2876298898. ilus, diskreetne ja approach angle ei saa kannatada. miinusteks ilmselt keerukam hooldus ning minu arvutuste kohaselt peab stange taga olevat ala "mulgustama"

lisaks 35" läheb kah korralike originaalidega alla. eeldusel et kasutatakse jäigema otsa vedrusid (punane või valge markeering):

http://www.4x4abc.com/G/35.html

Postitatud: E Okt 13, 2008 10:31 am
Postitas trc
amevier kirjutas:Aitäh pakkumast, aga 350 ei sobi, soovin väljalülitatava esisillaga masinat.
Seega sobib mulle 461 heasti, mida lihtsam seda parem.
Oskad sa mulle selle sisselülitatava esisilla loogika lahti seletada paremini? Kütusekulu sa igastahes sellega märkimisväärselt ei vähenda - W461 290 vs W463 300 mootori keskmine on pea olematu.

et siis kulud Linn/90kmh/120kmh on vastavad:
290 (W461): 13/10/15
290 Turbodiesel (W461, aastast 97 alates): 12/10/11
300Turbo (W463): 15/11/12

Ma isiklikult soovitaks küll vaadata W463 poole kui ta puhtalt metsamasinaks ei ole mõeldud hankida. Kindlasti on tas mugavust maanteel rohkem kui W461-s, samas külavaheteel, metsas ei ole 463'l ja 461'l vahet…
Niipalju kui ma mäletan oli Box'i pakutud masin igati pinksponks ja heas korras…

Postitatud: E Okt 13, 2008 12:49 pm
Postitas amevier
Jah, mõte oli selline, et tagaveoga veereb maanteel kergemini ja kulu väiksem. Samuti töömeheautol vähem lisasid, auto kergem ja vähem võimalusi pisiriketeks + odavam soetamismaksumus.

Mis teeb 463-e maanteel mugavamaks, kui 461? Nahksisu või elektrilisad?

Postitatud: E Okt 13, 2008 1:13 pm
Postitas trc
amevier kirjutas:Jah, mõte oli selline, et tagaveoga veereb maanteel kergemini ja kulu väiksem. Samuti töömeheautol vähem lisasid, auto kergem ja vähem võimalusi pisiriketeks + odavam soetamismaksumus.

Mis teeb 463-e maanteel mugavamaks, kui 461? Nahksisu või elektrilisad?
nii nahksisu kui elektrilisad (ntx seest reguleeritavad peeglid…).
ei viitsi praegu hakata tuhnima ülekannetes aga pakun huupi, et workeril on ka aeglase(ma)d sillad/üleanded.

Kaalus kah ei võida
290 Turbo (W461) - Curb+payload: 2100+795=2900
350DT (W463) - Curb+Payload=2225+725=2950

Et siis milleks sa teda ikkagi tahad? Igapäeva autoks/sõitmiseks? Tööautoks?

Isegi workeril on nahksisu olemas - aga aastani 98 on 461 seest kole kui öö ja meenutab UAZikut. Peale seda ilme sees tiba paranes aga askeetlik on ta siiski. Kindlasti on nahk kestvam ja lõppkokkuvõttes lihtsam hooldada kui tekstiili.
kui pikemalt tahad teemal arutleda siis pm telefoni saamiseks v6i msn.

Gäärfiildi poolt näidatud lyhike G461 auto24's muide on kah siinse foorumiliikme omand…

Postitatud: E Okt 13, 2008 1:33 pm
Postitas amevier
Auto kasutamise plaan selline:
paar korda kuus paar päeva sõita mööda kodumaad ja ka autos ööbida (tagaistmete väljatõstmine)
4-5 korda aastas pikem tiir välismaale, samuti osad ööbimised autos
vahest harva haagist vedada.

Igapäevasõit sõiduautoga ja päris metsa portaalsildadega Volvoga.

Postitatud: E Okt 13, 2008 2:04 pm
Postitas hulkur
trc kirjutas:
Isegi workeril on nahksisu olemas - aga aastani 98 on 461 seest kole kui öö ja meenutab UAZikut. Peale seda ilme sees tiba paranes aga askeetlik on ta siiski. Kindlasti on nahk kestvam ja lõppkokkuvõttes lihtsam hooldada kui tekstiili.
kui pikemalt tahad teemal arutleda siis pm telefoni saamiseks v6i msn.

Gäärfiildi poolt näidatud lyhike G461 auto24's muide on kah siinse foorumiliikme omand…
See nahksisuga lühike w461 on minu oma. Ja alates '98-st mudeliaastast on tõesti w461-l olemas kõik tänapäeva mugavused: nahksisu (tõsiküll mitte naturaalne nahk), automaatkast, konditsioneer, püsikiiruse hoidja.

Ise eelistan igal juhul w461 mudelit w463-le, vähem elektroonikat... Kuigi järgmine saab ilmselt olema siiski w463, kuna w461 bensukad lõppesid 90-date algul ja mootoriks oli vana m102 2,3, mis pikale g-le on ilmselgelt lahja...

andres

Postitatud: E Okt 13, 2008 2:09 pm
Postitas hulkur
ahjaa, lisaks veel vintsipaigalduse asjus... vints on istutatud rekka raami tükile. Originaalstangest on tükk väljalõigatud ja vintsialus sellega üheks tükiks keevitatud. Näeb viisakas välja ning on piisavalt tugev. Tänud hea töö eest lähevad Vellole :thumb:

Postitatud: E Okt 13, 2008 2:49 pm
Postitas trc
hulkur kirjutas:Ise eelistan igal juhul w461 mudelit w463-le, vähem elektroonikat... Kuigi järgmine saab ilmselt olema siiski w463, kuna w461 bensukad lõppesid 90-date algul ja mootoriks oli vana m102 2,3, mis pikale g-le on ilmselgelt lahja...
Noh, kuna iga li** kiidab ikka oma p***i siis oponeerin ;) - pre '98 463 on nagu '98 järgne 461 - st. mitte märkimisväärse elektroonikaga. - difrilukud lylitiga - lõpuks teeb töö ikka vaakum (ja tavaliselt kui ei tööta - on viga just lekkes torustikus), peeglid seest reguleeritavad aga odavam ots ilma… lisaks veel abs…, eriti poppidel ka elektriliselt reguleeritavad istmed.
Igasugu muu hi-tech "huuhaa" tuli 98 ja sealt edasi on kuulda vaid nuttu ja hala. Selles suhtes mulle vanemad diislid meeldivad - et pmst on sul aku-starter-mootor-käigukast. ning kui see kombo allub korraldustele - saab sõita, mitte nagu 98järgsed masinad, kus masin keeldub käivitumast sest pardaarvuti leiab vigase pirniga tagatule…

Postitatud: E Okt 13, 2008 3:24 pm
Postitas hulkur
nüüd läheb juba offtopic... :roll:

No pmst ma olen sinuga nõus, aga krt ma tahaks ikka autot juba aasta-arvuga 2000+ ja neil nagu sa isegi ütled...

Ma ikkagi tõsiselt mõtlen enda w461-l mootorivahetusele, vahepeal oli isegi üks kõver parempoolse rooliga s320 juba silmapiiril...

Postitatud: E Okt 13, 2008 3:59 pm
Postitas trc
hulkur kirjutas:nüüd läheb juba offtopic... :roll:

No pmst ma olen sinuga nõus, aga krt ma tahaks ikka autot juba aasta-arvuga 2000+ ja neil nagu sa isegi ütled...

Ma ikkagi tõsiselt mõtlen enda w461-l mootorivahetusele, vahepeal oli isegi üks kõver parempoolse rooliga s320 juba silmapiiril...
Kui aastaarv enda mõistuse jaoks trikke ei hakka tegema ja sisu ameerikalikult pehme/vohav kah ei pea olema - siis soovitaks lihtsalt võimalikult hiline diisel aastast 98. Peaks teenima väga kaua ja Mahub ilusti ülesande püstitusse - '90date diisel G.