1. leht 1-st

Grand vitara,kardaanisüsteem

Postitatud: R Okt 10, 2008 8:33 am
Postitas vinnn
mul grand vitara 2002a,ja käigukastist jookseb õli,seal kust kuskohast väljub tagumine kardaan,vaatasin alla kuraks kardaan kõik ühestükis ja võtis kukalt kratsima,endal käed otsas aga vist mõistust jääb väheks,kuidas se värk lahti käib ja ega simmerlingi ja laagrit vist muidu vahetada saa kui tuleb se tagakaan ära võtta,aidake mehed.

Postitatud: R Okt 10, 2008 9:20 am
Postitas merekas
ei tule .Piisab ,et lased tagaumise kardaani 4 polti taga silla
küljest lahti ja tõmbad kardaani välja.
lähed suzuki varu osa poodi ja küsid semmerlingi
vahekasti ülemist. Lihtne

Postitatud: R Okt 10, 2008 10:07 am
Postitas ricardo
Jutt jumala õige, kardaan lahti jah ja uus tihend vahele, esindus kohapeal olemas ja miski 300 eegu ringis eelmine aasta maksis. Pärast vaja vaid õlitase üle kontrollida ja vajadusel juurde panna või siis üldse kogu õlil ära vahetada kui ei tea õli vanust vahekastis. Mina enam ei mäleta täpselt, et kas kardaan ülalpool või allpool vahkasti külge kinnitub. Kui all siis lihtsam enne toimetamist õli välja lasta, aga eks sulle endale paistab kätte kui auto all oled.

Postitatud: R Okt 10, 2008 9:03 pm
Postitas vinnn
suurimad tänud, hinge peal läks kohe kergrmaks kuid ma käisin veelkord autoall,tundub et laager on ka tuksis,väike loks on sees või see peabki olema aga noh tudub et saan ise hakkama,simmerlingi pole ju mõtet vahetada kui laager läbi,taob jälle sodiks ja tagumise kaane mahavõttmisest ma ikkagi ei pääse.

Postitatud: R Okt 10, 2008 11:26 pm
Postitas ricardo
vinnn kirjutas:suurimad tänud, hinge peal läks kohe kergrmaks kuid ma käisin veelkord autoall,tundub et laager on ka tuksis,väike loks on sees või see peabki olema aga noh tudub et saan ise hakkama,simmerlingi pole ju mõtet vahetada kui laager läbi,taob jälle sodiks ja tagumise kaane mahavõttmisest ma ikkagi ei pääse.
Räägin sellise loo - see aasta kevadel käis meil töökoja juures töömeeste tuttav ja kurtis et näe ei saanud hommikul enam oma autot käima, oli vist fiat või renault, ja vist ikka starter õhtal. Kuulasime veel tema juttu ja küsisime suunavaid küsimusi ja pakkusime välja kordamööda et no ehk lihtsalt aku tühi. Mees ikka raius, et no starter lihtsa koha peal ja lihtne maha võtta ja palju aega ei lähe ka ja mis see tal ikka maha võtta on. No küsisin veel küsimusi ja no pagan - kõik tundemärgid ikka sellele viitavad et aku tühi. Pakkusime talle kaasa testrit et no testigu aku ära, ehk ikka nõrk või nii. Soovitasime et pane korra teine aku peale ja proovi siis käivitada - mees läks ikkagi minema kindla tahtmisega starter maha võtta ja meile jäigi selgusetuks miks ta üldse meie käest nõu küsis ja enda ja meie aega raiskas.
Et lase kellegil veel üle vaadata probleem, sest vaevalt sa auto all saad hakata laagreid vahetama korralikult ja no olles võtnud maha vitara vahekasti(lihtsam oli koos käigukastiga eemaldada) võin öelda et tüütu ja vaevanõudev tegevus kui ei ole elukutselt remondilukksepp. Ja no kasti lappamine võiks ikka targematele meestele jääda minu arvates.

Postitatud: L Okt 11, 2008 7:56 am
Postitas vinnn
jaaa ma sain su mõttest aru,et olen tüütu,asi on selles et tahaks teada täpselt kui kaua aega võtab,sest kuur ei ole minu oma ja ei tahaks teise inimese kohta kinni hoida,ma mõtlen remondikohta,sellepärast vänisengi siin,ma olen suuteline käigukasti isegi remontima niipalju mõistust on,probleem oligi selles et mitte liigset midagi teha,et noh optimeerida asja,lugupidamisega.

Postitatud: L Okt 11, 2008 4:56 pm
Postitas Stupiduser
Aega läheb rohkem kui Sa alguses arvad! :P

Võtad alt ära, kisud lahti, vaatad mis läbi on ja siis lähed varujubinaid otsima.
See viimane tegevus võtabki aega...

Postitatud: E Okt 13, 2008 12:08 am
Postitas ricardo
vinnn kirjutas:jaaa ma sain su mõttest aru,et olen tüütu,asi on selles et tahaks teada täpselt kui kaua aega võtab,sest kuur ei ole minu oma ja ei tahaks teise inimese kohta kinni hoida,ma mõtlen remondikohta,sellepärast vänisengi siin,ma olen suuteline käigukasti isegi remontima niipalju mõistust on,probleem oligi selles et mitte liigset midagi teha,et noh optimeerida asja,lugupidamisega.
Nu tegelt tahtsin vaid öelda, et kui sa pole 90 prossa kindel et ikka laagri viga siis ei ole mõtet ju oma elu keerulisemaks elada. Võta veel paari inimese arvamus ja otsusta siis mida teha. Ja jumalast õige et juppide otsimine võtab kõige kauem aega, tellimise korral isegi nädal või paar halvimal juhul. Ja kui ruumis kanalit või tõstukit pole, siis on küll päris tüütu alt ära võtmist korraldada.8)

Postitatud: T Okt 14, 2008 9:46 pm
Postitas JAN007
Gardaani tihendit ka ise vahetanud 3a tagasi, siis maksis 275.- ja peab siiani. Küll on teema käigukastiga, undas miski aeg ja siis võtsin maha ja viisin Topautosse remonti, vahetati kõik laagrid, sest üks oli katki. 2 kuud peale remonti hakkas jälle häält tegema ja nüüd aasta ja paar kuud hiljem lõppes kolinaga, jälle maha (seekord kulus koos sõpradega mahavõtmisele 2,5h koos lolli jutu ajamisega :-) ja nüüd ootan vastust esindusest. Igatahes koos õliga voolas välja ka üks hammas.. mis pole mitte hea näitaja..

Postitatud: T Okt 14, 2008 11:29 pm
Postitas Peep
Kas on ikka laager läbi, ehk lihtsalt nuudid kulunud.
Nuutidel väike loks suht tavaline.

Postitatud: N Okt 16, 2008 5:02 pm
Postitas vinnn
TÄNUD mehed kõik korras,laager terve simmerling vahetatud,aega võttis 30 mintsi. :D

Postitatud: R Okt 17, 2008 9:40 am
Postitas ricardo
vinnn kirjutas:TÄNUD mehed kõik korras,laager terve simmerling vahetatud,aega võttis 30 mintsi. :D
No mis ma ütlesin, aga sina ikka laager ja laager... :wink: