Jeep Cherokee vahekasti kohta
Postitatud: K Okt 01, 2008 10:44 pm
Mure siis järgmine et kui tõmmata 4H peale siis ei kipu mitte enam minema 2H peale tagasi.MIlles võib viga olla.?
... sest tõelised autod ehitatakse ise ...
https://forum.4x4.ee/
Minul olid sellisel puhul hoovastiku puksid kulunud,lõpuks hoopis kadunud.Po18 kirjutas:Mure siis järgmine et kui tõmmata 4H peale siis ei kipu mitte enam minema 2H peale tagasi.MIlles võib viga olla.?
Ennem roni ikka auto alla ja kontrolli need üle.Po18 kirjutas:Rehvid kõikk sama mõõtu ühe firma toodang.Haapsalus jändasin 20 mintsa enne kui 2H peale sain.Palju mootori padjad maksavad ja käigukasti puksid?
Padi maksab ala 450-1000 tk, erivenad tootjad ja kvaliteet kah vastavalt hinnale.Po18 kirjutas:Viimane kord vaatasin et mootoripadjad olid vanakesed jah.Vajalks vahetamist.
Seletage lollile palun, mis kasu on Full Time 4wd-st? S.t. lahtise keskdifriga ma elu sees ei tahaks libeda peal sõita. Mulle näiteks meeldib teada, kumb sild parajasti veab...vanapagan kirjutas:Mis tarvis seda 2H-d üldse vaja läheb?
Kõva pinnase peal sõidetakse tagasillaveogaastro94 kirjutas:Part Time asendis mööda kõva pinnast sõites,saad lihtsalt varsti autot remontida
Endal oli täpselt sama probleem. Lahendus seisnes hoovastikus mis oli piisavalt kulunud, et pesast välja hüpata, õigemini siis selle hoovastiku remomises.Po18 kirjutas:Mure siis järgmine et kui tõmmata 4H peale siis ei kipu mitte enam minema 2H peale tagasi.MIlles võib viga olla.?
Et tehke lollile ka selgeks mille poolest siis ikka see tagasillavedu parem on kui nelivedu. Muidu ma debiilik sõidan koguaeg Full Time asendis 4WD-ga.zum kirjutas:Kõva pinnase peal sõidetakse tagasillaveogaastro94 kirjutas:Part Time asendis mööda kõva pinnast sõites,saad lihtsalt varsti autot remontida