1. leht 2-st

Jeep Cherokee vahekasti kohta

Postitatud: K Okt 01, 2008 10:44 pm
Postitas Po18
Mure siis järgmine et kui tõmmata 4H peale siis ei kipu mitte enam minema 2H peale tagasi.MIlles võib viga olla.?

Re: Jeep Cherokee vahekasti kohta

Postitatud: N Okt 02, 2008 7:54 am
Postitas Mell
Po18 kirjutas:Mure siis järgmine et kui tõmmata 4H peale siis ei kipu mitte enam minema 2H peale tagasi.MIlles võib viga olla.?
Minul olid sellisel puhul hoovastiku puksid kulunud,lõpuks hoopis kadunud.
2H sisselülitamist aitab ka pärast lülitamist väheke tagurpidi sõita.

Postitatud: N Okt 02, 2008 8:50 am
Postitas urmas
On ikka rehvid samas mõõdus. Soovitavalt ka sama tootja, kui ei, siis mõõda üle. Külje peal olev number on +/- erinevatel tootjatel.
Mootoripadjad surnud. Kasti hoovastik ka muidugi.

Postitatud: N Okt 02, 2008 9:32 am
Postitas Po18
Rehvid kõikk sama mõõtu ühe firma toodang.Haapsalus jändasin 20 mintsa enne kui 2H peale sain.Palju mootori padjad maksavad ja käigukasti puksid?

Postitatud: N Okt 02, 2008 10:02 am
Postitas urmas
Po18 kirjutas:Rehvid kõikk sama mõõtu ühe firma toodang.Haapsalus jändasin 20 mintsa enne kui 2H peale sain.Palju mootori padjad maksavad ja käigukasti puksid?
Ennem roni ikka auto alla ja kontrolli need üle. :bang:
Ühtesid saad osta, teiste pärast pead nina ja käed õliseks tegema. Tuleb vbl uuesti paika sättida.
Kui on korras, saame vea otsimisega edasi minna.

Postitatud: N Okt 02, 2008 10:13 am
Postitas Po18
Viimane kord vaatasin et mootoripadjad olid vanakesed jah.Vajalks vahetamist.

Postitatud: N Okt 02, 2008 1:07 pm
Postitas v6rrimees
Po18 kirjutas:Viimane kord vaatasin et mootoripadjad olid vanakesed jah.Vajalks vahetamist.
Padi maksab ala 450-1000 tk, erivenad tootjad ja kvaliteet kah vastavalt hinnale.
Eks tee omad järeldused.
Lihtsam oleks sul ilmselt mitte oma pead vaevata ja ükspäev tuua oma auto lihtsalt HeinaKüüni.
Kui see ei sobi siis Vahur (habe) aitab sind kah ilmselt meeleldi.

Postitatud: N Okt 02, 2008 1:09 pm
Postitas Po18
nuh ex ma vaata oma rahakoti sisu üle ja mõtle vähe.

Postitatud: N Okt 02, 2008 2:56 pm
Postitas vanapagan
Mis tarvis seda 2H-d üldse vaja läheb?

Postitatud: N Okt 02, 2008 3:59 pm
Postitas Po18
Vanapagan ma muidu sõidan igapäev oma külmikuga ja siis 2H vaja rohkem kui 4H

Postitatud: N Okt 02, 2008 4:25 pm
Postitas zum
vanapagan kirjutas:Mis tarvis seda 2H-d üldse vaja läheb?
Seletage lollile palun, mis kasu on Full Time 4wd-st? S.t. lahtise keskdifriga ma elu sees ei tahaks libeda peal sõita. Mulle näiteks meeldib teada, kumb sild parajasti veab... 8)

zum

Postitatud: N Okt 02, 2008 7:33 pm
Postitas astro94
Part Time asendis mööda kõva pinnast sõites,saad lihtsalt varsti autot remontida

Postitatud: N Okt 02, 2008 7:36 pm
Postitas zum
astro94 kirjutas:Part Time asendis mööda kõva pinnast sõites,saad lihtsalt varsti autot remontida
Kõva pinnase peal sõidetakse tagasillaveoga :wink:

Re: Jeep Cherokee vahekasti kohta

Postitatud: N Okt 02, 2008 8:08 pm
Postitas virgo
Po18 kirjutas:Mure siis järgmine et kui tõmmata 4H peale siis ei kipu mitte enam minema 2H peale tagasi.MIlles võib viga olla.?
Endal oli täpselt sama probleem. Lahendus seisnes hoovastikus mis oli piisavalt kulunud, et pesast välja hüpata, õigemini siis selle hoovastiku remomises.

Postitatud: R Okt 03, 2008 6:33 am
Postitas vanapagan
zum kirjutas:
astro94 kirjutas:Part Time asendis mööda kõva pinnast sõites,saad lihtsalt varsti autot remontida
Kõva pinnase peal sõidetakse tagasillaveoga :wink:
Et tehke lollile ka selgeks mille poolest siis ikka see tagasillavedu parem on kui nelivedu. Muidu ma debiilik sõidan koguaeg Full Time asendis 4WD-ga.