1. leht 1-st

W124 mootor ja automaatkast G-klassile

Postitatud: L Sept 27, 2008 11:42 pm
Postitas MartinG
Tere!
Vist sai eelmises teemas sama küsimuse esitamisel liiga pikk jutt, et keegi ei kommenteerinud. Katsun siis ehk lühema jutuga targemaid rääkima meelitada.
Hästi lühidalt: Kas MB W124 (87.a.) OM603A mootori ümbertõstmine koos automaatkastiga 230GE-le (83.a.), millele juba swapitud OM617A koos 5k manuaalkastiga, on mõeldav? Kas väikesed erinevused käigukasti ülekannetes võrrelduna originaalis G-le mõeldud ATMkastiga ei hakka kasti lõhkuma?
Ei küsi lihtsalt uudishimust, mootor ja kast toimiva liikuriga olemas ja kuna G hakkab jõudma taaskokkupanemise faasi, siis hea kui leidub kedagi, kes kommenteerida viitsib. Veel parem, kui saaks teada, kas on vaja teha miskeid lõikamisi-keevitamisi kere juures, ülekandemehhanismides.
Et otsima ei peaks-numbrid oleks siis sellised:
G analoogi ülekandearvud
Designation W4A018
Model 720.1
Gears Automatic-4
1st gear 4,007
2nd gear 2,392
3rd gear 1,436
4th gear 1
reverse 5,495
torque converter i=1.84

võrdluseks W124 ülekandearvud
I. 3,87;
II. 2,25;
III. 1,44;
IV. 1,0;
R. 5,59
Tänud vastuse eest ette! :hail

Postitatud: P Sept 28, 2008 11:27 am
Postitas erik
Et siis sul on G, millel oli manuaalkastiga komplekteeritud mootor ja nüüd tahad sa tõsta G keresse teise mootori koos sellele komplekteeritud automaatkäigukastiga? Mersut ja G üldiselt tean aga seda mida sa pead täpselt ringi tegema, ei oska peensusteni kirjeldada. Üldiselt ootab sind töö vahekasti kardaaniga, elektriga, pedaalide ja kangimajandusega, summuti ja toitesüsteem vajavad ka kindalasti modimist, pole ka võimatu, et karter on sõiduautol teine (pigem kindlasti on teine). Mis aga ülekandeid puudutab, siis seal ma probleemi ei näe, isegi 1. on automaadil aeglasem kui manuaalil, hüdrotrahvo lisab momenti veel juurde ja annab pikalt libisema, nii et automaat on selgelt OK.

Siin foorumis, keegi väga tühjalt kohalt sõna ei võta ja ju siis pole keegi sellist swapi teinud.

Postitatud: P Sept 28, 2008 11:54 am
Postitas hmm
Erik on põhiküsimused ära vastanud. Kuna olen ise ka G raamile erinevaid mootoreid istutanud siis näen suuremaid töid mootorile käppade leidmine (tegemine) originaalid ei sobi kindlasti. Vahekardaan peaks automaadi puhul ka lühem olema. Karteripõhjaga võib probleeme olla.
Ülekannete pärast ma ei muretseks. Veel peasd koha leidma õliradikale ja soovitav oleks jahutusradikat vahetada kuna vana ei haha uut võisamat mootorit hästi maha jahutada.

Ei viitsi pikalt jahuda kuna nüannse on palju. Kui on küsimusi heista.

Rein 52 69 391

Postitatud: P Sept 28, 2008 10:22 pm
Postitas MartinG
Selge. Rein, võtan sinuga ühendust kui autod kõrvuti, siis lihtsam pilti ja juttu kokku viia.
See vahekasti gardaan on 5se manuaalkasti järel juba isegi jupats, aga eks alati annab veel lühemaks teha:)
Katsun siis Reinu juttu refereerida, et tulevastele küsijatele vähem küsimisvõimalust jätta:)

Tänud!